AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Misschien moet ik dat dan maar eens ervaring. Ik train meestal alleen maar een groepsles zou idd wel een optie zijn.

Ik snap de haat verhouding met de weegschaal maar al te goed. Tegenwoordig sta ik er zelf amper op en kijk ik meer wat ik in de spiegel zie.

Van wat ik op de foto's heb gezien heb je in ieder geval een heel mooi figuur. Als het je lukt om op 1500 kcal de dag door te komen en je voelt je geen volledige zombie is het wel goed toch.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Lowerbody vandaag.
Als opwarmertje 10' ligfiets.

Squat
1x10x5
3x10x10

Deadlift
1x10x15
3x10x20

Leg extension
1x10x5
2x10x10
1x10x12,5

Standing gluteus
1x12x35
2x10x40
1x10x45

Abductor machine
1x12x20
1x10x25
2x10x30

Adductor machine (hier waren mijn liezen niet zo blij mee)
4x10x15

Daarna nog 35' cardio (totaal 350 kcal):
10' crosstrainer
10' stepper
16' loopband (3'/1'/3'/1'/3'/1'/4') tempo ietsje omhoog naar 8,3km/h

Tenslotte half uurtje relaxen op de fysiotafel :D
Voeding: 1488kcal ekv 28/42/30

Mag van de fysio de eerste twee weken nog geen bortspier belastende oefeningen doen :(
Wel lichte belasting à la "pompen tegen de muur". Beuh.
Ik voel me nu al een slappeling als ik de logs van de andere vrouwelijke forumleden lees :roflol:
 
Misschien moet ik dat dan maar eens ervaring. Ik train meestal alleen maar een groepsles zou idd wel een optie zijn.

Ik snap de haat verhouding met de weegschaal maar al te goed. Tegenwoordig sta ik er zelf amper op en kijk ik meer wat ik in de spiegel zie.

Van wat ik op de foto's heb gezien heb je in ieder geval een heel mooi figuur. Als het je lukt om op 1500 kcal de dag door te komen en je voelt je geen volledige zombie is het wel goed toch.

Thanks :o

Voel me alles behalve een zombie gelukkig.
Ik spreid mijn maaltijden ook zodanig dat ik niet vaak écht honger heb.
Enkel in het weekend heb ik het soms moeilijk, mede omdat we dan meestal ook later eten 's avonds...
 
Ik voel me nu al een slappeling als ik de logs van de andere vrouwelijke forumleden lees :roflol:
Daarom loggen sommige vrouwelijke forumleden misschien niet :engel:
:roflol:

Je moet ergens beginnen! :flexing:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Daarom loggen sommige vrouwelijke forumleden misschien niet :engel:
:roflol:

Je moet ergens beginnen! :flexing:

Haha, wie weet :roflol:
Voor mij is het loggen een extra motivatie, en ooit zal ik met trots kunnen terugkijken op de geboekte vooruitgang (hoop ik) :p
Eerste wat mij hier ooit werd gezegd is dat je niet mag vergelijken met anderen, dus ik doe een poging omdat niet te doen :D
 
Ga deze ook volgen! Succes nog mede west vlaming :p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Eerste wat mij hier ooit werd gezegd is dat je niet mag vergelijken met anderen, dus ik doe een poging omdat niet te doen :D

En toch doen we het stiekem allemaal wel een beetje denk ik (ik in ieder geval wel, ook al weet ik dat ik het helemaal niet moet doen :o )
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ze beginnen met een nieuwe groeples bij ons in de gym: Bungee fitness (eerste in België blijkbaar).
Vandaag initiatie gevolgd. Viel mee, maar op dit moment wil ik daar geen tijd insteken. Tevens omdat het niet binnen het standaard abo valt...
Voor de rest UB training en 30' cardio (mijn benen voelen HELS na LB woensdag :eek:)

Triceps pushdown
2x10x20
2x10x25

Front raises/side raises
3x10x4

One-Arm dumbell triceps extension

4x10x4

One-arm dumbell row
4x10x8

Hammer curls
1x10x4
3x10x6

Arnold press
2x10x4
2x8x6

Biceps barbell curl

4x10x7

Lat pulldown

1x15x15
2x12x20
1x10x25

Cardio bleef bij 10' stepper en 20' loopband (4'/30"/4,5'/30"/4,5'/30"/5,5').
Voeding: 1482 kcal, ekv 28/42/30

Morgen normaal weer LB, geen idee of mijn benen daar blij van gaan worden... :roflol:
We zien wel, als het niet gaat omdat ik nog teveel spierpijn heb focus ik op core en lichte cardio :)
Ik vermoed dat het beter is om LB slechts 1x/week te doen i.p.v. ze opnieuw te trainen met pijnlijke benen?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs

Haha, 'k zal proberen :D
Wist gewoon oprecht niet of het een goed idee is om dezelfde spiergroep te trainen als je nog "last" hebt van de vorige training.
Door de cardio krijgen mijn benen sowieso niet veel rust :) En ik wil zondag graag mijn bed uit kunnen :roflol:
 
Sanca Saxon : I manned up, lekker benen getraind deze ochtend :cool:
Ze voelden ook wel beter dan gisteren :)

Cable pull for hams and glutes (per been)
3x12x20
1x10x25

Backward lunges (per been)
1x10x6
3x10x8

Leg press (per been)
2x10x50
2x10x60

Calve raise leg press

1x10x80
3x10x90

Leg extension (per been)
2x10x5
2x10x10

Abductor machine
2x10x25
2x10x30

Adductor machine
3x20x15

Daarna nog een uurtje cardio (470kcal), enkel de ligfiets een level lager gezet.
Voor de rest zelfde weerstand behouden als anders :clap:
10' ligfiets
10' crosstrainer
10' fiets
10' stepper
20' loopband 8,4km/h - 5,7km/h: 4'/30"/4,5'/30"/4,5'/30"/5,5'

Voeding zal op volgende neerkomen vandaag: 1496kcal, ekv 29/39/32
Nu nog mijn S2000 gaan opblinken :D
 
Nu nog mijn S2000 gaan opblinken :D

Wees blij dat je dan een S2000 hebt, ik heb flink wat meer oppervlakte te poetsen met mijn V70 :p Maar ook ik ben wel een echte liefhebber, heb net een embleemloze grill besteld en binnen 1 á 2 maanden komen er mooie 18" wielen onder en gaan de standaard 17" velgen als winterset fungeren.

Maar ondanks dat ik gek ben op m'n v70 ben ik stiekem best een beetje jaloers op je S2000 ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Wees blij dat je dan een S2000 hebt, ik heb flink wat meer oppervlakte te poetsen met mijn V70 :p Maar ook ik ben wel een echte liefhebber, heb net een embleemloze grill besteld en binnen 1 á 2 maanden komen er mooie 18" wielen onder en gaan de standaard 17" velgen als winterset fungeren.

Maar ondanks dat ik gek ben op m'n v70 ben ik stiekem best een beetje jaloers op je S2000 ;)

Er staat ook nog een Civic Tourer en een Integra die geregel gepoetst moeten worden, dus aan auto-oppervlakte geen gebrek :roflol:
Maar ik doe het graag, is geen "werk" voor me maar meer ontspanning zelfs :)

Embleemloze grille en grotere velg zullen al veel verschil maken qua uitzicht!
Bij deze S op dit moment enkel een schroefset eronder, uitlaat, '08-'09 OEM velgen en wat details die het geheel mooier maken.
Het grote werk is voor volgende winter normaal.

upload_2018-6-16_16-58-49.jpeg
 
Er staat ook nog een Civic Tourer en een Integra die geregel gepoetst moeten worden

Die civic sla ik liever over maar die integra is ook wel een bijzonder ding :thumbs: Ik vind het zo leuk hé als een vrouw van auto's houdt. Mijn vriendin vindt het maar onzin dat ik een embleem loze grille en grotere velgen wil, maar ik vind dat echt super mooi. Heb vroeger veel in golfjes GTI gereden en daar zaten ook schroefsets, dikke uitlaten onder en een stereo installatie wat helemaal nergens op sloeg... Maar stiekem verlang ik best wel eens terug naar die tijd, gewoon lekker doen wat je wil :p
 
Cheatdag is mede bedoeld om je metabolisme te blijven prikkelen.
Als je continu te weinig calorieen binnenkrijgt gaat je stofwisseling op de spaarstand, je lichaam gaat weefsel verbranden en gaat efficienter met brandstof om.
Dit verklaart mede het feit dat je steeds minder snel afvalt naarmate je langer dieet.
Mijn bullshit detector begint plotseling keihard uit te slaan!
 
Dan kun je het beter nog bij een ''cheatmeal'' houden , als je helemaal goed bezig wilt zijn gewoon een refeed...cheatday is gewoon niet slim , kun je meer mee verpesten dan dat het goed doet.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven