AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik was net nog in België, moest iemand uit St Niklaas halen en dan zo de E17 op richting Rotterdam door de Liefkenshoektunnel. Wat een afschuwelijke weg die E17 zeg.. Ben ik nu zo'n slechte rijder of zijn die wegen daar door een Rus aangelegd?

Een Rus zou het nog beter doen denk ik :)
Belgische wegen zijn gewoon helemaal f*cked up. Blijf lekker in NL zou ik zeggen :p
 
Training zondag 10 februari 2019 - UB2
Vertical row
2x12x20
4x8x30

BOR
4x10x30

Straight arm pulldown
4x10x27

Back extension
4x12x10

Assisted dips
2x12x18
1x10x18
1x12x18

Triceps kickback
4x8x7

Bench dips
4x15

V-bar triceps pushdown
4x12x27

Cardio (380kcal?)
  • 30' op de super optimistische crosstrainer
Na het douchen vooral bezig geweest met koken :heart:
Salade als lunch vandaag, en ineens ook eentje gemaakt voor morgen.
Verse rode kool, pre/post workout kip/wokgroenten/rijst, groene boontjes, tartiflette (voor mijn vriend morgen).
Straks waarschijnlijk nog soep maken, en dan avondeten natuurlijk. Misschien nog iets kh-arm bakken als ik de goesting vind :D

Gisteren qua kcal toch maar een beetje gecompenseerd voor het etentje vrijdag: 1205kcal, ekv 107gr/89gr/49gr
Morgen alweer uit huis eten, babybezoek bij een collega en die wil ons perse avondeten voorschotelen.:eyes:
Ik krijg zo al genoeg commentaar met momenten (omdat ik niet van de koekjes/taartjes/... eet op bureau), dus ik zal me morgen maar een beetje gedragen en braaf mee-eten.
Lekkere treen! :lifter:
De crosstrainer in mijn sportschool is superpessimistisch. Daarmee zou je nog niet eens 25% verbranden van wat je op de fiets verbrandt of op de loopband (zonder incline).:bang:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
kan echt wel hoor....ik zelf ook 398 Kcal in 30' op weerstandsnivo 11 :loopband:
:peachy::peachy: :D

Ik vind het toch een groot verschil met die in de gym waar ik normaal train.
Daar haal ik er in 30' rond de 230 denk ik.

Lekkere treen! :lifter:
De crosstrainer in mijn sportschool is superpessimistisch. Daarmee zou je nog niet eens 25% verbranden van wat je op de fiets verbrandt of op de loopband (zonder incline).:bang:

Thanks Annie!
Ahja, zolang de cardio uitgevoerd wordt :) Het is alweer maar een cijfertje natuurlijk.
 
De wind was gaan liggen, en het was droog vanochtend.
Ondanks keelpijn die intussen al vier dagen aanhoudt toch een uurtje vroeger uit bed gestrompeld en een loopje gedaan.
Ging best lekker, eigenlijk :)
Cijfertjes: 48'; 8,3km; 10,3km/h; 475kcal

upload_2019-2-11_11-7-12.png


Food zondag: 1685kcal, ekv 120gr/106gr/78gr
 
Kun jij ook je weerstand verhogen? daar zit het verschil ...moet wel toch? :)

Het zijn helemaal andere toestellen.
Diegene waar ik minder kcal op verbruik voelt een stuk lastiger aan dan die andere...
Zelfs op toestellen van hetzelfde merk is er een enorm verschil.
De wave bijvoorbeeld doe ik altijd op lvl 11 in gym1, vorige week ook in gym2 gedaan en die was veel stugger (en dus lastiger) :eek:
Zolang er maar wat gecardioot wordt zeker :D
 
Het zijn helemaal andere toestellen.
Diegene waar ik minder kcal op verbruik voelt een stuk lastiger aan dan die andere...
Zelfs op toestellen van hetzelfde merk is er een enorm verschil.
De wave bijvoorbeeld doe ik altijd op lvl 11 in gym1, vorige week ook in gym2 gedaan en die was veel stugger (en dus lastiger) :eek:
Zolang er maar wat gecardioot wordt zeker :D
je kan ook op je gsm kijken met n stappenteller...
Pak je rust...keelpijn is niks aan ..het zijn wel van die signalen...lekker bezig blijven :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hey Bubs, Balen zeg van die keelpijn. Hoop dat het snel weer voorbij is.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hey Bubs, Balen zeg van die keelpijn. Hoop dat het snel weer voorbij is.

Thanks sweat!
Het is nog niet voor vandaag alvast, klier rechts zit ook nog steeds erg gezwollen.
Maar ik ben gewapend met keelspray en suikervrije vicks muntjes :p
Vermoeidheid komt dan natuurlijk ook weer opspelen, dus misschien wordt het een iets rustigere LB vanavond :)
We'll see!
 
Inschatting gemaakt van het eten 's avonds.
Dessertje geweigerd, thuis dan nog wat yoghurt en een stukje 72% chocolade gegeten in de plaats :)
1712kcal, ekv 116gr/88gr/81gr

Beetje teveel vet (mede door mijn cloudy bread met mascarpone 's middags, beter restjes verwerken dan weggooien :p), maar wel lekker laag in carbs.
Totaal aantal kcal is ongeveer mijn onderhoud, dus vind het best ok :)
Vandaag zal ik wel wat compenseren en medium dag houden ipv high.
 
Thanks sweat!
Het is nog niet voor vandaag alvast, klier rechts zit ook nog steeds erg gezwollen.
Maar ik ben gewapend met keelspray en suikervrije vicks muntjes :p
Vermoeidheid komt dan natuurlijk ook weer opspelen, dus misschien wordt het een iets rustigere LB vanavond :)
We'll see!
waterijsjes zijn zoooooo lekker dan...:D
 
Bereid je voor op saaie logs de komende dagen!
Zoals sommigen al zullen gelezen hebben heb ik gisteren een verkeersongeval gehad.
Mijn voorligger ging bruusk op de rem, waardoor ik hetzelfde moest doen.
Zelf op tijd kunnen stoppen, maar beide wagens achter me niet. De eerste botsing had ik zien aankomen in mijn spiegel en me "schrap gezet", maar ik had niet verwacht dat nog een derde wagen op ons zou inrijden.
Die had totaal niet geremd, dus de auto achter mij reed een tweede keer op me in. Daarna rugpijn en hoofdpijn...
Check up laten doen bij de huisarts: lichte whiplash en musculaire dorsalgie/lumbalgie.
Geen KT de komende dagen :mad:
Ik mag wel cardio, maar niet lopen :yell::scold:

Gisteravond niet meer naar de gym geweest (obviously), maar vanochtend wel wat cardio gaan doen.
Cardio (1h15min, 665kcal)
  • 20' Ligfiets
  • 30' Wave
  • 25' Stepper
Morgen meer van hetzelfde waarschijnlijk...
Ik kan (en mag) niet lang rechtop zitten, en na een tijdje liggen heb ik ook meer last.
Eten is nu ook lastig. Ik ben geen emotionele eter, verre van. Maar als ik pijn heb, wil ik food :eating: :o
Ik probeer me in te houden, maar het zal niet makkelijk worden. Al zeker niet aangezien ik de rest van de week thuis ben :rolleyes:

Food dinsdag: 1401kcal, ekv 116gr/106gr/57gr
 
Pfff... beterschap... :(
Ken t gevoel.... afwisselen zitten en liggen en proberen wat afleiding te vinden.
Sterkte :kiss:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Sterkte, genoeg rust pakken!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Pfff... beterschap... :(
Ken t gevoel.... afwisselen zitten en liggen en proberen wat afleiding te vinden.
Sterkte :kiss:

Jup... Zo meteen nog een wandelingetje doen :)

Sterkte, genoeg rust pakken!

Rust nemen is helaas niet mijn sterkste kant :o
Maar iemand anders hier in huis let er wel op dat ik het voldoende doe :D
 
dan maar op de crosstrainer...als je zin en tijd heb....DAMM!! wat een gedoe....ff op een laag pitje meis
chronische hoofdpijn is ook geen pretje...je menneke houd je wel in de gaten :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Beterschap! Luister goed naar je lichaam
 
Super heftig Bubs... Hopelijk ben je snel weer de oude. Als ik jou was zou ik me niet (te) druk maken om wat extra kcal. Dat komt wel weer goed. Rust voor nu lekker uit.

Annie denkt aan je. Heeeeeel veeeel sterkte en liefs. :aai::heart:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven