AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Geniet van de frietjes ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Je hebt nog een heel leven om er eentje aan te schaffen, gewoon rustig uitkijken naar een goed exemplaar :)

Laatste daagjes vakantie komen eraan :treuren:.
Hoe goed ik me heb gedragen de eerste week, zo fout gaat het deze week (qua eten) :o.
Kortom: ten volle aan het genieten van ons verlof en het mooie weer :p.
Gelukkig blijf ik mijn trainingen aanhouden, en bewegen we daarnaast ook best veel.

Training woensdag 7 augustus 2019 - Heavy upper
Side raises (als opwarming)
1x12x3
2x12x4

Bench press SS Cross body crunch

1x10xBB
1x8x27,5
5x5x35 Eindelijk vlotjes de 5x5 gehaald :pressing: // 5x12 per kant
De road naar 37,5 kan beginnen...

DB Row
1x12x10
3x6x14

OHP SS Pull-ups
1x12x12 // 1x3
1x10x17 // 1x3
2x6x22 // 2x3

Tricep rope pushdown SS DB Bicep curls SS Ab rope pushdown

1x12x22,5 // 1x12x8 // 1x12x45
3x10x25 // 3x12x8 // 3x12x45

Straight arm pushdown SS Reverse tricep pushdown
1x12x25 // 1x12x20
2x12x27,5 // 2x10x22,5
1x10x30 // 1x10x25

Abdominal crunch machine
2x12x17,5
2x12x20

Cardio (310kcal)
  • 10' Stepper prf 1, lvl 14
  • 20' Wave prf 4, lvl 14
In de namiddag (gisteren dus) nog 35km gefietst en 8-tal km gewandeld.
Dat in combinatie met heavy lower dinsdag en een felle tegenwind betekende dood aan mijn benen gisteravond :roflol:
Vanochtend maar niet gaan lopen, wel uitgebreide brunch gemaakt (broodjes, charcuterie en kaas, verse fruitsla, fruitsap geperst, american pancakes incl. banaan, pure chocoladen en agavesiroop, open tosti, spek en ei, kwark, muesli,...).
Dat gaan we er nu gaan afwandelen in Frans Vlaanderen :D
Vanavond dan waarschijnlijk weer eens een frietje steken, is al maaaanden geleden.
Het is vakantie voor iets, toch? :rolleyes:
Doeeeeeeiiiiiiiii :wave:
Goede workout en een frietje kan zalig zijn! Dus geniet er vooral van!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ein-de-lijk ben je aan het genieten van al het lekkers ! We zijn trots op je bubsie.
En nee, je hoeft die kcals NIET te gaan compenseren met tig stappen. Just enjoy verdorie! :o
Have fun today :wave:
 
Geniet van de frietjes ;)
Goede workout en een frietje kan zalig zijn! Dus geniet er vooral van!
Misschien heeft het wel met het eten te maken Bubsie :) :pressing:
Ein-de-lijk ben je aan het genieten van al het lekkers ! We zijn trots op je bubsie.
En nee, je hoeft die kcals NIET te gaan compenseren met tig stappen. Just enjoy verdorie! :o
Have fun today :wave:

Frietjes hebben gesmaakt, ik merk nu wel dat er wat is bijgekomen de laatste week :p
Zal wel voornamelijk vocht zijn, mogelijks wat vet maar ach. Eens er weer normaal gedaan wordt gaat dat er wel weer af :)
Gisteren en vandaag ook nog getraind, voor de rest rustige dagjes gehad (het weer is/was nu ook niet spectaculair goed).

Training vrijdag 9 augustus 2019 - Control lower

Paused squat SS Ab rope pushdown
Warm-up
1x10x27,5
1x8x37,5
2sec paused
6x4x47,5 // 6x15x45

Paused DL SS Cross body crunch
Warm-up
1x10x32 // 1x12
1x8x42 // 1x12
2sec paused
3x4x52 // 3x12

Leg extension SS Glute machine
2x10x45 Pfoe, tweede set voelde al erg zwaar // 2x10x35
1x10x42,5 // 1x10x35

Back extension SS Side crunch on bench
3x12x12 // 3x12x8 per kant

Cardio (430kcal)
  • 45' Wave (verschillende profielen en lvl's)
Training zaterdag 10 augustus 2019 - Control upper
Side raises afgewisseld met front raises (warm-up)
1x12x3
2x12x4

SPOTO press

1x10x22,5
1x8x30
6x4x35

Paused BB row SS Seated shoulder press
6x4x39,5 // 6x10x10

DB Rear delt flys SS DB Preacher curl

4x10x8 // 4x12x8 tijd om 10kg te proberen?

Lat pulldown - wide grip
1x12x30
3x8x35

Abdominal crunch machine
2x12x17,5
2x12x20

Torso machine
4x12x25 per kant

Cardio (325kcal)
  • 30' Wave prf 1 lvl 14
+ 5km gewandeld aan gemiddeld 6,6km/h (geen zin om de fiets te nemen door de wind :p).

Morgen nog eens lopen of rustdag nemen, hangt ervan af wanneer ik uit mijn bed rol :o
Maandag weer werken :( Gelukkig maar drie daagjes, want donderdag is een feestdag en vrijdag heb ik verlof genomen :grinny:
Volgende weer wordt dus een beetje een overgangsweek, wat tracken en nog wat genieten.
Daarna weer strikter worden!
 
Laatst bewerkt:
Frietjes hebben gesmaakt, ik merk nu wel dat er wat is bijgekomen de laatste week :p
Zal wel voornamelijk vocht zijn, mogelijks wat vet maar ach. Eens er weer normaal gedaan wordt gaat dat er wel weer af :)
Gisteren en vandaag ook nog getraind, voor de rest rustige dagjes gehad (het weer is/was nu ook niet spectaculair goed).

Training vrijdag 9 augustus 2019 - Control lower

Paused squat SS Ab rope pushdown
Warm-up
1x10x27,5
1x8x37,5
2sec paused
6x4x47,5 // 6x15x45

Paused DL SS Cross body crunch
Warm-up
1x10x32 // 1x12
1x8x42 // 1x12
2sec paused
3x4x52 // 3x12

Leg extension SS Glute machine
2x10x45 Pfoe, tweede set voelde al erg zwaar // 2x10x35
1x10x42,5 // 1x10x35

Back extension SS Side crunch on bench
3x12x12 // 3x12x8 per kant

Cardio (430kcal)
  • 45' Wave (verschillende profielen en lvl's)
Training zaterdag 10 augustus 2019 - Control upper
Side raises afgewisseld met front raises (warm-up)
1x12x3
2x12x4

SPOTO press

1x10x22,5
1x8x30
6x4x35

Paused BB row SS Seated shoulder press
6x4x39,5 // 6x10x10

DB Rear delt flys SS DB Preacher curl

4x10x8 // 4x12x8 tijd om 10kg te proberen?

Lat pulldown - wide grip
1x12x30
3x8x35

Abdominal crunch machine
2x12x17,5
2x12x20

Torso machine
4x12x25 per kant

Cardio (325kcal)
  • 30' Wave prf 1 lvl 14
+ 5km gewandeld aan gemiddeld 6,6km/h (geen zin om de fiets te nemen door de wind :p).

Morgen nog eens lopen of rustdag nemen, hangt ervan af wanneer ik uit mijn bed rol :o
Maandag weer werken :( Gelukkig maar drie daagjes, want donderdag is een feestdag en vrijdag heb ik verlof genomen :grinny:
Volgende weer wordt dus een beetje een overgangsweek, wat tracken en nog wat genieten.
Daarna weer strikter worden!
Ziet beetje uit als mijn programma
:p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Frietjes hebben gesmaakt, ik merk nu wel dat er wat is bijgekomen de laatste week :p
Zal wel voornamelijk vocht zijn, mogelijks wat vet maar ach. Eens er weer normaal gedaan wordt gaat dat er wel weer af :)
Gisteren en vandaag ook nog getraind, voor de rest rustige dagjes gehad (het weer is/was nu ook niet spectaculair goed).

Training vrijdag 9 augustus 2019 - Control lower

Paused squat SS Ab rope pushdown
Warm-up
1x10x27,5
1x8x37,5
2sec paused
6x4x47,5 // 6x15x45

Paused DL SS Cross body crunch
Warm-up
1x10x32 // 1x12
1x8x42 // 1x12
2sec paused
3x4x52 // 3x12

Leg extension SS Glute machine
2x10x45 Pfoe, tweede set voelde al erg zwaar // 2x10x35
1x10x42,5 // 1x10x35

Back extension SS Side crunch on bench
3x12x12 // 3x12x8 per kant

Cardio (430kcal)
  • 45' Wave (verschillende profielen en lvl's)
Training zaterdag 10 augustus 2019 - Control upper
Side raises afgewisseld met front raises (warm-up)
1x12x3
2x12x4

SPOTO press

1x10x22,5
1x8x30
6x4x35

Paused BB row SS Seated shoulder press
6x4x39,5 // 6x10x10

DB Rear delt flys SS DB Preacher curl

4x10x8 // 4x12x8 tijd om 10kg te proberen?

Lat pulldown - wide grip
1x12x30
3x8x35

Abdominal crunch machine
2x12x17,5
2x12x20

Torso machine
4x12x25 per kant

Cardio (325kcal)
  • 30' Wave prf 1 lvl 14
+ 5km gewandeld aan gemiddeld 6,6km/h (geen zin om de fiets te nemen door de wind :p).

Morgen nog eens lopen of rustdag nemen, hangt ervan af wanneer ik uit mijn bed rol :o
Maandag weer werken :( Gelukkig maar drie daagjes, want donderdag is een feestdag en vrijdag heb ik verlof genomen :grinny:
Volgende weer wordt dus een beetje een overgangsweek, wat tracken en nog wat genieten.
Daarna weer strikter worden!
Dat is inderdaad een ideale week om opnieuw aan het werk te gaan. Want nèt kort genoeg om nog niet volledig uit je vakantiemodus te geraken. Geniet nog van de laatste dagen (en laatste zonnestralen)!
 
Frietjes hebben gesmaakt, ik merk nu wel dat er wat is bijgekomen de laatste week :p
Zal wel voornamelijk vocht zijn, mogelijks wat vet maar ach. Eens er weer normaal gedaan wordt gaat dat er wel weer af :)
Gisteren en vandaag ook nog getraind, voor de rest rustige dagjes gehad (het weer is/was nu ook niet spectaculair goed).

Training vrijdag 9 augustus 2019 - Control lower

Paused squat SS Ab rope pushdown
Warm-up
1x10x27,5
1x8x37,5
2sec paused
6x4x47,5 // 6x15x45

Paused DL SS Cross body crunch
Warm-up
1x10x32 // 1x12
1x8x42 // 1x12
2sec paused
3x4x52 // 3x12

Leg extension SS Glute machine
2x10x45 Pfoe, tweede set voelde al erg zwaar // 2x10x35
1x10x42,5 // 1x10x35

Back extension SS Side crunch on bench
3x12x12 // 3x12x8 per kant

Cardio (430kcal)
  • 45' Wave (verschillende profielen en lvl's)
Training zaterdag 10 augustus 2019 - Control upper
Side raises afgewisseld met front raises (warm-up)
1x12x3
2x12x4

SPOTO press

1x10x22,5
1x8x30
6x4x35

Paused BB row SS Seated shoulder press
6x4x39,5 // 6x10x10

DB Rear delt flys SS DB Preacher curl

4x10x8 // 4x12x8 tijd om 10kg te proberen?

Lat pulldown - wide grip
1x12x30
3x8x35

Abdominal crunch machine
2x12x17,5
2x12x20

Torso machine
4x12x25 per kant

Cardio (325kcal)
  • 30' Wave prf 1 lvl 14
+ 5km gewandeld aan gemiddeld 6,6km/h (geen zin om de fiets te nemen door de wind :p).

Morgen nog eens lopen of rustdag nemen, hangt ervan af wanneer ik uit mijn bed rol :o
Maandag weer werken :( Gelukkig maar drie daagjes, want donderdag is een feestdag en vrijdag heb ik verlof genomen :grinny:
Volgende weer wordt dus een beetje een overgangsweek, wat tracken en nog wat genieten.
Daarna weer strikter worden!
Ok ok ok :finger:
Het is mij wel weer duidelijk, je probeert mij weer uit mijn tent te lokken...………...
Ik blijf bij Natty87 en wat jij verder doet zou me een zorg zijn! :eyebrow:
 
Nog even maximaal genieten dus. Kon je uit je bekomen vanmorgen?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ziet beetje uit als mijn programma
:p

Eet-programma à la frietjes eten of training programma? :p

Dat is inderdaad een ideale week om opnieuw aan het werk te gaan. Want nèt kort genoeg om nog niet volledig uit je vakantiemodus te geraken. Geniet nog van de laatste dagen (en laatste zonnestralen)!

Zeker nog fijne dagen gehad dit weekend! En ik ben van plan om die de komende weekends te blijven hebben :)

Ok ok ok :finger:
Het is mij wel weer duidelijk, je probeert mij weer uit mijn tent te lokken...………...
Ik blijf bij Natty87 en wat jij verder doet zou me een zorg zijn! :eyebrow:
:dunno:

Nog even maximaal genieten dus. Kon je uit je bekomen vanmorgen?
Ja en nee :p
Ik had de wekker om 7u gezet, vond niet direct de moed om op te staan...
Gelukkig stond Mina om 7u30 aan de slaapkamer deur om me duidelijk te maken dat ik nu wel lang genoeg had blijven liggen, dus ik ben dan maar opgestaan :p
Dus had ik nog nét tijd voor een kort loopje!

*bed komen :)
OT: daar doet Bubs niet aan; zij is eerder van het type dat uit bed “rolt” :p

Rollen is nu eenmaal minder lastig, daarna kruip ik de trap naar beneden :p

Looptraining zondag 11 augustus 2019
Runtastic heeft besloten de webfunctie af te schaffen, dus ik kan mijn gewoonlijke screenshots niet meer posten :scold:.
Het worden vanaf nu dus schermafdrukken van de app.
Cijfertjes: 48'; 8,15km; 10,2km/h; 470kcal.
upload_2019-8-12_10-34-17.png upload_2019-8-12_10-34-42.png

Daarna gezellig samen ontbeten en de hele dag met de S2000 gecruised voor de plaatselijke auto-zoektocht :D Altijd plezierig!
Vandaag weer werken. Half uurtje vroeger opgestaan omdat ik nog niets had voorbereid qua voeding voor deze week, dus vanochtend alles netjes afgewogen en in MFP geregistreerd :)
Ik denk dat ik de komende weken 1450kcal ga aanhouden op weekdagen en 1650 in het weekend (of meer als er eens gecheat wordt).
Misschien verhoog ik nog op dinsdag/woensdag (trainingsdagen) tot 1550.
Lichaamsgewicht boeit me op dit moment iets minder, ik wil nu vooral progressie maken in de gym!
Cutten komt dan volgend jaar vanaf april of zo wel weer (waarschijnlijk doe ik wel een minicut tussendoor, al is het maar voor mijn mentale status :)).

Nog een "gezondheidsupdate": intussen neem ik al 12 dagen geen bèta-blokker meer. Deze ochtend vergeten om mijn bloeddruk te controleren, maar de laatste week bleef dat stabiel rond 11/7. Met een beetje geluk ben ik er dus definitief van af :woot:
 
Rollen is nu eenmaal minder lastig, daarna kruip ik de trap naar beneden :p

Lichaamsgewicht boeit me op dit moment iets minder, ik wil nu vooral progressie maken in de gym!
Cutten komt dan volgend jaar vanaf april of zo wel weer (waarschijnlijk doe ik wel een minicut tussendoor, al is het maar voor mijn mentale status :)).

Nog een "gezondheidsupdate": intussen neem ik al 12 dagen geen bèta-blokker meer. Deze ochtend vergeten om mijn bloeddruk te controleren, maar de laatste week bleef dat stabiel rond 11/7. Met een beetje geluk ben ik er dus definitief van af :woot:

Hehe lol! :roflol:

Goede mindset bubsie! Progressie maken is wat je graag wil, dus dan moet je de cijfertjes (o.a. inzake lichaamsgewicht) nu gewoon even los laten. Cutten kan inderdaad later nog altijd. Nu gewoon gainzzz maken! :flex:
Erg fijn dat je die bèta blokker de laatste tijd niet meer nodig had.... Hopelijk blijft dit duren en ben je er inderdaad vanaf. Zou toch weer een grote stap voorwaarts zijn! :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nog een "gezondheidsupdate": intussen neem ik al 12 dagen geen bèta-blokker meer. Deze ochtend vergeten om mijn bloeddruk te controleren, maar de laatste week bleef dat stabiel rond 11/7. Met een beetje geluk ben ik er dus definitief van af :woot:

Dit klinkt goed!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dit klinkt goed!
Hehe lol! :roflol:

Goede mindset bubsie! Progressie maken is wat je graag wil, dus dan moet je de cijfertjes (o.a. inzake lichaamsgewicht) nu gewoon even los laten. Cutten kan inderdaad later nog altijd. Nu gewoon gainzzz maken! :flex:
Erg fijn dat je die bèta blokker de laatste tijd niet meer nodig had.... Hopelijk blijft dit duren en ben je er inderdaad vanaf. Zou toch weer een grote stap voorwaarts zijn! :thumb:

Yes, duimen! Er is nooit een aanwijsbare oorzaak geweest van de hartkloppingen en bloeddruk problemen, dus als dit nu even plots verdwenen zou zijn als het indertijd gekomen is zou dat super zijn!
Vooral omdat ik veel minder vermoeid ben sinds ik ben gestopt met die medicatie, mijn metabolisme lijkt ook wat hoger te zijn (ik denk omdat mijn hartslag niet meer synthetisch laag gehouden wordt?).
Al kan dat laatste ook een idee zijn natuurlijk, ik heb tijdens mijn verlof stukken meer bewogen dan op werkdagen...

Cijfertjes inzake gewicht en cm's probeer ik nu inderdaad los te laten.
Ik volg wel mijn gewicht op, maar voornamelijk om te proberen mijn onderhoud (min of meer) te weten te komen...
 
Gisteren bloeddruk niet meer genomen :o.
Deze ochtend wel: 107/67.
Gaat nog steeds goed dus :cheer:.

Deze week ga ik op de werkdagen mijn voeding zeker bijhouden, lang weekend zien we wel...
LeFood maandag:
  • 1435kcal
  • EKV 97/132/51
Het was leuk om tijdens mijn verlof even alles los te laten, maar het voelt toch ook wel goed om weer te tracken :).
De controlefreak in mij is zo ook weer tevreden gesteld :rolleyes:.

Vanavond voor het eerst in drie weken weer 's avonds trainen, dat is altijd weer een aanpassing.
Net nu ga ik mijn squat en DL met 2,5kg verhogen, benieuwd hoe het zal gaan dus :D.
 
Bloeddruk zelfs een beetje laag nu :thumbs:

Is dat nou Kerstbier? :D En Koeketiene? Nog nooit van gehoord :)
 
Bloeddruk zelfs een beetje laag nu :thumbs:

Is dat nou Kerstbier? :D En Koeketiene? Nog nooit van gehoord :)

Ja inderdaad, maar het blijft zo hangen en ik voel me prima.
Dus ik ga er voorlopig niets aan doen :)

Kerstbier inderdaad, ik was ook verrast :roflol:
Er is een kaar met meer dan 200 bieren, dan nemen we meestal iets dat "tof" klinkt en we nog nooit gedronken hebben :p.
De "Tsjeezes" blijkt dus kerstbier :laugh:. Twas nie mis, maar ik vond de "Koeketiene" lekkerder.
Halverwege hebben we dan maar gewisseld :rolleyes:.
 
Zo te zien heb je het allemaal heerlijk gehad:) Leuke foto's!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven