Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

En dan tóch gaan lopen :eek:!
:bow: :bow:

Tegen jezelf zeggen "Als je niet gaat lopen moet je 200kcal laten vallen vandaag." helpt enorm aan de motivatie om op te staan :D

Dedication. Ik bewonder alle hardlopers sowieso. 5 keer per week cardiosessie: no problemo. Maar rennen? Nee, sorry. Daar ben ik ééécht niet voor gemaakt:emo::lol:

Ik vind het een leuke afwisseling, en op weekdagen heb ik geen tijd om 45-60 minuten cardio te doen.
Dan is lopen op een rustdag een goede cardio-inhaalbeweging :p
 
Herfst en winter zijn echt de slechtste maanden voor je motivatie doordat dat het permanent donker en slecht weer is :P
Als je dan kan doorzetten ben je een echte sporter en verdien je het bijbehorende resultaat. Lekker bezig :D
 
Herfst en winter zijn echt de slechtste maanden voor je motivatie doordat dat het permanent donker en slecht weer is :P
Als je dan kan doorzetten ben je een echte sporter en verdien je het bijbehorende resultaat. Lekker bezig :D

Bedankt!
Het is pas half november, even zien hoelang ik het effectief ga volhouden :p
Koude houdt me alleszins niet tegen, lichte regen ook niet. Als er echt buien zijn, of het is glad/gesneeuwd is dat wel een domper op de loopvreugde natuurlijk :rolleyes:
 
Training dinsdag 13 november - LB - Gym1
Squat
1x6x25
1x6x30
3x5x35
1x3x35 (iets te optimistisch om vier setjes te doen :p)

RDL
Voelde al bij het oppakken van de 37kg wu dat mijn borstspier dit niet tof zou gaan vinden.
Hard gevloekt, even getwijfeld, barbell netjes terug in het rek gelegd en op naar de volgende oefening :sad:

Glute cable kickback
1x10x20
4x8x27,5

Leg press
1x10x70
4x10x90

Calve raises (LP)

4x10x130 (super slow)

Leg extension
4x10x27,5 (feel the buuuuurn, laatste set op mijn tanden moeten bijten)

Abductor machine

2x10x40
3x10x52,5

Cardio 30' (275kcal)
  • 10' Crosstrainer
  • 20' Stepper
Ik moet nog even nadenken over UB vanavond.
BP, vertical row,... zal er sowieso niet inzitten.
Geïsoleerde schouder/rug/bicep/... moet wel lukken denk ik als ik niet te zwaar in gewicht ga.
Het wordt aanvoelen, en vooral niet forceren (hoe moeilijk dat ook is).

Voeding:
  • Maandag 1611kcal, ekv 107gr/194gr/52gr
  • Dinsdag 1699kcal, ekv 102gr/212gr/53gr
Gewicht vanochtend: 53,2kg, hohooooo.
2kg meer dan vorige week :roflol:
Maar goed, progressiefoto's tonen duidelijke groei in massa en ik vind mezelf er niet "vetter" uit zien dan op 50kg. Zit wel goed denk ik.
Normaal zou ik op dit elan verder gaan tot in mei (na de S2000 Euromeet), maar denk dat ik vanaf 55kg toch eens een paar maand ga cutten.
Kwestie van toch niet weer een :piggy:te worden :D
 
Normaal zou ik op dit elan verder gaan tot in mei (na de S2000 Euromeet), maar denk dat ik vanaf 55kg toch eens een paar maand ga cutten.
Kwestie van toch niet weer een :piggy:te worden :D

In Trento toch?

Kan prachtig weer zijn al in mei, dus een beetje afgecut zijn mag dan best :p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
In Trento toch?

Kan prachtig weer zijn al in mei, dus een beetje afgecut zijn mag dan best :p

Ja, klopt! En een heen- en terugreis in groep met een aantal extra overnachtingen :)
Kijk er enorm naar uit :D
Cutten zal er daar niet van komen. Ik kan niet weerstaan aan pizza, risotto,... als ik in Italië ben :eating: :heart:
 
Gewoon doortrainen en dan rond mei kijken hoe je ervoor staat! :lifter:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ja, klopt! En een heen- en terugreis in groep met een aantal extra overnachtingen :)
Kijk er enorm naar uit :D
Cutten zal er daar niet van komen. Ik kan niet weerstaan aan pizza, risotto,... als ik in Italië ben :eating: :heart:

Mooi hoor, zit in mei vanwege werk altijd een weekje in Verona en als je het treft kan het al dik 25+ zijn.
Trento ligt dan nog wel iets noordelijker, maar you never know. :rolleyes:

Leuk ook altijd hoor zo'n roadtrip met het hobbyhok. Zelf helaas altijd met de daily naar Verona, maar een mooie toerrit naar die regio met 1 van de hobbyhokken staat ook nog steeds op de planning.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gewoon doortrainen en dan rond mei kijken hoe je ervoor staat! :lifter:
Vet waarschijnlijk als het zo doorgaat :P
Ik ga denk ik mijn gevoel volgen. Als ik me mentaal slecht begin te voelen omdat ik vind dat ik er te dik uitzie, ga ik cutten.
Zolang mijn gewicht stijgt, maar het uitzicht best ay okay is doe ik verder :)

Mooi hoor, zit in mei vanwege werk altijd een weekje in Verona en als je het treft kan het al dik 25+ zijn.
Trento ligt dan nog wel iets noordelijker, maar you never know. :rolleyes:

Leuk ook altijd hoor zo'n roadtrip met het hobbyhok. Zelf helaas altijd met de daily naar Verona, maar een mooie toerrit naar die regio met 1 van de hobbyhokken staat ook nog steeds op de planning.
Zeker eens doen! Lekker door de bergen cruisen met je favo wagen, ideale vakantie :)
 
Training woensdag 14 november 2018 - UB very light
Assisted chin-ups
4x15x27,5

Pulley row
1x15x15
3x12x20

Behind neck lat pulldown
1x15x20
1x12x25
3de keer deed pijn, dus gestopt :(

Tricep V-pushdown
1x15x10
3x12x12,5

Alternate hammer curl
1x15x4
3x12x6

One arm DB shoulder press
1x15x6
3x12x8

Cardio 45' (low intensity, 370kcal)
  • 15' Crosstrainer (warm-up)
  • 12' Ligfiets
  • 18' Stepper
Behalve bij de lat pulldown geen pijn gehad in mijn borstspier, vandaag ook niet meer last dan gisteren.
Hopelijk kan ik lichte UB trainingen blijven doen terwijl de spier geneest. Ik hou het op dit moment sowieso bij 1 UB/week, laag gewicht, niet teveel oefeningen.
De rest vul ik dan wel in met extra cardio.

Vandaag loopje geskippet door het hogere gehalte cardio in mijn trainingen.
Ik wilde mijn benen (en vooral voet) ook wat rust gunnen.
Wordt morgen normaal ingehaald.
 
Te vroeg gejuicht gisteren. Tegen de avond toch best meer pijn, en een dalend humeur erbij.
Geen UB meer tot (ten vroegste) woensdag. Hoop echt dat er dan al duidelijk verbetering is :(

Deze nacht ook niet al te best geslapen, wakker om 3u35.
Maakte het wel makkelijker om op te staan toen mijn wekker ging om 5u30 en te gaan rennen :rolleyes:
Plan was om weer een 6-tal km te doen. Ietsje verkeerd ingeschat en uitgekomen op 8km :p
Cijfertjes: 48'; 8,2km; 10,2km/h; 475kcal

upload_2018-11-16_7-44-55.png


Voeding:
  • Woensdag: 1662kcal, ekv 108gr/191gr/54gr
  • Donderdag: 1498kcal, ekv 102gr/184gr/41gr
Vandaag half dagje werken en dan weeeeeeeeeeeeeeeekend :cheer::cheer:
 
Weekend is altijd een beetje feest, toch? ;)
Wordt niet te gek hoor.
Gisteren nog wat afgevinkt op het lijstje van het biercafé, vandaag rustig dagje en morgen naar Interclassics in Brussel :driving:

Klinkt leuk....en een kans om te cheaten hmmmm :D
 
Training zaterdag 17 november 2018 - LB
Ontbijtje: 150gr Skyr natuur, 20gr Bamboo granola, 20gr frambozen/bosbessen/bramen
Leg press
1x12x40
1x12x60
4x12x90 (woop)

Calve raises
4x10x130

Front lunges (2DB)
4x10x8

Bulgarian split squat (2DB)
4x10x6

Seated leg curl
4x12x30

Adductor machine
1x15x15
4x10x27,5

Cardio 60' (470kcal)
  • 15' Ligfiets
  • 15' Fiets
  • 15' Crosstrainer
  • 15' Stepper
Ik weet niet goed hoe ik de front lunges en Bulgarian split moet noteren.
Is dus in elke hand een dumbell van het vermeldde gewicht :)

Vandaag toch maar aan de diclofenac gegaan vanwege de pijn aan mijn borstspier.
Bij voorkeur neem ik ze maar een dag of drie. Ik hou altijd zoveel vocht op van ontstekingsremmers, heb daar geen zin in :p
 
Ik weet niet goed hoe ik de front lunges en Bulgarian split moet noteren.
Is dus in elke hand een dumbell van het vermeldde gewicht :)
gewoon "DB" ervoor zetten ;)
dan het gewicht van de DB neerzetten

DB bulgarian split squat
4x10x6 --> dat betekend per hand een 6kg DB
 
Bubs de bessenvreter
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik cheat eigenlijk te vaak de laatste weken... Werkdagen gaan prima, maar de weekendavonden :rolleyes::o

Weekendavonden zijn ideaal om te cheaten...kan je smaandags weer volluit gaan.....soms is je agenda vol en ontbreekt het je ook aan tijd...wel handig om voor een paar dagen te koken misschien? ;)
 
Weekendavonden zijn ideaal om te cheaten...kan je smaandags weer volluit gaan.....soms is je agenda vol en ontbreekt het je ook aan tijd...wel handig om voor een paar dagen te koken misschien? ;)

Ik stel wekelijks een menu op voor de volledige week. Al dan niet wordt dan een cheatavond ingepland.
Het houden aan ontbijt/lunch/diner is zelden een issue. Maar in het weekend ga je al eens ergens, en dan drink je een glaasje met een hapje erbij...
Of wordt het eens een ijsje/wafel/...

Ahja, nu ik niet aan het cutten ben laat ik dat een beetje op me afkomen. Er komt dan ook weer een tijd dat ik keihard nee zeg tegen alles en 100% het schema volg :)
Nu nog maar eventjes genieten van de weekend ;)
Binnenkort ook 4dagen Parijs voor het werk. Dat zal qua voeding ook niet al te netjes worden vrees ik :o
 
Back
Naar boven