XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Thee met vers gekookte gember wil bij mij nog wel eens werken. Neem een flesje met m'n brouwsel mee naar m'n werk als ik weer de zoveelste brakke nacht heb gehad.

Ik stem voor! Zondag relaxmiddag. Zou standaard op het programma moeten staan toch? :cool:

Zou moeten ja! Maar meestal krijg ik dan toch nog de drang om iets te gaan doen...
Na een dag niks doen heb ik altijd een schuldgevoel :eyes:.

Nou... dat bewijst je gevoeligheid voor cafeïne maar weer. Met een kopje zwarte thee blijf ik niet wakker :D
Inderdaad :p

Vanochtend zoals gepland om 5u40 opgestaan en een mini training gedaan.

Training donderdag 5 september 2019 - DELOAD @ Hotel
Warm up: 10min crosstrainer
Chest press SS Leg extension
4x12x15 // 1x12x15 - 1x12x20 - 2x12x25

Shoulder press SS Standing leg curl
2x12x10 // 4x12x25

Abdominal crunch machine SS Ball leg curl SS crunches on ball
3x15x15 // 3x15 // 3x15

Cardio
20 min loopband
  • 10min 9,5km/h
  • 10min 10km/h
Voelde goed om toch iets te kunnen doen.
Yolo is op het moment zelf fijn, maar ik begin me nu toch weer een vet varken te voelen... Ontbijt hier dan ook bescheiden gehouden. 3 kleine sneetjes stokbrood, wat roerei, magere ham, kip en 2 kleine stukjes kaas.
Daarna nog wat havermoutpap met fruit, pecannoten en hazelnoten.
En een kop zwarte thee natuurlijk :).

Nu richting lab!
Fijne dag iedereen!
 
Laatst bewerkt:
Eerste dag Zwitserland zit er al op.
Lange dag gehad: wekker om 3u45 om de trein van 5u richting luchthaven te nemen.
Aankomst in Geneve rond 10u40 en 11u45 in Lausanne.
Bagage gedropt in het hotel, geluncht (pokebowl, zie "Post je maaltijden met pics") en dan richting labo.
Omstreeks 18u15 zijn we daar vertrokken i.p.v. ons te laten "claimen" tot 20u of zo zoals de vorige keer.
Aperitiefje gedronken aan het meer en daarna diner in het hotel (risotto met saffraan, gerookte ham, soort schuim en witloofsalade).
Kop groene thee om af te sluiten.
Om 21u15 op de kamer, gym is open tot 22u... Snel omgekleed en nog 30 minuten op de stepper gaan staan :p.
Dus toch mooi 310kcal extra verbruikt vandaag :cool:.

Nu slaapjes doen want ik wil om 5u45 opstaan zodat ik morgenochtend ook nog 1-1,5u naar de gym kan voor het ontbijt.
Toedels!

Ik heb dan net ook eens opgezocht wat een pokebowl is....en t heeft dus helemaal nix met pokemon te maken:lol:
 
Nou... dat bewijst je gevoeligheid voor cafeïne maar weer. Met een kopje zwarte thee blijf ik niet wakker :D

Hahaha dat blijf ik met 1.5 koffie ook niet :roflol:
Regelmaat, weinig suikershit en zo nu en dan m'n gember brouwsel helpt relatief goed.
Drink er geen slok minder koffie om :lol:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dag twee in Lausanne zit er ook op!
Uiteindelijk weer 10u in het lab vertoefd, maar veel nuttige zaken kunnen doen en problemen kunnen oplossen. Het is gelukkig dus niet voor niets!

Lekker gegeten, maar met mate.
Lunch enkel een klein broodje, in de namiddag een kleine appel en vanavond bij een portie BBQ kip met couscous, groenten, yoghurt, 3 krieltjes en kleine flat bread gehouden (zie post je maaltijden met pica’s topic).
Om 21u15 op de kamer, dus nog maar weer 30 minuten in de hotel gym gaan besteden :p.
Wandelen op loopband à 5,7km/h en helling gemiddeld 7%. Toch goed voor 250kcals volgens mijn Garmin tracker.

Nu bedtijd, want ik wil er morgen weer om 5u40 uit om wat te sporten voor het ontbijt!
Nightnight!
 
Laatste dag in het mooie Zwitserland vandaag.
Vanmorgen weer netjes om 5u40 opgestaan voor een korte training.
Ondanks dat ze niet veel voorstellen in de hotelgym (ook maar 1h15min tijd) toch blij dat ik iets kan doen :).

Training vrijdag 6 september 2019 - DELOAD @ Hotel
Warm-up: 10min crosstrainer
Seated row SS One arm tricep pulldown
1x15x15 // 1x12x10
3x12x20 // 3x12x15

Lat pulldown SS One arm chest fly
4x12x25 // 4x12x15

One arm bicep curl SS Cable tricep overhead extension
4x12x10 // 4x12x15

Cardio
  • 20' Stepper prf 1, lvl 14
Ontbijtje beetje gelijk aan gisteren.
Extra hardgekookt eitje genomen en omdat het vrijdag is ook een mini choco-twist.
Nu nog tot 16u in het lab, zoveel mogelijk fixen en daarna terug naar België.
Hopen dat het vliegtuig deze keer op tijd is, want morgen moet ik er ook weer om 5u30 uit (wel voor iets leuks, maar toch :p).

Ciao!
 
Geniet van de laatste dag (en chocolade) in Zwitserland, Bubsie.
Ga je dit weekend opnieuw:driving:?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hey Bubsie, Ik zie dat je weer in la Suisse bent geweest. Prettige reis terug vandaag!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Geniet van de laatste dag (en chocolade) in Zwitserland, Bubsie.
Ga je dit weekend opnieuw:driving:?

Geen chocolade gegeten hier, die kan toch niet op tegen de Belgische :p.
Yes, dit weekend 71st anniversary rondrit met een groepje van 20-25 S'jes :D.
Sta ik met plezier om half zes voor op :cool:!

Hey Bubsie, Ik zie dat je weer in la Suisse bent geweest. Prettige reis terug vandaag!

Yes! Helaas hebben we elkaar niet kunnen ontmoeten.
Wie weet ben ik ooit ook nog eens in Genève, kunnen we eens samen trainen of kip eten :p.
 
Oeh ben echt jaloers!! Probeer er hier een al jaren over te halen om mee te gaan naar Zwitserland.. zonder succes nog helaas
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Zwitserland is nochthans een aanrader.
Ik kom er graag, vooral in de winter (ski), maar zelfs in de zomer is het een leuke vakantiebestemming.
 
Ik wil dolgraag eens naar Groenland of Ijsland gaan maar mijn vriendin is een koukleem :grumble:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hahaha neem je mijn vent mee.. die wil ook graag, maar hell no. Weet je hoe koud het daar is.. :eek!:
Hier net zo. Mijn kerel wil ook heel graag naar ijsland, maar ik ga liever naar een warmer gebied:p
 
Hahaha alle mannen samen laten gaan ? Maken we er een vrouwen vakantie van met heel veel zon!
Top plan!:D Ik wel wel graag naar Thailand haha
 
Back
Naar boven