MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo te horen wordt je nog helemaal geleefd door alle toestanden. Zou niet verkeerd zijn om nog wat te wachten met werken, of eerst halve dagen op te starten. En trainen alleen om de kop een beetje leeg te maken.... geen dwang :)
Werk inderdaad nog wat uitgesteld...
In trainen begin ik terug wat plezier te vinden, maar ben alsnog doodop erna.
Neem je tijd Bubs. Het is geen puzzel die gelegd moet worden op een weekje tijd ;)
Dat weet ik, maar ik voel best externe druk om asap terug naar "de normale gang van het leven" te gaan. Kan het me ook inbeelden natuurlijk.
Ik lees het een beetje laat, maar alsnog gecondoleerd en veel sterkte toegewenst Bubs.
Dank je wel.
Jeetje Bubs. Wat een ellende allemaal. Hou je taai!:aai:
Will try!

Zoals eerder aangehaald gaat trainen al terug wat vlotten. Sommige dagen moet ik mezelf wel nog naar de gym slepen, maar intussen slaag ik er toch in om minstens 3x per week te gaan.
Qua schema is het nog wat zoeken. Het wordt sws PPL met een A en B sessie, maar moet nog gefinetuned worden (many thanks aan Natty87 en wovano voor hun input hieromtrent :heart: ).

Hardlopen heb ik nog niet veel zin in, zelfs gewoon een wandeling raak ik amper aan toe (het weer helpt er ook niet aan natuurlijk).
Wel terug iets meer op mijn voeding aan het letten. Elke gram tracken ben ik ook nog niet aan toe, maar ik wil wel wat meer letten op mijn eiwitinname.
Zal ook wel helpen om toch iets minder en gezonder te eten, want intussen weeg ik een goeie 56,5 kg :o.

Ook mijn biceps zijn nu voornamelijk fluff.

IMG_20211130_163107.jpg
 
Dat weet ik, maar ik voel best externe druk om asap terug naar "de normale gang van het leven" te gaan. Kan het me ook inbeelden natuurlijk.
Alles in jouw tijd!

Behalve hardlopen, dat moet echt zo snel mogelijk weer gebeuren...


....zodra jij er zin in hebt, niet eerder!

Het is goed om te lezen dat je weer iets doet, die fluffy wordt wel weer buffy!
 
Alles in jouw tijd!

Behalve hardlopen, dat moet echt zo snel mogelijk weer gebeuren...
:roflol: Als ze de gyms zouden sluiten, dan zal dat er snel terug van komen.
....zodra jij er zin in hebt, niet eerder!
De zin is er op zich wel, maar de energie ontbreekt.
Het is goed om te lezen dat je weer iets doet, die fluffy wordt wel weer buffy!
We zien wel, op dit moment voel ik me eigenlijk helemaal niet slecht op fysiek vlak (raar maar waar).
Misschien omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb?

Deze week al drie trainingen gehad, gingen allemaal best lekker. Ik zou vandaag nog een vierde sessie doen (legs) omdat we dit weekend niet thuis zijn, maar ik heb gisteren mijn boostervaccin gehad en ben vandaag koortsig en slapjes opgestaan :(. Aangezien forceren nu sowieso geen goed idee is, ga ik het er maar bij laten. Hopelijk ben ik tegen maandag beter en kan ik er dan weer tegenaan :).
 
Dat weet ik, maar ik voel best externe druk om asap terug naar "de normale gang van het leven" te gaan. Kan het me ook inbeelden natuurlijk.

Daar moet je je nou eens geen fuck van aantrekken. Ik loop sinds september al papierwerk etc te doen na het overlijden van mijn vader.
En dat is allemaal snel gezegd door een buitenstaander: je het maar moet afsluiten en verder gaan. Lekker boeiend dan maar zeker als je telkens
opnieuw met de neus op de feiten wordt geduwd door het tergend trage systeem hier in BE en je eigenlijk niks kan afsluiten.
 
Daar moet je je nou eens geen fuck van aantrekken. Ik loop sinds september al papierwerk etc te doen na het overlijden van mijn vader.
En dat is allemaal snel gezegd door een buitenstaander: je het maar moet afsluiten en verder gaan. Lekker boeiend dan maar zeker als je telkens
opnieuw met de neus op de feiten wordt geduwd door het tergend trage systeem hier in BE en je eigenlijk niks kan afsluiten.
Je hebt gelijk, maar ik heb me altijd al (te) veel van andermans mening aangetrokken. Het feit dat mijn zus dan ook nog eens pusht dat ik asap alles weer moet oppikken helpt ook niet echt. Zij kan alles misschien wegduwen, maar ik ben niet zo. Naar mijn gevoel ben ik alles kwijt. Niet alleen mijn ouders, maar ook mijn thuis, mijn nest. Een warmte en o voorwaardelijke liefde die nooit vervangen kan worden.

I feel you... Van mama ook een hoop werk gehad vorig jaar. Het was minder dan 3 jaar geleden dat zij van mijn opa had geërfd en ik moest tot op de cent kunnen aantonen wat er met dat geld gebeurd was... Mijn papa heeft zich nooit iets van de financiële kant aangetrokken, dus dat kwam allemaal op mijn schouders terecht. Ook alle inkomende rekeningen moest ik dan voor hem doen, en toen werd hij ook ziek. Na de laatste 2 jaar voel ik me echt 20 jaar ouder :o.
 
Ach ach, en zo lang die bureaucratie loopt ben je er ook weer iedere keer mee bezig. En dan komt het leegmaken van het huis waar nog zoveel persoonlijke spullen en herinneringen zijn, en het verkopen aan vreemden .... :(
Sterkte allebei hoor.
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Werk inderdaad nog wat uitgesteld...
In trainen begin ik terug wat plezier te vinden, maar ben alsnog doodop erna.

Dat weet ik, maar ik voel best externe druk om asap terug naar "de normale gang van het leven" te gaan. Kan het me ook inbeelden natuurlijk.

Dank je wel.

Will try!

Zoals eerder aangehaald gaat trainen al terug wat vlotten. Sommige dagen moet ik mezelf wel nog naar de gym slepen, maar intussen slaag ik er toch in om minstens 3x per week te gaan.
Qua schema is het nog wat zoeken. Het wordt sws PPL met een A en B sessie, maar moet nog gefinetuned worden (many thanks aan Natty87 en wovano voor hun input hieromtrent :heart: ).

Hardlopen heb ik nog niet veel zin in, zelfs gewoon een wandeling raak ik amper aan toe (het weer helpt er ook niet aan natuurlijk).
Wel terug iets meer op mijn voeding aan het letten. Elke gram tracken ben ik ook nog niet aan toe, maar ik wil wel wat meer letten op mijn eiwitinname.
Zal ook wel helpen om toch iets minder en gezonder te eten, want intussen weeg ik een goeie 56,5 kg :o.

Ook mijn biceps zijn nu voornamelijk fluff.

Dat fluffy valt mee joh, ziet er nog steeds goed uit!

Niemand is gelijk in het verwerken van emoties. Misschien kun je aangeven bij jou zus dat je nog in rouw zit en het je soms allemaal wat teveel nog is.

Neem de tijd die je nodig bent en vraag om hulp/steun als je dat nodig vindt❤
 
Neem de tijd die je nodig bent en vraag om hulp/steun als je dat nodig vindt❤
Ik heb hier even over nagedacht, maar sommige mensen (ik kijk naar mezelf) vinden dat je als volwassene je eigen shit moet opruimen en anderen niet 'lastig vallen'. Dus die vraag kan best moeilijk zijn. Maar objectief weet je dat mensen echt wel snappen dat niet iedereen altijd perfect in zijn/haar vel kan zitten en dragen er heel graag aan bij om je weer te laten stralen en lachen op den duur als dat met een klein steuntje kan.
 
Gecondoleerd beste Bubs.. Hoop dat je een beetje okay bent. Een keertje drinken is ook okay. Gewoon ook weer stoppen daarmee na een paar keer. En je ziet er echt beter uit dan die kat hoor. Ik heb geen recente foto van je gezien, maar dat weet ik zeker. Als je eventjes niet traint gaat niet opeens alles verloren. Maar als je je rot voelt dan lijkt alles wat minder. Maar je doet vast veel meer dan je denkt en je rent ook best ver enzo. Succes komende tijd.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gecondoleerd beste Bubs.. Hoop dat je een beetje okay bent. Een keertje drinken is ook okay. Gewoon ook weer stoppen daarmee na een paar keer. En je ziet er echt beter uit dan die kat hoor. Ik heb geen recente foto van je gezien, maar dat weet ik zeker. Als je eventjes niet traint gaat niet opeens alles verloren. Maar als je je rot voelt dan lijkt alles wat minder. Maar je doet vast veel meer dan je denkt en je rent ook best ver enzo. Succes komende tijd.
Dank je wel. Een beetje okay, is nu wel een relatief goede omschrijving denk ik. Intussen zijn er niet meer enkel slechte en hele slechte dagen, maar ook al ok en relatief goede dagen :).

De feestdagen waren lastig. Kerst rustig, oudjaar misschien iets te uitbundig :o.
Maar goed, we hebben het overleefd en nu kunnen we enkel maar hopen dat 2022 toch iets beter wordt dan de voorbije 3 jaar...

Deze week is mijn eerste full-time werkweek sinds april vorig jaar. Het gaat ook best okay, maar ik zal toch blij zijn als het vrijdagavond is.
Trainen gaat terug goed, met 4 sessies per week.
Ik ben begonnen met een nieuw schema via online coaching en merk dat ik mezelf wel harder kan pushen dan bij mijn eigen in elkaar geflanste dingen.
We zien wel welk resultaat het met zich meebrengt.

Ook ben ik terug aan het rennen, maar het echte plezier moet ik nog terug vinden. Tempo ligt rond de 10km/h, tijd meestal 35-45 minuten.
Op dit moment ga ik nog geen gekke dingen doen op gebied snelheid, afstand,... Eerst terug wennen aan regelmatig rennen, de rest volgt wel.

Qua voeding zit ik nu op een 1600-1700kcal. Hopende hiermee wat vet te verliezen. Echt in een diepe cut gaan zie ik nog niet zitten.
Gewicht is momenteel 57,5kg (wat het hoogst is in 3 jaar tijd denk ik), maar al bij al voel ik me er wel comfortabel bij. Er zijn zwembandjes en michelin-rolletjes, maar ik merk ook dat de 57kg nu niet hetzelfde is al voor ik begon met krachttraining.
Daarbij zijn mijn glutes intussen 99cm :peachy: , wat wel wat compenseert voor de bredere taille en buik :p.
 
Go get it Bubs! Je kan het!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hoi Bubsie. Fijn om te horen dat het wat beter gaat, en dat je lekker blijft sporten. Pas goed op jezelf en hopelijk komt het plezier in allelei zaken weer terug :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Yes, nieuwe start! Succes! 💪
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dank je wel. Een beetje okay, is nu wel een relatief goede omschrijving denk ik. Intussen zijn er niet meer enkel slechte en hele slechte dagen, maar ook al ok en relatief goede dagen :).

De feestdagen waren lastig. Kerst rustig, oudjaar misschien iets te uitbundig :o.
Maar goed, we hebben het overleefd en nu kunnen we enkel maar hopen dat 2022 toch iets beter wordt dan de voorbije 3 jaar...

Deze week is mijn eerste full-time werkweek sinds april vorig jaar. Het gaat ook best okay, maar ik zal toch blij zijn als het vrijdagavond is.
Trainen gaat terug goed, met 4 sessies per week.
Ik ben begonnen met een nieuw schema via online coaching en merk dat ik mezelf wel harder kan pushen dan bij mijn eigen in elkaar geflanste dingen.
We zien wel welk resultaat het met zich meebrengt.

Ook ben ik terug aan het rennen, maar het echte plezier moet ik nog terug vinden. Tempo ligt rond de 10km/h, tijd meestal 35-45 minuten.
Op dit moment ga ik nog geen gekke dingen doen op gebied snelheid, afstand,... Eerst terug wennen aan regelmatig rennen, de rest volgt wel.

Qua voeding zit ik nu op een 1600-1700kcal. Hopende hiermee wat vet te verliezen. Echt in een diepe cut gaan zie ik nog niet zitten.
Gewicht is momenteel 57,5kg (wat het hoogst is in 3 jaar tijd denk ik), maar al bij al voel ik me er wel comfortabel bij. Er zijn zwembandjes en michelin-rolletjes, maar ik merk ook dat de 57kg nu niet hetzelfde is al voor ik begon met krachttraining.
Daarbij zijn mijn glutes intussen 99cm :peachy: , wat wel wat compenseert voor de bredere taille en buik :p.
Fijn dat het allemaal weer de goede kant op gaat😁😘
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dank je wel. Een beetje okay, is nu wel een relatief goede omschrijving denk ik. Intussen zijn er niet meer enkel slechte en hele slechte dagen, maar ook al ok en relatief goede dagen :).

De feestdagen waren lastig. Kerst rustig, oudjaar misschien iets te uitbundig :o.
Maar goed, we hebben het overleefd en nu kunnen we enkel maar hopen dat 2022 toch iets beter wordt dan de voorbije 3 jaar...

Deze week is mijn eerste full-time werkweek sinds april vorig jaar. Het gaat ook best okay, maar ik zal toch blij zijn als het vrijdagavond is.
Trainen gaat terug goed, met 4 sessies per week.
Ik ben begonnen met een nieuw schema via online coaching en merk dat ik mezelf wel harder kan pushen dan bij mijn eigen in elkaar geflanste dingen.
We zien wel welk resultaat het met zich meebrengt.

Ook ben ik terug aan het rennen, maar het echte plezier moet ik nog terug vinden. Tempo ligt rond de 10km/h, tijd meestal 35-45 minuten.
Op dit moment ga ik nog geen gekke dingen doen op gebied snelheid, afstand,... Eerst terug wennen aan regelmatig rennen, de rest volgt wel.

Qua voeding zit ik nu op een 1600-1700kcal. Hopende hiermee wat vet te verliezen. Echt in een diepe cut gaan zie ik nog niet zitten.
Gewicht is momenteel 57,5kg (wat het hoogst is in 3 jaar tijd denk ik), maar al bij al voel ik me er wel comfortabel bij. Er zijn zwembandjes en michelin-rolletjes, maar ik merk ook dat de 57kg nu niet hetzelfde is al voor ik begon met krachttraining.
Daarbij zijn mijn glutes intussen 99cm :peachy: , wat wel wat compenseert voor de bredere taille en buik :p.
Klinkt positief al met al :D

Ik val juist af als ik onder zware stress sta😅
 
Klinkt positief al met al :D

Ik val juist af als ik onder zware stress sta😅
Ik ook hoor, de eerste maand na zowel het overlijden van mama als papa was ik 3-4kg kwijt. Maar die komen daarna snel terug. De laatste twee maand van het jaar was ik nu ook een stuk minder actief. Van 4x trainen en 3x rennen naar een non stop hoopje ellende op de bank. Als je daar dan geen zin in koken bij telt, en dus vaker een snelle niet zo gezonde hap met wat alcohol erbij… Dat komt qua gewicht en vetgainz niet goed.
Even gas terug nemen en me daar geen hol van aantrekken had ik toen gewoon nodig. Bij mama ben ik onmiddellijk terug vol gas gegaan: fulltime werken, trainen, rennen, tracken, huishouden, alle administratie van papa en notaris,… en nog geen 5 maand later ben ik met mijn kop tegen de muur gelopen.
Nu luister ik naar mijn lichaam en forceer ik niks. Als daar nu een wat voller figuur bij komt, dan is dat maar zo. Ik heb zoveel leren relativeren de laatste twee jaar 😅.

Anyhow, vanavond weer een heerlijke training gehad. Benen voelen als gekookte spaghetti. Morgen sessie vier van de week!
 
Back
Naar boven