MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

so dedicated it hurts.......

Ik had eigenlijk geen zin in een "gewoon" koekje ofzo, raar maar waar.

upload_2019-1-22_9-18-25.png


Dedicated lady! :)

Geen snoep, koek, chipjes... maar ik zie wel een hele 10 gram choco :D

Pure chocolade telt niet als snoepen :D
 
Nu wel al sneeuw ? Hier in Brussel begint het heel zachtjes...
 
Hier is het ook begonnen. Hopelijk ligt straks heel het verkeer weer niet lam. Pfff.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Helaas wel.

Bekijk bijlage 439777

Tenzij ik de weg niet op moet, dan is het leuk :p
Hier is het sinds vanmiddag ook aan het sneeuwen en nu iets harder.
Ik vind het er altijd wel mooi uit zien maar onderweg moeten hoeft voor mij niet perse:p
Hebben toch eigenlijk ook niets te klagen, nog amper winter gehad (gelukkig:D )
 
Hier is het sinds vanmiddag ook aan het sneeuwen en nu iets harder.
Ik vind het er altijd wel mooi uit zien maar onderweg moeten hoeft voor mij niet perse:p
Hebben toch eigenlijk ook niets te klagen, nog amper winter gehad (gelukkig:D )

Ik vind het ook fijn om naar te kijken hoor, en zelfs door te wandelen.
Maar niet als ik moet gaan werken :rolleyes:
Deze nacht heeft het hier nog goed bijgesneeuwd (en het is nog bezig).
Gelukkig mag ik van mijn chef een dag van thuis uit werken :D

Uit voorzorg hebben ze hier de helft van het treinverkeer alvast geschrapt:roflol:

Uit voorzorg, typisch haha :laugh:
 
Gisteravond ging het best vlot op de weg, ik was netjes op tijd in de gym :)
RDL opnieuw in het schema opgenomen, en de glute kickback eens vervangen door hip adduction.
Squat was ik maar matig tevreden over, mijn diepte was niet zoals het hoort.
Komtie!

Training dinsdag 22 januari 2019 - LB1
Squat
1x10x20
1x10x30
4x5x45

RDL
1x6x32
1x6x42
4x5x47

Smith machine standing calve raise
1x10x30
3x10x40

Hip adduction
1x12x10
3x12x12,5

Leg extension
4x10x30

Abductor machine
4x12x57,5

Cardio (290kcal)
  • 20' Stepper
  • 10' Wave
Na het eten ook nog een half uurtje gaan wandelen met mijn vriend. Gezellig in de winterse kou :)

Vandaag dus dagje van thuis uit werken vanwege het weer, dus training vanavond zal er zeker inzitten!
Tijd om het nieuwe UB1 uit te testen.
Ik heb er voor het eerst in maanden twee lichte chest oefeningen in opgenomen, dus ik ben benieuwd hoe de linker borstspier erop zal reageren...
Fingers crossed1

Food dinsdag: 1445kcal, ekv 110gr/157gr/37gr
 
Laatst bewerkt:
Ja, eigenlijk wel!
Ze hebben het pas sinds dit jaar geïntroduceerd, en voor een maximum van 24 dagen per jaar.
Op dagen zoals vandaag is het dan handig natuurlijk :)

Nette training hoor!

Dat is wel chill zeg! Ik zou gelijk een hele maand thuiswerken :roflol:
 
Ja, eigenlijk wel!
Ze hebben het pas sinds dit jaar geïntroduceerd, en voor een maximum van 24 dagen per jaar.
Op dagen zoals vandaag is het dan handig natuurlijk :)

Wij mogen 2 dagen per week telewerken en ik vermoed dat dat op termijn voor alle bedienden zo zal zijn. Er is zelfs sprake om dat in de toekomst naar drie dagen per week te brengen... Dat heeft te maken met vervuiling van woon-werkverkeer te verminderen + te besparen op kosten van kantoorruimte. Alle bedienden gaan dus op termijn vaker thuis mogen werken. Tof sowieso dat je het al 24 dagen kan, vooral op dagen zoals vandaag :p
 
Heerlijk dat thuiswerken! Bij ons is dat wat moeilijker maar ik heb net geregeld dat ik rond de zomer 5 maanden lang 80% werk (oftewel elke vrijdag vrij).
 
Wij mogen 2 dagen per week telewerken en ik vermoed dat dat op termijn voor alle bedienden zo zal zijn. Er is zelfs sprake om dat in de toekomst naar drie dagen per week te brengen... Dat heeft te maken met vervuiling van woon-werkverkeer te verminderen + te besparen op kosten van kantoorruimte. Alle bedienden gaan dus op termijn vaker thuis mogen werken. Tof sowieso dat je het al 24 dagen kan, vooral op dagen zoals vandaag :p

Die twee dagen per week home office had ik ook. Nu werk ik voor een nieuwe werkgever en ben ik van 2 dagen per week naar 2 dagen per maand gegaan:o

Gelukkig ga ik altijd graag naar kantoor:o
 
Hier is af en toe thuiswerken ook toegestaan, maar zit liever op kantoor. Meer verlofuren hoef ik niet, ik krijg ze toch nooit op en ingepland.:p Het werk gaat door en niemand neemt het over; ik kom niet graag terug van verlof met nog meer achterstand.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Wij mogen 2 dagen per week telewerken en ik vermoed dat dat op termijn voor alle bedienden zo zal zijn. Er is zelfs sprake om dat in de toekomst naar drie dagen per week te brengen... Dat heeft te maken met vervuiling van woon-werkverkeer te verminderen + te besparen op kosten van kantoorruimte. Alle bedienden gaan dus op termijn vaker thuis mogen werken. Tof sowieso dat je het al 24 dagen kan, vooral op dagen zoals vandaag :p

Wij hebben lang genoeg gezaagd tot ze toegegeven hebben :roflol:
Ik ben in ieder geval al blij met de 24 dagen.
Eerst dacht ik "dat gebruik ik zelden tot nooit", nu denk ik daar intussen anders over...
Als je 2u/dag woon-werk verkeer hebt is een dagje van thuis uit werken best eens handig :)
Meer quality time :heart:

In mijn geval zou ik dan nog 25 vrije dagen hebben en nog 24 extra vrije dagen... Hohhhhh, lekker 3 maanden thuiszitten... :roflol:

3 maanden thuis, dat zou niet goed aflopenv oor mijn bankrekening :p

Heerlijk dat thuiswerken! Bij ons is dat wat moeilijker maar ik heb net geregeld dat ik rond de zomer 5 maanden lang 80% werk (oftewel elke vrijdag vrij).

Ook nice toch!

Die twee dagen per week home office had ik ook. Nu werk ik voor een nieuwe werkgever en ben ik van 2 dagen per week naar 2 dagen per maand gegaan:o

Gelukkig ga ik altijd graag naar kantoor:o

Idem, het is hier ook handig om collega's in de buurt te hebben als je iets zelf niet helemaal kan fixen of vragen hebt.
Ook qua infrastructuur is het gewoon beter. Maar die paar dagen zullen toch van pas komen denk ik :)
Al is het maar om geen 5u in de auto te zitten als het rotweer is ofzo.

Hier is af en toe thuiswerken ook toegestaan, maar zit liever op kantoor. Meer verlofuren hoef ik niet, ik krijg ze toch nooit op en ingepland.:p Het werk gaat door en niemand neemt het over; ik kom niet graag terug van verlof met nog meer achterstand.

Een ontplofte mailbox na verlof is altijd even vloeken hé. Heb je al een dag nodig om je daar door te worstelen :coffee:
 
Back
Naar boven