AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

En dan terugkomen en 60kg wegen :(

dat gaat zeker niet gebeuren met 60kg hoor van 1 weekendje? 1mnd dan wel ;)
Ik zou ook niet (alleen) gaan lopen...nee echt niet doen
 
Wanneer je een weekend of weekje bent weggeweest moet je de eerste dagen dat je thuis bent, niet op de weegschaal gaan staan.

Kans bestaat dat er een paar kg vocht/maaginhoud is bijgekomen. Geef jezelf een paar dagen om opnieuw op normaal gewicht te komen.

Jezelf meteen wegen na thuiskomst is solliciteren naar een depressie :P
 
dat gaat zeker niet gebeuren met 60kg hoor van 1 weekendje? 1mnd dan wel ;)
Ik zou ook niet (alleen) gaan lopen...nee echt niet doen

Het is niet zo'n slechte buurt hoor (denk ik).
Ahja, we zien wel :) Misschien vind ik nog een gym, en anders is het eens écht rust voor een paar dagen (bah, rust!).

Wanneer je een weekend of weekje bent weggeweest moet je de eerste dagen dat je thuis bent, niet op de weegschaal gaan staan.

Kans bestaat dat er een paar kg vocht/maaginhoud is bijgekomen. Geef jezelf een paar dagen om opnieuw op normaal gewicht te komen.

Jezelf meteen wegen na thuiskomst is solliciteren naar een depressie :P

Ik weet zelfs niet meer wat normaal gewicht is sinds ik echt KT doe.
Eerst toch best veel afgevallen, nu relatief snel aangekomen maar geen ander gevoel qua kleren.
My mind is f*cked :roflol:
Vocht door de ontstekingsremmers zal er ook wel voor iets tussen zitten nu...

Laatste drie dagen ook enorm veel last van krampen, maar toch amper naar het toilet kunnen :(
Zal ook wel een bijwerking zijn van die rotmedicatie. Vandaag de laatste dag gelukkig :)

Voor de rest is het rustdag, en dat is maar goed ook. Bovenop de krampen ook nog eens buik- en rugpijn (ja, die fijne periode is op komst) en dus enkel zin om te eten :p
Maar daar komt dan weer spijt van etc...

Voeding donderdag: 1734kcal, ekv 109gr/186gr/62gr
 
Een stukje zwarte chocolade kan helpen nu ;)
 
Een stukje zwarte chocolade kan helpen nu ;)

Heb ik niet op het werk :treuren:
Deze ochtend wel 400mL amandelmelk met 10gr pure cacao gemengd.
Geen slecht alternatief, al zeg ik het zelf :D
Mijn berekende kcal voor vandaag staat op dit moment op 1170, dus ik heb nog wel wat speling voor een eventuele zonde :)
 
Heb ik niet op het werk :treuren:
Deze ochtend wel 400mL amandelmelk met 10gr pure cacao gemengd.
Geen slecht alternatief, al zeg ik het zelf :D
Mijn berekende kcal voor vandaag staat op dit moment op 1170, dus ik heb nog wel wat speling voor een eventuele zonde :)
Woah, dat drankje klinkt wel echt noice. Dat ga ik binnenkort eens proberen.

Hoe gaat het met je blessure? Ben je al een beetje aan de beterende hand?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Woah, dat drankje klinkt wel echt noice. Dat ga ik binnenkort eens proberen.

Hoe gaat het met je blessure? Ben je al een beetje aan de beterende hand?

Is ook wel lekker, zeker als je het nog opwarmt :)
De pure cacao heeft wel wat tijd nodig om op te lossen, dus het is best om het een tijd voor je het wil drinken al te mengen.
En dat allemaal voor slechts 88kcal! *Hoera*

Blessure gaat de goeie kant op, ik hou me dan ook rustig qua UB trainingen (ben wel geleerd door de vorige keer).
Hopelijk kan ik na het weekje Parijs er weer vol tegenaan :wl:
 
Is ook wel lekker, zeker als je het nog opwarmt :)
De pure cacao heeft wel wat tijd nodig om op te lossen, dus het is best om het een tijd voor je het wil drinken al te mengen.
En dat allemaal voor slechts 88kcal! *Hoera*

Blessure gaat de goeie kant op, ik hou me dan ook rustig qua UB trainingen (ben wel geleerd door de vorige keer).
Hopelijk kan ik na het weekje Parijs er weer vol tegenaan :wl:
Goed zo girlie! Denk je er ook aan een beetje te genieten in Parijs? :rolleyes: Die stad heeft veel moois (en lekkers!) te bieden. Geniet er maar fijn van. Ik weet zeker dat dat je goed gaat doen. :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Training zaterdag 24 november 2018 - LB
Ontbijtje: 85gr Griekse yoghurt 0%, 30gr frambozen, 30gr bosbbessen, 28gr meergranenbrood, 8gr pindakaas
Leg press

1x12x40
1x12x70
4x10x100 (+10kg :cool:)

Calve raises

3x10x130

DB Front lunges

4x10x8

DB Bulgarian split squat

4x10x6

Seated leg curl

4x10x32,5

Adductor machine

1x15x15
4x10x30

Cardio 60' (500kcal)

  • 10' Ligfiets
  • 10' Fiets
  • 10' Crosstrainer
  • 15' Stepper
  • 15' Uitlopen op loopband 9km/h
Daarna douchen en nieuwe broek aantrekken die ik een paar maand geleden kocht (moest nog ingekort worden :rolleyes:), bummer.
Weet niet meer of ik hem zo "tight fit" kocht of ik toch best veel ben aangekomen en hij strakker zit dan verwacht... :(
Mijn vriend vindt het er wel leuk uitzien, maar qua gevoel/emotie is het een stuk minder.
Zal misschien ook nog aan het vocht van de diflucan en het maandelijkse bezoek liggen...
Meh :sad:
 
Vandaag tegen de planning in niet gaan trainen.
Gisteren rond de middag enorme keelpijn beginnen krijgen, deze ochtend meer van dat samen met een neus die potdicht zit en enorme hoofdpijn.
Geen zin om het erger te maken vanwege de week Parijs, dus rust genomen...
Intussen wel gezorgd dat mijn vriend volgende week niets tekort komt en wat gekookt: Pastaschotel met kaassaus, frangipanetaart, brood en charcuterie ingeslagen, fruitsla gemaakt voor een paar dagen ver,...

Nu nog wat rusten, morgen misschien lopen maar misschien ook niet.
We'll see :)
 
Ik wil niet ziek in Parijs zitten natuurlijk :D

Als je nog 1 wkje heb zou ik deze wk niet gaan trenen, je hebt je herstel nu hard nodig ....is het moeilijk voor je om dat toe te geven? ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Verzorg je goed !
Ik heb er sinds vrijdag ook terug van :(
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Beterschap. :kiss:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Als je nog 1 wkje heb zou ik deze wk niet gaan trenen, je hebt je herstel nu hard nodig ....is het moeilijk voor je om dat toe te geven? ;)

Ik vertrek dinsdag al :o
En ja, dat is moeilijk... Ik skip traindays niet graag en ben van het principe "Als ik kan gaan werken kan ik gaan trainen".
Soms moet je dat natuurlijk eens aan de kant kunnen zetten, maar dat lukt me zelden :rolleyes:
 
Het well Bubsie. Take some rest. :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Het well Bubsie. Take some rest. :heart:

Thanks Annie!
Zal ik maar eens doen denk ik...

Deze ochtend niet gaan lopen, wel uurtje langer geslapen (gelukkig want het regende toch) en ik denk erover om de sportschoenen ook maar thuis te laten...
Vanavond nog snel langs de huisarts, kwestie dat het daar niet veel erger wordt en ik een dokter moet zoeken.
 
Geniet ervan samen ....kom je wel gezond weer terug? :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Geniet ervan samen :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Samen? Wie gaat er mee? :p

Tegen het eind van de week zal ik de beestjes wel verslagen hebben zeker? :rolleyes:
Kan ik fit en gezond het weekend intrainen zaterdag :D
 
Back
Naar boven