AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja, het is wel heel stil. Is alles goed, Bubske?
 
Bubs how's life going on?

Ja, het is wel heel stil. Is alles goed, Bubske?
Alive and kicking!
Sinds vorige week begonnen met een nieuw programma dat focust op lowerbody.
Vier dagen per week:
  • Glutes & Push
  • Glutes & Pull
  • Legs
  • Posterior chain
Best wat nieuwe oefeningen, maar ook erg uitdagende uitvoeringen/tempo's.
De hele week DOMS gehad in glutes en hammies. Hopelijk is dat deze week wat minder.
Calorieën zitten nu op ~1800, en ik heb de weegschaal eruit gegooid omdat ik me niet meer emotioneel wil laten beïnvloeden atm.
Anders krijg ik nooit die bootygains die ik zo graag wil.
Ik merk nu al dat ik meer energie heb, mijn humeur stukken beter is en ook mijn slaap erop vooruit gaat.
Grootste doel is eigenlijk om mijn metabolisme wat te "fixen" nadat ik de laatste 4 jaar voor 90% in een tekort heb geleefd... De (hopelijk tijdelijke) vetjes nemen we er dan maar bij.

Op 2 mei start ik officieel met de nieuwe functie, nu is het een beetje "hybride" werken. Paar dagen per week support, paar dagen project.
Ik kijk ernaar uit om volledig over te schakelen, want het is echt mijn ding! Het wordt wel druk, agenda staat al goed vol de komende weken. Dus ik moet wel nog even kijken hoe ik alles goed kan blijven plannen wat betreft training en eten.
Maar goed, een nieuwe uitdaging op veel vlakken dus :), we'll make it work!
 
Veel positief nieuws, fijn om te lezen! :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • Glutes & Push
  • Glutes & Pull
  • Legs
  • Posterior chain
Wordt dat staand, zittend of hangend in een tuigje werken?

Die Bubse Butt gaat er flinks van langs krijgen!

Fijn dat het je goed gaat en succes.
 
Mooie uitdagingen zijn mooi :D
 
Veel positief nieuws, fijn om te lezen! :)
Jahaa, alles gaat best goed atm :).
Wordt dat staand, zittend of hangend in een tuigje werken?

Die Bubse Butt gaat er flinks van langs krijgen!

Fijn dat het je goed gaat en succes.
Vorige week was het uiteindelijk liggend op de buik. Was verkouden, dus het was een helse eerste week, want ik wilde niet rustig aan beginnen natuurlijk :roflol: .
No need to say, mijn glutes waren zaterdagmiddag KO. Rustdag zondag was heerlijk.

Dank je!
Mooie uitdagingen zijn mooi :D
De resultaten binnen een paar maand hopelijk ook :D.
That's gonna be a hell of a peach!:peachy:
Booty incoming

1649848710980.png


1649848704902.png
 
Wat was haar nieuwe functie?
Ik dacht aan zoiets waar je een baby in kan hangen die nog niet zelfstandig kan staan, in haar geval om de billen en benen te onzien.

Waar dacht jij aan?
 
Ik dacht aan zoiets waar je een baby in kan hangen die nog niet zelfstandig kan staan, in haar geval om de billen en benen te onzien.

Waar dacht jij aan?
:shrug:
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Nog een week en de overstap is officieel, maar de laatste week heb ik eigenlijk enkel project werk gedaan en ook komende week doe ik eigenlijk al geen support meer :p.
Maandag kick off van mijn eerste, grote project :cheer: . Voor de rest neem ik vooral lopende projecten over van mijn collega’s (eentje schuift ook intern en de andere gaat er een tijdje tussenuit).
Intussen eet ik al bijna een maand 1800 kcal zonder compenseren via cardio, en ook een aantal etentjes gehad waarna ik niet terug gevallen ben op 1400! Wat ik vroeger zga altijd deed…
In combinatie met het huidige programma lijkt het best wat op te leveren :eyebrow:.

8836F218-58BD-44AD-811A-4B25CD5A83DB.jpeg
 
Mooi, succes met de nieuwe job!
En succes met het trainen natuurlijk :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Intussen eet ik al bijna een maand 1800 kcal zonder compenseren via cardio, en ook een aantal etentjes gehad waarna ik niet terug gevallen ben op 1400! Wat ik vroeger zga altijd deed…
In combinatie met het huidige programma lijkt het best wat op te leveren :eyebrow:.
Goed bezig!!:woot:

Hoe was je nieuwe job kickoff?
 
Mooi, succes met de nieuwe job!
En succes met het trainen natuurlijk :)
Dank je! Het gaat allebei goed :D!
Goed bezig!!:woot:

Hoe was je nieuwe job kickoff?
Goed hoor!
Een druk begin. Eerste week al een nachtje weg en vorige week ook 2.
En dan zijn we ook nog een weekendje naar Limburg geweest voor Racewars. Dus ik ben blij dat ik deze week in mijn eigen bed kan slapen :p.
Maar het is wel leuk, dagen gaan super snel voorbij en ik doe weer een heleboel kennis op.
Nu ook voor het eerst alleen bij een klant, spannend :D :D.

Qua trainen gaat het ook nog steeds goed. Ik haal mijn 4 trainingen per week en merk muchos booty gains.
Eten gaat ook lekker. Nog steeds rond 1800kcal voor het grootste deel van de week, ook als ik op hotel/op de baan ben.
Dit weekend er wel over gegaan, maar daar heb je vakantie voor toch ;). Gezellige tijd gehad met vrienden en meneer Bubs, dat is het belangrijkste :).
Ik ben al blij dat ik een beetje van het extreem compenseren af geraak... Ben gewoon netjes terug naar 1800kcals gegaan dinsdag en niet in een mini-cut gevlogen of extreem veel cardio gaan doen.
Geen idee wat mijn gewicht is atm, ik heb me sinds eind maar niet meer gewogen. En het geeft me eerlijk gezegd een stuk meer innerlijke rust.
 
Ik ben al blij dat ik een beetje van het extreem compenseren af geraak...

En het geeft me eerlijk gezegd een stuk meer innerlijke rust.

Heel fijn dit! Denk je dat die 'extreme' focus op je fysiek ook een manier was om psychologische stress te onderdrukken?
Op de lange termijn gaat die innerlijke rust je natuurlijk fysiek ook alleen maar goed doen. Je zult beter slapen, beter herstellen, en ook beter trainen..
Anyhow, het gaat gelukkig een stuk beter met je. Het is je gegund! :)
 
Dit weekend er wel over gegaan, maar daar heb je vakantie voor toch ;). Gezellige tijd gehad met vrienden en meneer Bubs, dat is het belangrijkste :).
Ik reken het goed:marvin:

Je bent goed bezig Bubs!!:woot:
 
  • Love
Waarderingen: Bubs
Heel fijn dit! Denk je dat die 'extreme' focus op je fysiek ook een manier was om psychologische stress te onderdrukken?
Daar ben ik vrij zeker van. Het is geen toeval dat ik mijn laagste volwassen gewicht ooit bereikt heb op het moment dat mijn mama zeer ziek was.
Focussen op (niet) eten, trainen, rennen, afvallen,... Het was een manier om mijn gedachten ergens anders op te richten en niet continu bezig te zijn met alle miserie rondom me.
Achteraf gezien was dat niet zo'n goed idee, en ik heb nu ook vaak spijt (en verwijt mezelf) dat ik zo erg met mezelf bezig was i.p.v. meer tijd te spenderen met mijn ouders...

Op de lange termijn gaat die innerlijke rust je natuurlijk fysiek ook alleen maar goed doen. Je zult beter slapen, beter herstellen, en ook beter trainen..
Anyhow, het gaat gelukkig een stuk beter met je. Het is je gegund! :)
Dank je wel :heart: .
En dan geen foto bijvoegen, dissapointed :D
Better late than never I guess :roflol:

1654283945619.png
Ik reken het goed:marvin:

Je bent goed bezig Bubs!!:woot:
Dank je Marv!

Intussen een paar weken met iets minder trainingen achter de rug (druk op werk, weekendje weg, feestdagen met gesloten gym), maar sinds vandaag de laatste fase van het High Frequency Glutes programma gestart.
Jezus f*cking Christ wat was dat zeg :roflol: .
Ik trilde letterlijk na de voorlaatste oefening.
Het is een combinatie van supersets in low en high rep ranges.
Vb.
Hip thrust met 2sec hold 4-6 reps in supserset met leg press, 3sec eccentric 15-20 reps.
Kickback 8-10 reps in superset met walking lunges 20 reps :gek:.
Yes, my soul left my body at a certain point.
Ik was letterlijk meer buiten adem dan na de halve marathon vorig jaar :roflol:
En van rennen gesproken, ook met mijn voet gaat het goed! Ik ga terug bijna dagelijk wandelen, en ga maandag weer eens proberen om een rondje te rennen...
Maar eerst: een familie bijeenkomst in het mooie Limburg dit weekend. Een beetje dubbel. Aan de ene kant altijd leuke feestjes, aan de andere kant keihard want de eerste keer zonder mama en papa...
 
Rustig opbouwen met die voet he? (ik ken je nu een beetje :roflol: )
Geniet van het weekend, praat nog eens over mooie dingen uit het verleden van jullie ouders, maar geniet ook weer van het NU!
 
Back
Naar boven