XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

  • Like
Waarderingen: Bubs
Thanks Annie!
Zal ik maar eens doen denk ik...

Deze ochtend niet gaan lopen, wel uurtje langer geslapen (gelukkig want het regende toch) en ik denk erover om de sportschoenen ook maar thuis te laten...
Vanavond nog snel langs de huisarts, kwestie dat het daar niet veel erger wordt en ik een dokter moet zoeken.
Goed idee, gewoon een beetje op krachten komen. Dat moet wel lukken met de Parijse omgeving. :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
SP1988 Wat fijn dat je dit hier deelt :D
Volgens mij zat je nog in het verkeerde topic haha :roflol:
Ziet er wel superlekker uit!
 
SP1988 Wat fijn dat je dit hier deelt :D
Volgens mij zat je nog in het verkeerde topic haha :roflol:
Ziet er wel superlekker uit!
Ik dacht al waar is mijn bericht:roflol:

Oops!!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Qua training valt er nu niet veel te vertellen, gezien er geen zijn :o
Eten daarentegen is er genoeg, maar misschien te schaamtelijk om neer te pennen :roflol:

Gisteren na het werk en het droppen van de bagage in het hotel wel nog een wandelingetje gedaan, en zo toch mijn "activiteitsdoel" van de dag bereikt.
Vanavond ben ik hetzelfde van plan maar dan in een andere richting natuurlijk :)
Zo wordt er toch nog een beetje bewogen tussen het werken en eten door :D

Hopelijk slaap ik komende nachten iets beter (erg rustig hotel, goed bed, goede kussens, geen lawaai; maar ik heb nu eenmaal moeite met slapen in een vreemd bed...) zodat ik de moed vind om zaterdagochtend naar de gym te gaan...
 
Qua training valt er nu niet veel te vertellen, gezien er geen zijn :o
Eten daarentegen is er genoeg, maar misschien te schaamtelijk om neer te pennen :roflol:

Gisteren na het werk en het droppen van de bagage in het hotel wel nog een wandelingetje gedaan, en zo toch mijn "activiteitsdoel" van de dag bereikt.
Vanavond ben ik hetzelfde van plan maar dan in een andere richting natuurlijk
Zo wordt er toch nog een beetje bewogen tussen het werken en eten door :D

Hopelijk slaap ik komende nachten iets beter (erg rustig hotel, goed bed, goede kussens, geen lawaai; maar ik heb nu eenmaal moeite met slapen in een vreemd bed...) zodat ik de moed vind om zaterdagochtend naar de gym te gaan...

Klinkt goed allemaal...voor je het weet ben je weer thuis...
genieten maar van de rust ...straks weer terug in de hectiek en dan ga je de rust weer missen :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
De dagen Parijs zijn zeer goed meegevallen.
Franse collega's zijn aangename mensen, lekker gegeten, toch wat van de stad gezien (Place de République, Bastille, Louvre, Lafayette, Jardin des Tuilleries, Printemps,...).

Terugkeer was iets minder, TGV had vertraging vanwege een persoonsongeval en het thuis komen was nogal anders dan verwacht.
Ik denk niet dat ik nog snel een paar dagen alleen van huis ga de eerstkomende maanden...
Telkens als ik denk dat de situatie beter wordt, blijkt dat het maar een illusie is en word ik weer keihard met mijn neus op de feiten gedrukt.
Mijn gedachten slaan dan weer op hol, ik word emotioneel, blablabla.
Enfin, het gaat dus nog steeds even kut als in augustus en misschien moet ik mezelf daar regelmatiger aan herinneren.

Ik probeer de trainingen deze week toch weer op te pikken, hoop het lopen ook want ik schreef me in voor de Christmas run op 23 december...
Vanavond normaal LB, mogelijks iets lichter dan twee weken geleden gezien mijn "opgebrand" gevoel.
Verder voel ik me fysiek ook niet top, dus heb besloten om mijn kcal inname te verlagen en IF te doen.
Eerste maaltijd is tussen 12u30-13u30, niet gym dagen max 1300kcal, gym dagen 1500kcal

Komend weekend drie daagjes naar Essen, ik hoop dat we daar toch een fijne tijd zullen hebben...

Voeding maandag 03/12: 1239kcal, ekv 99gr/139gr/36gr
 
Dikke knuffel en hopelijk zijn jullie een lekker weekendje weg.

Probeer op de momenten dat je gedachten op hol slaan te denken aan de dingen die wel positief zijn! Dingen die wel goed zijn, hoeft niet gelijk heel bijzonder te zijn, maar in plaats van het negatieve van een bepaalde gebeurtenis te bedenken proberen er iets positiefs aan te hangen.

Niet altijd even makkelijk, maar helpt mij (als het lukt) vaak wel om niet te vervallen in dramatische emomomenten.

Lekker weer sporten en lopen, doet de mens goed!
 
Franse collega's zijn aangename mensen

:lies:

:P werkelijk onmogelijk!

Telkens als ik denk dat de situatie beter wordt, blijkt dat het maar een illusie is en word ik weer keihard met mijn neus op de feiten gedrukt.
Mijn gedachten slaan dan weer op hol, ik word emotioneel, blablabla.
Enfin, het gaat dus nog steeds even kut als in augustus en misschien moet ik mezelf daar regelmatiger aan herinneren

Me ontbreekt me de tijd om alles terug te lezen helaas, maar ergens loopt een rode draad dat er iets al langere tijd niet goed zit.
Als het zo lang blijft aanmodderen, toch eens tijd om grondig aan te pakken, niet?

Good luck iig :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Pas op dat je je niet mee laat slepen naar beneden...levensvreugde hebben we allemaal recht op...is allemaal erg pijnlijk hé?
jezelf niet wegcijferen hoor?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dikke knuffel en hopelijk zijn jullie een lekker weekendje weg.

Probeer op de momenten dat je gedachten op hol slaan te denken aan de dingen die wel positief zijn! Dingen die wel goed zijn, hoeft niet gelijk heel bijzonder te zijn, maar in plaats van het negatieve van een bepaalde gebeurtenis te bedenken proberen er iets positiefs aan te hangen.

Niet altijd even makkelijk, maar helpt mij (als het lukt) vaak wel om niet te vervallen in dramatische emomomenten.

Lekker weer sporten en lopen, doet de mens goed!
Zal ik proberen, maar het is inderdaad niet altijd even makkelijk...
Sporten heeft inderdaad wel goed gedaan gisteren ondanks dat de goesting/motivatie wat zoek was :)

:lies:

:P werkelijk onmogelijk!
:haha: :roflol:

Me ontbreekt me de tijd om alles terug te lezen helaas, maar ergens loopt een rode draad dat er iets al langere tijd niet goed zit.
Als het zo lang blijft aanmodderen, toch eens tijd om grondig aan te pakken, niet?

Good luck iig :thumb:

Het wordt grondig aangepakt, maar is een werk van lange adem en ligt helaas buiten mij om.
Ik heb het zelf helemaal niet in de hand, en dat maakt het extra frustrerend. Zeker als dan blijkt dat m'n "Het lijkt beter te gaan"-gevoel keer op keer onterecht is :(
Bedankt voor de steun alleszins :kiss:

Pas op dat je je niet mee laat slepen naar beneden...levensvreugde hebben we allemaal recht op...is allemaal erg pijnlijk hé?
jezelf niet wegcijferen hoor?
Ik moet toegeven dat het op dit moment niet makkelijk is.
Alle dingen die ik heb gepland met vriendinnen, mijn zus, ouders,... heb ik enorm veel zin in om af te zeggen zodat ik thuis kan zijn.
Ik voel nog steeds dat ik daar nu hoor te zijn, en niet plezier moet gaan maken met anderen...
 
Ondanks de vermoeidheid die nog in mijn lijf hangt, en de motivatie die zich onder een steen had verstopt heb ik mezelf gisteren toch tot aan de gym gesleept.
De juiste beslissing, voelde me stukken beter achteraf! :)
Heb ook weer wat aanpassingen in mijn trainingen gedaan.
Aangezien mijn pec. major links nog steeds tegenwerkt nog even geen (geïsoleerde) borstoefeningen.
Het wordt nu een tijdje LB1/biceps+schouders/LB2/Triceps+rug

Training dinsdag 4 december 2018 - LB1
Squat
1x5x22,5
1x5x27,5
1x6x35
4x6x37,5 (Hoezo begin ik nu al kramp te krijgen?! :fire:)

Kettlebell single leg deadlift
4x10x6 (wat licht, volgende keer 8kg)

Glute cable kickback
4x8x27,5

Leg extension
4x10x27,5

Kettlebell standing calve raise
4x12x12

Abductor machine
4x10x52,5

Cardio 30' (260 kcal)
  • 10' Ligfiets (warm-up)
  • 20' Stepper
Benen staan precies nog altijd in de fik, had al even niet meer zoveel spierpijn na LB :eek!:
Op een of andere manier voelt het wel goed :o

Voeding dinsdag: 1479kcal, ekv 114gr/155gr/48gr
8h/9h30/11h: Kopjes thee
12h30: Veggie burger (90gr), 100gr aardappelen, 250gr broccoli, cola zero
16h30: 50gr meergranenbrood, 15gr zachte geitenkaas, 50gr kalkoenfilet, thee
18h: Halve crunchy eiwitreep XXL
21h: 50gr komkommer, 80gr wortel, 3 radijzen, 20gr hummus, 50gr meergranenbrood, 10gr geitenkaas, 25gr kalkoenfilet, 10gr pindakaas, 1 eiwit, 2gr becel light, 24gr whey, 200mL amandelmelk
22h: Halve crunchy eiwitreep XXL, 170gr Griekse yoghurt 0%, 10gr noten, thee
 
Laatst bewerkt:
Moe, moe, moe. Toch gaan trainen gisteravond, maar behalve warm-up geen cardio...
Had écht de energie niet meer.
Voor de rest geen te zware gewichten om de pec toch niet ongewild extra te (over)belasten.

Training woensdag 5 december 2018 - UB1 (bicep/shoulder)
Face pulls
4x12x20

Around the worlds
4x10x3 (Woah, zelfs met 3kg best lastig deze!)

DB Side raises
4x10x4

DB single arm shoulder press
4x10x8

Barbell shrug
4x12xBarbell (12kg, eigenlijk veel te licht)

Alternate hammer curl
4x10x6

Bicep curl EZ-bar
4x12x14

Incline DB curl
4x12x4

Cardio: 10' warm-up crosstrainer (80kcal)

Le food: 1470kcal, ekv 107gr/161gr/49gr
8u/9u30/11u: Thee
13u: 75 gr volkoren pasta, verse tomatensaus (veel groenten, rundgehakt), 25gr emmentaler light, cola zero
16u30: 50gr meergranenbrood, 15gr zachte geitenkaas, 50gr kalkoenfilet
18u: Halve Barbells eiwitreep
21u/22u:
upload_2018-12-6_10-44-47.png + de rest van de eiwitreep
 
Goed van je dat je geen cardio hebt gedaan...was misschien ook te belastend geweest
met als gevolg dat je niet kan slapen ......denk ik? :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goed van je dat je geen cardio hebt gedaan...was misschien ook te belastend geweest
met als gevolg dat je niet kan slapen ......denk ik? :)

Misschien, slapen lukt momenteel nog wel vlot gelukkig.
Ook de wijselijke beslissing genomen om deze ochtend geen half uur vroeger op te staan om te gaan lopen, maar gewoon nog drie kwartier langer te blijven liggen.
Lekker lui en de fatties verdwijnen er niet mee, tja... Volgende week beter?
 
Back
Naar boven