AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Zo te zien heb je het allemaal heerlijk gehad:) Leuke foto's!

Klopt, en bedankt! Nu weer een beetje "afzien" om de kilootjes eraf te krijgen :o
Hoewel ze niet lang weg zullen blijven vrees ik. Komende weken/maanden zitten er nogal veel onregelmatigheden aan te komen :rolleyes:.
Maar ik bekijk het positief: als ik goed blijf trainen in de periodes dat ik meer eet, zullen er vast wat gains zijn :D

Gisteren weer de eerste "avond na een werkdag"-training gehad.
Het voelt toch weer helemaal anders als je al van 6u uit bed bent en er al 12u hebt opzitten :rolleyes:.
Ondanks dat ging de training super, met 2PR's op de lijst :cool:.

Training dinsdag 13 augustus 2019 - Heavy lower
Squat SS Calve raises in smith SS Ab rope pushdown
1x10x20
1x8x30
1x6x40
5x3x52,5 (PR) // 5x12x72,5 // 5x12x45
Diepte zat goed, booty was burning.
Grow booty grow! :peachy:
Als ik vorige week niet zoveel had gevreten, dan was dit een BW-squat geweest.
Nu mankeer ik een kilootje :sad:.

Deadlift SS Cross body crunch
1x10x37
1x8x47
5x3x59,5 (PR) // 5x12 per kant
4de set was de form een beetje off. Dan wat langer rust genomen en de vijfde ging weer stukken beter :)

Leg press SS Calve raises LP (slow)
1x12x50 // 1x12x100
1x12x100 // 1x12x100
3x12x160 // 3x12x100
Uitvoering op 160kg mag nog wat beter, dus ik blijf voorlopig dit gewicht behouden.

Leg extension (leg curl was bezet, die doe ik dan in de control training wel)
3x10x45

Torso rotation
4x12x45 per kant

Cardio (320kcal)
  • 10' Stepper prf 1, lvl 14
  • 20' Wave prf 1, lvl 15
Blij met de PR's, hopelijk kan ik dit vanavond doorzetten bij het benchen!
En anders is er volgende week een nieuwe kans :).

LeFood dinsdag
  • 1458kcals
  • EKV 111/136/47
Vandaag nog netjes aan mijn schema houden, dan lang weekend + de leukste periode van de maand :windup:.
Geen idee hoe ik dat op gebied van voeding ga doorkomen :rolleyes:.
Toedeloe! :hello:
 
Proficiat met de PR's Bubs :) :flexbiceps:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Klopt, en bedankt! Nu weer een beetje "afzien" om de kilootjes eraf te krijgen :o
Hoewel ze niet lang weg zullen blijven vrees ik. Komende weken/maanden zitten er nogal veel onregelmatigheden aan te komen :rolleyes:.
Maar ik bekijk het positief: als ik goed blijf trainen in de periodes dat ik meer eet, zullen er vast wat gains zijn :D
Goede treen Bubsie! En ondanks dat je de BW squat niet hebt gered door je tijdelijke vakantiekilootjes, is dat alsnog wel heel erg netjes hoor. :wl:

Wat voor onregelmatigheden zitten er nog aan te komen? Ik ben wel benieuwd, hopelijk leuke dingetjes. :D
 
Proficiat met de PR's Bubs :) :flexbiceps:

Thanks Pieter!

Volgende keer een pak suiker aan de barbell hangen :p

Twee kleine pakjes dan, voor elke kant eentje :p.
Of gewoon zorgen dat ik binnen twee weken dat kilootje kwijt ben :D.

Goede treen Bubsie! En ondanks dat je de BW squat niet hebt gered door je tijdelijke vakantiekilootjes, is dat alsnog wel heel erg netjes hoor. :wl:

Wat voor onregelmatigheden zitten er nog aan te komen? Ik ben wel benieuwd, hopelijk leuke dingetjes. :D

Thanks Annie! Ik ga ervan uit dat het een kilo vocht is, dus zie het toch een beetje als BW squat haha :roflol:.
Veel leuke dingen hoor, ook een aantal werkgerelateerde zaken maar die kunnen ook leuk zijn natuurlijk :D.
  • 24-25 augustus Honda Euro Meet (lees bbq- en bierfestijn) op Circuit Clastres.
  • 4-6 september work trip Zwitserland.
  • 3de of 4de week september work trip Parijs (3-5 dagen).
  • 20 september etentje met oud collega's.
  • 28 september afscheidsetentje van huidige collega.
  • 3 oktober jarig en dus YOLO.
  • 4 oktober vrijwilligersuitstap met het rustoord waar ik in het weekend regelmatig ga helpen (bezoek brouwerij, bowlen, uit eten).
  • 12 of 19 oktober uit eten met mijn ouders, want mijn papa is de 15de jarig.
  • 6 november 16 jaar samen met de liefste, dus weer een feestje...
  • 7-9 december weekendje Essen voor kerstmarkt bezoekjes en Essen motorshow
  • Nog ergens een etentje met oud-collega's (doen we elke drie maand).
  • En dan zijn de feestdagen er al :roflol:.
Denk dat ik er tussen 6 november en 7 december maar een mini-cut ingooi, anders kun je me 2020 letterlijk in rollen :haar:.
Edit: als ik het zo nalees is het wel een hele boterham, het wordt qua gewicht een rampzalig najaar denk ik :o.
 
Thanks Pieter!



Twee kleine pakjes dan, voor elke kant eentje :p.
Of gewoon zorgen dat ik binnen twee weken dat kilootje kwijt ben :D.



Thanks Annie! Ik ga ervan uit dat het een kilo vocht is, dus zie het toch een beetje als BW squat haha :roflol:.
Veel leuke dingen hoor, ook een aantal werkgerelateerde zaken maar die kunnen ook leuk zijn natuurlijk :D.
  • 24-25 augustus Honda Euro Meet (lees bbq- en bierfestijn) op Circuit Clastres.
  • 4-6 september work trip Zwitserland.
  • 3de of 4de week september work trip Parijs (3-5 dagen).
  • 20 september etentje met oud collega's.
  • 28 september afscheidsetentje van huidige collega.
  • 3 oktober jarig en dus YOLO.
  • 4 oktober vrijwilligersuitstap met het rustoord waar ik in het weekend regelmatig ga helpen (bezoek brouwerij, bowlen, uit eten).
  • 12 of 19 oktober uit eten met mijn ouders, want mijn papa is de 15de jarig.
  • 6 november 16 jaar samen met de liefste, dus weer een feestje...
  • 7-9 december weekendje Essen voor kerstmarkt bezoekjes en Essen motorshow
  • Nog ergens een etentje met oud-collega's (doen we elke drie maand).
  • En dan zijn de feestdagen er al :roflol:.
Denk dat ik er tussen 6 november en 7 december maar een mini-cut ingooi, anders kun je me 2020 letterlijk in rollen :haar:.
Edit: als ik het zo nalees is het wel een hele boterham, het wordt qua gewicht een rampzalig najaar denk ik :o.
Let the bulking season begin! Ik denk dat je even in het logje van Skatermarvin moet kijken voor een lesje marvinnen. We lachen er misschien allemaal om, maar zijn aanpak zorgt er wel voor dat hij al jarenlang goed in shape is (al zegt hij zelf continue dat hij een varken is, which definitely isn't true:piggy:)

En er ook van genieten he! Da's op zijn minst zo belangrijk. :) Bikini season is toch al bijna voorbij hahaha:p
 
Let the bulking season begin! Ik denk dat je even in het logje van Skatermarvin moet kijken voor een lesje marvinnen. We lachen er misschien allemaal om, maar zijn aanpak zorgt er wel voor dat hij al jarenlang goed in shape is (al zegt hij zelf continue dat hij een varken is, which definitely isn't true:piggy:)

En er ook van genieten he! Da's op zijn minst zo belangrijk. :) Bikini season is toch al bijna voorbij hahaha:p
Dit helemaal! De nagel op de kop. Genieten van het leven (en foooood!) kan echt wel hand in hand gaan met een goed fysiek!
 
Thanks Annie! Ik ga ervan uit dat het een kilo vocht is, dus zie het toch een beetje als BW squat haha :roflol:.
Veel leuke dingen hoor, ook een aantal werkgerelateerde zaken maar die kunnen ook leuk zijn natuurlijk :D.
  • 24-25 augustus Honda Euro Meet (lees bbq- en bierfestijn) op Circuit Clastres.
  • 4-6 september work trip Zwitserland.
  • 3de of 4de week september work trip Parijs (3-5 dagen).
  • 20 september etentje met oud collega's.
  • 28 september afscheidsetentje van huidige collega.
  • 3 oktober jarig en dus YOLO.
  • 4 oktober vrijwilligersuitstap met het rustoord waar ik in het weekend regelmatig ga helpen (bezoek brouwerij, bowlen, uit eten).
  • 12 of 19 oktober uit eten met mijn ouders, want mijn papa is de 15de jarig.
  • 6 november 16 jaar samen met de liefste, dus weer een feestje...
  • 7-9 december weekendje Essen voor kerstmarkt bezoekjes en Essen motorshow
  • Nog ergens een etentje met oud-collega's (doen we elke drie maand).
  • En dan zijn de feestdagen er al :roflol:.
Denk dat ik er tussen 6 november en 7 december maar een mini-cut ingooi, anders kun je me 2020 letterlijk in rollen :haar:.
Edit: als ik het zo nalees is het wel een hele boterham, het wordt qua gewicht een rampzalig najaar denk ik :o.
Wahaha, wat herkenbaar dit!

Let the bulking season begin! Ik denk dat je even in het logje van Skatermarvin moet kijken voor een lesje marvinnen. We lachen er misschien allemaal om, maar zijn aanpak zorgt er wel voor dat hij al jarenlang goed in shape is (al zegt hij zelf continue dat hij een varken is, which definitely isn't true:piggy:)

En er ook van genieten he! Da's op zijn minst zo belangrijk. :) Bikini season is toch al bijna voorbij hahaha:p
Lief, thanks!
 
Let the bulking season begin! Ik denk dat je even in het logje van Skatermarvin moet kijken voor een lesje marvinnen. We lachen er misschien allemaal om, maar zijn aanpak zorgt er wel voor dat hij al jarenlang goed in shape is (al zegt hij zelf continue dat hij een varken is, which definitely isn't true:piggy:)

En er ook van genieten he! Da's op zijn minst zo belangrijk. :) Bikini season is toch al bijna voorbij hahaha:p

Ik volg Skatermarvin al een hele tijd en heb muchos respect voor zijn manier van shredded blijven.
Echter als ik dat wil volgen moet ik op weekdagen waarschijnlijk op 1000kcal leven, en dat kan (en wil) ik liever niet.
Beter dus vrede nemen met bijkomende kilootje komende herfst/winter en dan een decent cut neerzetten in het voojaar :).

Dit helemaal! De nagel op de kop. Genieten van het leven (en foooood!) kan echt wel hand in hand gaan met een goed fysiek!
True, maar niet voor iedereen vrees ik.
Zeker niet als je maar mijn lengte en onderhoud hebt...

Wahaha, wat herkenbaar dit!

Lief, thanks!

Nja, het is echt overdreven als je het oplijst!
En dan was ik het vistripje + bbq met mijn ouders en zus vorige donderdag nog vergeten :rolleyes:.
Daar heb ik me wel weten in te houden (getrackte lunch thuis, eiwitreep tussendoor, 1 glas cava, 1 klein glas rode wijn, bbq: 1 forel, halve kipbrochette, halve rundbuger, groenten, 1 lepel rijst en paar lookbroodjes).
De rest van het weekend daarentegen was gevuld met drank en eten :o .
Ik heb sinds vrijdag onwijs veel last van "het maandelijks vrouwelijk kwaaltje" en kan het echt niet opbrengen om mezelf dingen te ontzeggen.
Dus ik heb me wat laten gaan, maar wel een leuke tijd gehad :p.
Ondanks iets teveel alcohol vrijdag (picon brut, "Dulle teve", 1 sangria, 3 rosé) toch lekker getraind op zaterdag.
En ook vanochtend naar de gym geweest. Dus de kcals werden ook wel nuttig gebruikt ;).

In de volgende post nog de trainingen van woensdag, donderdag (loopje), zaterdag en vandaag :).
 
Die maandelijkse last is sowieso al vervelend en al helemaal tijdens een vakantie / verlengd weekend... Maar kom, nog een paar dagen overbruggen en dan zit je weer even safe. :)

Als ik dit lees, lijkt het er sterk op dat je erg aan het genieten bent van het leven (en alle food en drinks die je pad kruisen :)). En gelijk heb je, Bubs! :thumb: Nog een fijne zondag!
 
Bij deze, be prepared voor een lange post volg trainingslogs :p

Training woensdag 14 augustus 2019 - Heavy upper
Bench press SS Cross body crunch
1x10xBB
1x8x25
1x6x30
5x3x37,5 // 5x12 per kant
Woot! Eerste keer vlotjes 5 setjes met 37,5kg kunnen doen :D!
Happy face was ON!

DB Row SS Side raises
2x12x10 // 2x12x4
3x6x14 // 3x10x6

OHP SS Pull-ups
1x12x14,5 // 1x4
1x10x19,5 // 1x4
2x6x24,5 // 2x4
PR op zowel de OHP (24,5kg) en pull-ups! Eerder deed ik 4x3, nu dus 4x4 :cool:.

Tricep rope pushdown SS EZ Bicep curl SS Ab rope pushdown

4x10x25 // 4x10x19 // 4x12x45

Straight arm pushdown SS Reverse tricep pushdown
2x12x27,5 // 2x12x22,5
2x12x30 // 2x10x25

Cardio (320kcal)
  • 15' Stepper prf 4, lvl 14
  • 15' Wave prf 4, lvl 15
Looptraining donderdag 15 augustus 2019
Feestdag, dus lang rondje kunnen doen!
De laatste kilometers kreeg ik wel enorme krampen in mijn hamstrings en kuiten, die heb ik echt op karakter moeten afmaken...
Cijfertjes: 1h29'; 15km; 10,2km/h; 865kcal

upload_2019-8-18_16-38-47.png
upload_2019-8-18_16-38-58.png


Training zaterdag 17 augustus 2019 - Control lower (in gym2, want de normale gym vond het nodig om do t.e.m. zo te sluiten vanwege de feestdag donderdag).
Paused squat SS Donkey calves
Warm-up
1x10x17,5
1x8x27,5
1x6x37,5
2sec paused
6x4x47,5 // 6x12x30

Paused DL SS Seated calve raises
Warm-up
1x10x25
1x8x40
2sec paused
1x4x55
En toen veranderde de paused DL spontaan in een les deadliften :p.
De kerel naast me merkte op dat mijn vorm niet helemaal goed was (ondanks de tips die ik hier al kreeg en dacht te volgen).
Daarna dus setjes gewone DL met iets minder gewicht en correcties waar nodig.
Superblij mee! De tips van ProudPizza waren al super behulpzaam, maar het is toch nog anders al er iemand effectief naast je staat en kan helpen.​
Gewone DL
5x6x50 // 5x10x30
1x4x55

Seated leg curl
1x12x13
1x10x22
1x10x27
1x10x31

Glute machine
4x12x25 per kant

Back extension
4x12x10

Abdominal crunch machine
2x15x30
2x15x35

Rotary torso
4x15x25 per kant

Cardio (570kcal)
  • 30' Stepper "hill", 15' lvl 5/10/14 - 15' lvl 6/11/15
  • 15' Crosstrainer "advanced valley" lvl 2-3
Training zondag 18 augustus 2019 - Control upper
SPOTO press SS Ab rope pushdown
1x10xBB
1x8x27,5
6x5x35 VPR // 5x12x45

Paused BB row
6x4x38

Seated shoulder press SS Side raises SS Front raises
2x12x10 // 2x12x4 // 2x12x4
2x10x10 // 2x12x4 // 2x12x4

DB Rear delt flys SS DB Preacher curl

4x10x8 // 4x8x10 PR

Lat pulldown - wide grip SS Rope overhead tricep extension
2x10x35 // 2x12x10
2x10x35 // 2x10x12,5

Hanging leg raises
4x12

Standing rotary torso (ofzo?)
4x30x10

Cardio (325kcal)
  • 20' Stepper "hill" lvl 6/11/15
Zo, weer helemaal mee!
Komende week waarschijnlijk slechts twee trainingen i.p.v. vier aangezien we het ganse weekend weg zijn.
Ik ga denk ik morgenochtend lopen, dinsdag FB, woensdag rust, donderdag FB en vrijdag lopen.
Ma-vr wordt er ook weer getracked op 1450 kcal (ongeveer) :).
Fijne zondag nog allemaal!
 
Die maandelijkse last is sowieso al vervelend en al helemaal tijdens een vakantie / verlengd weekend... Maar kom, nog een paar dagen overbruggen en dan zit je weer even safe. :)

Als ik dit lees, lijkt het er sterk op dat je erg aan het genieten bent van het leven (en alle food en drinks die je pad kruisen :)). En gelijk heb je, Bubs! :thumb: Nog een fijne zondag!

Zeker en vast, een beetje teveel zelfs tbh... Maar ik had echt een "f*ck it all" weekend :o.

Superwoman in eigenste persoon ;)

Bwoah, het lijkt nu gewoon veel omdat alles in een post staat.
Echt spectaculair is het niet hoor ^^.
Superwoman bleef vanochtend trouwens in bed liggen i.p.v. te gaan lopen.
Had de wekker wel een uurtje vroeger gezet, maar kwam wakker met hoofdpijn en keelpijn...
Dus beslist om te blijven liggen :).

Mijn vriend zei gisteren dat we zaterdag niet per sé heel vroeg moeten vertrekken en dat ik dus best kan gaan trainen als ik wil.
Planning zal dus wijzigen naar 2 gewone trainingen (heavy lb, heavy ub op di/wo) en een fullbody zaterdag.
Lopen op donderdag, als ik mijn bed uit geraak :p.
 
Ondanks dat ik zoooo moe was gisteren toch iets te laat gaan slapen (23u) en zo maar 7 uurtjes gepakt.
Wel lekker doorgeslapen, Mina vond het gelukkig niet nodig om deze ochtend al om 5u naast ons bed te staan zoals voorgaande dagen :rolleyes:.

Gisteren weer netjes aan mijn 1450kcals gehouden, en dat wordt ook het plan tot en met vrijdag.
Hopelijk raak ik het bloated zijn dan weer wat kwijt tegen zaterdag...
Op zich voel ik me best ok. Ik zie dat ik minder scherp sta, uiteraard, maar het is nu ook niet rampzalig.
De weegschaal laat ik wel achterwege, want die zou me alsnog een rotgevoel geven...
En dan kan ik ook niet genieten van alle social events die eraan komen.

LeFood maandag
  • 1438kcal
  • EKV 112/138/48
Vanavond LB training, heb er nu al zin in!
 
Training gisteren was ok.
Merk wel dat DL lastiger is als je zo op uitvoering focust, dus moet even aankijken of ik niet beter wat minder gewicht ga nemen komende trainingen.
Vreemd is dat ik nu wel meer spierpijn heb in mijn rug dan voorgaande weken. No idea of dat een goed of slecht teken is :dunno:.
Gelukkig zijn mijn glutes, quads en hams ook duidelijk aanwezig vandaag :D.

Training dinsdag 20 augustus 2019 - Heavy lower
Squat SS Calve raises in smith
1x10x27
1x8x40 // 1x12x70
4x6x50 // 4x12x70

Ik merk dat mijn knieën bij het squatten soms de neiging hebben om naar binnen te draaien.
Daar moet ik dus wel aandacht aan schenken :).

Deadlift SS Ab rope pushdown SS Cross body crunch
1x10x37 // 1x12x45 // 1x12 per kant
1x8x47 // 1x12x45 // 1x12 per kant
4x6x57 (PR) // 4x12 per kant // 4x12 per kant

Leg extension
1x12x45
2x10x45

Leg press SS Calve raises LP (slow)
1x12x80 // 1x12x100
1x12x160 // 1x12x100
1x11x160 // 1x12x100 Die twaalfde haalde ik écht niet meer. Dan maar naar 150, stukken beter qua uitvoeren en veel meer gevoel in tha booty!
2x12x150 // 2x12x100

Cardio (320kcal)
  • 15' Stepper prf 3, lvl 14
  • 15' Wave prf 3, lvl 15
LeFood dinsdag
  • 1482kcals (je kunt geen koekjes bakken zonder eens te proeven natuurlijk :p).
  • EKV 114/150/40
Vanavond heavy upper!
Nu eerst mijn ontbijtje binnen spelen :).
Happy wednesday allemaal, hierna is de werkweek alweer in twee :D!!
 
320 kcal aan cardio en +- 400 ofzo aan KT... hou je nog 700kcal over voor 'te leven' :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
320 kcal aan cardio en +- 400 ofzo aan KT... hou je nog 700kcal over voor 'te leven' :D

De 320kcal komen van de toestellen, volgens mijn Garmin waren het er maar 220 :(.
Ook voor de KT kom ik volgens mijn horloge op maar 230 kcal :treuren:.
Dus dan blijven er nog +1000kcal over om "te leven"! Meer dan genoeg dus :p
 
De 320kcal komen van de toestellen, volgens mijn Garmin waren het er maar 220 :(.
Ook voor de KT kom ik volgens mijn horloge op maar 230 kcal :treuren:.
Dus dan blijven er nog +1000kcal over om "te leven"! Meer dan genoeg dus :p

Garmin houdt geen rekening met afstand ;) Noch wattage, weerstand.
 
Garmin houdt geen rekening met afstand ;) Noch wattage, weerstand.

True that, enkel gewicht en hartslag worden gebruikt vermoed ik.
Maar liever een hoger verbruik dan ingeschat, dan een lager natuurlijk :p.
Nu nog eventjes doorbikkelen op 1450kcal tot de grootste schranspartijen van de baan zijn :).
Sowieso ga ik in Zwitserland en Parijs wel meer eten, want aan hotel ontbijtjes kan ik niet weerstaan :o.
 
Back
Naar boven