XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vorige week nog drie trainingen gedaan en twee keer wezen rennen. Een trage herstelloop donderdag (en echt traag, nog geen 9km/h) en gisteren een korte tempoloop (6,5km à 11,5km/h :D).
En vooral veel gevreten de laatste drie dagen. Dat zal deze week niet anders zijn, want er staan 4 etentjes gepland :o.
Geen idee wat mijn gewicht is atm, maar ik voel me meestal wel prima. Ik denk dat ik mij ook gewoon niet (of zelden) ga wegen tot september.
Ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar echt gewoon te genieten van de zomer/vakantie (wat niet gelijk is aan dagelijks schransen natuurlijk) en dat lukt me niet als ik me (te)veel weeg.
Mogelijks doe ik in september wel even een mini-cut van 4 weken, maar dat zien we dan wel.
Trainingen van vorige week volgen nog!

Verder nog wat leuke dingen gebeurd/in het verschiet: een kitten in huis gehaald én onze gloednieuwe keuken werd vrijdag geleverd.
Deze week gaat mijn vriend de oude uitbreken (ik moet nog werken hehehe) en volgende week dinsdag wordt de nieuwe dan geïnstalleerd :D.
 
Goed bezig, ik wens je een lekker ontspannen zomer toe :)
Succes met de keuken!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Training woensdag 23 juni 2021 - LB/A
RDL
1x15xBB
1x10x42
1x10x47
1x8x52
1x6x57
1x5x59,5 Normale grip
4x5x59,5 Mixed grip (hier voelt het alsof er best wat gewicht bij kan!)

Hip thrust pyramid
1x15x54,5
1x12x64,5
1x10x74,5
1x8x84,5
1x8x89,5 Ging zo lekker dat ik besloot om nog een set te proberen met 92kg
1x6x92 BAM PR :)
1x15x54,5

Front foot elevated split squat
4x10x32,5 +2,5Kg

Leg press
1x15x60
2x15x70
2x15x80
DROPSET
1x15x60/50
1x20x40/30/20

Leg extension
1x12x25
3x10x27,5

Abductor machine - pyramid
1x15x40
1x12x45
1x12x50
1x10x55
1x20x40

Cardio: /

Donderdag een traag rondje rennen ter herstel.

1626700579356.png


De training van vrijdag was een zootje.
Ze zouden de keuken leveren tussen 10-12, dus ik wilde eerst naar de gym.
Om 9u kreeg ik telefoon dat ze er een half uur later zouden zijn... Dus na het benchen naar huis gefietst, gewacht tot alles uitgeladen was om daarna terug naar de gym te fietsen voor de rest van de training.
Was helemaal uit mijn focus en vond er eigenlijk niets meer aan :o.

Training vrijdag 25 juni 2021 - UB/B W2
Bench press
1x12x25
1x10x30
1x8x35
4x6x40
1x4x40
2x8x35

Unilaterale row (met cable station ipv seated)
1x12x10
1x12x15
1x12x20
3x8x22,5
2x8x25

Cable upright row
4x12x35

Cable flys
4x8x20

Tricep rope pushdown
4x12x25

Bayesian bicep curl
4x12x12,5

Rope wist curl
Skipped

Cardio: ~3km wandelen

Vrijdagavond op stap geweest met mijn zus en een vriendin. Wat drankjes gehad, laat in bed, vroeg uit bed (5u geslapen of zo), krampen want fijnste tijd van de maand,...
Met andere woorden: wel naar de gym geweest, maar verwachtte er niet veel van. Al bij al viel het best mee. Enkel de front squat was een beetje een slappe hap.

Training zaterdag 26 juni 2021 - LB/B
Front squat
1x10x12
1x10x22
1x8x32
1x6x39,5
3x3x44,5
3x5x42

Bulgarian split squat
5x5x40 +2,5Kg

SS Calve raises
5x12x40

Hip thrust - 2” hold
4x8x72 +5Kg

Cable adductor
4x12x25 per kant +2,5Kg

Seated leg curl
1x10x35
3x8x35
Niet veel tijd meer, dus met 30" rust tussen de sets.

Cardio: ~7km wandelen

En gisteren terug een rondje rennen.
Op zondag zijn het meestal korte loopjes omdat ik ook nog met papa wil gaan wandelen...

1626701127319.png


Deze week een iets ander schema met alle veranderingen, plannen en de feestdag woensdag.
Vanavond wordt LB, morgen UB en woensdag dan rennen.
Donderdag ga ik ofwel een korte training doen ofwel eentje skippen (ik heb maar een uurtje in mijn lunchpauze, we hebben onmiddellijk na het werk afgesproken met vrienden).
Zaterdag zal dan de resterende training worden (of misschien FB als ik donderdag heb overgeslagen).
Hoewel... Misschien is het voor mijn elleboog niet slecht als ik eens een UB training laat vallen...
 
Goed bezig, ik wens je een lekker ontspannen zomer toe :)
Succes met de keuken!
Dank je! En dank je! En dank je!
Helemaal ontspannen zal het niet worden. Het gaat steeds moeizamer met papa, en hij wil er niet aan toe geven.
Ik wil mezelf gewoon geen extra stress/druk opleggen wat betreft eten. Dat komt later wel weer, als ik lekker bulky en fluffy ben :p.
En meneer Bubs klaagt ook niet over de rondere vormen die met bulken samen gaan :eyebrow::eyebrow:.

Lekker heet in de gym gisteren, die zolderverdieping omvormen tot KT hok was echt een geniaal idee daar :nut:.
Desondanks een lekkere training gehad en met lamme benen naar huis. Heerlijk!

Training maandag 19 juli 2021 - LB/A Week 6
RDL
1x15xBB
1x12x42
1x10x47
1x8x52
1x7x57
5x5x62 Mixed grip. Ging wat moeilijk omdat ik al plakte van het zweet :roflol: .

Hip thrust - Pyramid
1x12x62
1x12x67
1x10x77
1x8x87
1x6x92
1x15x62

Leg press
2x15x70
2x15x80
1x12x90
Voor de lockdown was mijn max 140kg, maar met veel minder mooie reps.
Nu kom ik altijd rustig en netjes terug in beginstand (zonder de gewichten op elkaar te laten kletteren) om daarna terug te duwen.
Met die 140 zat er eigenlijk een grote gap tussen de stack en het verplaatste gewicht, waardoor het eerder halve reps waren :o.
Dus ik ga nu rustig opbouwen en enkel verhogen als ik de goeie uitvoering kan behouden!
DROPSET
1x15x70/50
1x20x40/30/20

Front foot elevated split squat
4x12x32,5

Leg extension
2x12x27,5
2x10x27,5

Abductor machine - Pyramid
1x15x42,5
1x12x47,5
1x10x52,5
1x8x57,5
1x20x42,5 Pfoeh deze was toch even doorbijten!
30" rust tussen elke set.

Crunches
4x20

Cardio: ~3km wandelen
Shape update (laatste keer gewogen vorige week vrijdag: 53kg).
Ik zie een beginnend lijntje op mijn quad, ondanks dat ik nog steeds een waterballon ben :D.
IMG_20210719_214520.jpg
 
En meneer Bubs klaagt ook niet over de rondere vormen die met bulken samen gaan
Slimme man, misschien kan hij je ook uitleggen hoe een waterballon er wel uitziet? :D

Geniet van de zomer!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
De training van vrijdag was een zootje.
Ze zouden de keuken leveren tussen 10-12, dus ik wilde eerst naar de gym.
Om 9u kreeg ik telefoon dat ze er een half uur later zouden zijn... Dus na het benchen naar huis gefietst, gewacht tot alles uitgeladen was om daarna terug naar de gym te fietsen voor de rest van de training.
Was helemaal uit mijn focus en vond er eigenlijk niets meer aan :o.
Was is er met het 'ontspannen zomer' idee gebeurd ???
 
Slimme man, misschien kan hij je ook uitleggen hoe een waterballon er wel uitziet? :D

Geniet van de zomer!
Hij probeert ook al jaren uit te leggen hoe een olifant, nijlpaard, varken,... eruit zien. Tevergeefs :roflol: .
Proberen we! We profiteren alvast van elk streepje zon om een wandeling/terrasje/cabrio ritje te doen :).
Was is er met het 'ontspannen zomer' idee gebeurd ???
Een idee is 1 ding, het uitvoeren iets anders :p.
Sowieso wordt het wel een beetje een combinatie van nuttige dingen doen en ontspannen.
Het is ook altijd leuk om het eindresultaat te zien als je wat in huis, in de tuin, aan de auto's,... werkt.
Ik denk dat voor mij de ontspannen zomer vooral moet komen van me niet druk te maken om "stomme dingen". Zoals een wel of niet een ijsje eten, mijn gewicht, een dag rusten ipv iets van cardio te moéten doen van mezelf,...
 
Training dinsdag 20 juli 2021 - UB/A Week 6
OHP - slow excentric (~5")
1x12x12
1x10x17
1x8x22
2x8x24,5
3x7x24,5

Pull-ups
3x3xBW
1x2,5xBW
4x5xBlauwe elastiek met 3" hold bovenin

Incline DB Press
1x15x10
3x12x12
Vlot, geen pijn of geen krachtverlies links

Straight arm pushdown
2x12x30
2x8x32,5

One arm cable tricep pushdown
2x12x7,7
2x8x10

Palm down wrist curl
4x12x4

Cable bicep curl
4x10x27,5

Lying bicycle crunch
4x10 per kant

Cardio: ~4km wandelen

Gisteren een vrije dag, dus kon ik eindelijk nog eens een lange, trage duurloop doen.
Had er al even zin in, maar het past nooit echt qua tijd. Aangezien het een feestdag was had papa geen chemo en ging hij een georganiseerde wandeling doen.
Ik wilde wel mee, maar heb ook wachtdienst en kon het risico niet nemen. Mijn zus die kon wel mee, maar had geen zin en ging liever fietsen met vrienden :eyes: .
Dus hem met een klein hartje alleen laten gaan. Het is allemaal goed verlopen gelukkig :).
Enfin, het loopje dan!

Training woensdag 21 juli 2021
  • Hardlopen: lange, trage duurloop
    Cijfertjes: 1h30'; 14,15km; 9,4km/h; ~735kcal (Garmin); AVG HR 145bpm

    1626935138985.png
De rest van de dag begonnen met de keuken leeg te halen en af te breken.
Vandaag en morgen moet ik nog werken, en dan drie weekjes vakantie :woot: .
Heb me vanochtend voor de laatste keer gewogen (vanavond gaan we uit eten met vrienden), en de weegschaal gaat nu ook op vakantie tot 1 september :).

Verdict: 53,1Kg.

Dat is zo'n 3,5kg meer dan op het einde van mijn cut half mei. Geen idee of dat veel is of niet...
Al bij al voel ik me nog prima, dus ik ga gewoon lekker door met bulken en ga mezelf niet al teveel restricties opleggen tijdens het verlof :).
Vandaag neem ik ook een rustdag i.p.v. in een haast te trainen. Dus het wordt een UB sessie minder deze week.
 
Je bent lekker bezig Bubs, sterkte OHP oook trouwens.

Ik het trouwens iets gemist merk ik, je hebt het over je vader die chemotherapie heeft momenteel. Wat naar om te horen, wat voor kanker heeft je vader? Mijn moeder is net klaar met chemo en bestraling, wat een naar proces was dat zeg... Sterkte daarmee.

En verder, lekker genieten van je verlof. Hoe lang heb je verlof?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Je bent lekker bezig Bubs, sterkte OHP oook trouwens.
Dank je wel Vissertje1980 ! "Gewone" OHP deed ik al met 32kg, maar vanwege een pijntje (en krachtverlies) in mijn linkerarm besloten om gewicht te verlagen en de uitvoering lastiger te maken in de plaats :).
Ik het trouwens iets gemist merk ik, je hebt het over je vader die chemotherapie heeft momenteel. Wat naar om te horen, wat voor kanker heeft je vader? Mijn moeder is net klaar met chemo en bestraling, wat een naar proces was dat zeg... Sterkte daarmee.
Je hebt even een forumbreak gehad hé, logisch dat je dan eea mist :p.
Mijn mama is eind oktober vorig jaar, 7 maand na de diagnose van pancreaskanker,gestorven. In maart dit jaar kreeg mijn papa dan te horen dat hij galwegkanker heeft, ook terminaal...
Bij beide kunnen ze enkel "levensverlengende en pijn bestrijdende" chemotherapie geven. Dus net zoals bij mama zal hij de chemo blijven krijgen tot hij sterft...
En verder, lekker genieten van je verlof. Hoe lang heb je verlof?
Drie weken vakantie, tot 16 augustus :cool: .
 
Laatst bewerkt:
Ik had het dan wel gelezen van je vader, maar niet alles blijkbaar..... wordt weer een zwaar jaar Bubs, sterkte.
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Ja, ze is er al hoor. Ik kan het gewoon nog wat verbergen op foto :p.
Binnen een maand zal je het wel duidelijker zien denk ik :p.
Die biceps blijf ik top vinden! Verder hou ik het netjes.. :peachy:
:heart: Thanks!
Ik had het dan wel gelezen van je vader, maar niet alles blijkbaar..... wordt weer een zwaar jaar Bubs, sterkte.
Ja, mja. We proberen er het beste van te maken, vandaar dat ik dit jaar gewoon wil doen (en eten/drinken) waar ik zin in heb.
Denk dat er al genoeg algemene stress is zonder me daar nu nog druk in te maken.

En met die ingesteldheid: gisteren genoten van een avondje weg met vrienden.

1627023277489.png

Wat speciale bieren genuttigd, lekker gegeten, te laat thuis gekomen en nu in halve zombie-modus aan het (thuis) werk :roflol: .
Gelukkig de laatste werkdag voor ik drie weken kan relaxen, dus no pressure. En gewoon een extra rustdag vandaag! Ik was echt te brak om op te staan om 6u en te rennen :o.
Vanavond gaan we uit eten met mijn zus en haar man. Die komt vandaag helpen om de rest van de keuken uit te breken, dus dan is het maar zo netjes dat we iets terugdoen :). En koken zal toch niet meer lukken :P.
Ik ga me wel verloren voelen, zo vijf dagen zonder keuken. Voor de bootygains is het wel goed, want we gaan (bijna) elke avond op restaurant :roflol: .
 
Laatst bewerkt:
Zeker goede biceps, hammies mooi in foto 1, maar itt Skatermarvin: That ass! :fluit:

Ik krijg er bijna hoogtevrees van, log titel waargemaakt!
Nog wat update foto's, ook als reminder voor mezelf dat het nog best ok is.
Het is niet best okay, het is op zijn minst best goed.

Dat gewicht valt waarschijnlijk nog wel te OHPen als ik dat weer doe, maar ik zal de komende maanden m'n best doen om het op zijn minst bij te blijven.

Geniet van je vakantie en sterkte voor waar en wanneer dat nodig is.
 
Dank je wel Vissertje1980 ! "Gewone" OHP deed ik al met 32kg, maar vanwege een pijntje (en krachtverlies) in mijn linkerarm besloten om gewicht te verlagen en de uitvoering lastiger te maken in de plaats :).

Je hebt even een forumbreak gehad hé, logisch dat je dan eea mist :p.
Mijn mama is eind oktober vorig jaar, 7 maand na de diagnose van pancreaskanker,gestorven. In maart dit jaar kreeg mijn papa dan te horen dat hij galwegkanker heeft, ook terminaal...
Bij beide kunnen ze enkel "levensverlengende en pijn bestrijdende" chemotherapie geven. Dus net zoals bij mama zal hij de chemo blijven krijgen tot hij sterft...

Drie weken vakantie, tot 16 augustus :cool: .

Wat enorm naar om te lezen dit allemaal, heel erg veel sterkte toegewenst. ❤
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Ons huis is een en al chaos geweest de laatste week. Dus geen tijd/zin om te loggen... Wel lekker blijven trainen en rennen. Beide gaan super. Vreten ook :roflol:.
Sinds gisteren eindelijk licht aam het einde van de rommeltunnel...

IMG-20210727-WA0032.jpg
 
Back
Naar boven