XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Dus je gaat nog niet "oerend hard" :cool:
Die appelsien houd je wel lekker bezig :)
Tussendoor wel ff n beetje aan je tan werken Bubsie :cool:

Moest nog een onderdeel opgeschuurd worden, lekker in het zonnetje gedaan :D

Een Harley rowson is ook chill


Haha :roflol:

Was geen automaat ....toch?:cool:

Nee, manual ftw!

Na het trainen en sleutelen dit weekend toch behoorlijk brak.
Overal spierpijn :p
Maandag is normaal loopdag, maar morgen ook alweer LB training dus wandelen leek me een beter idee naar herstel toe.

Mijn ouders zijn fervente wandelaars, en ik was al om 7u wakker dus ik ben samen met mijn papa op/rond de Kemmelberg gaan wandelen.
Rustig aan 10km afgelegd (mijn vader is 67 dus die stapt niet meer aan +6km/h, zeker niet als het zo erg op en neer gaat :rolleyes:) en toch een 450kcal verbrand.
Ideaal! Ook goed voor de vader-dochterband, quality time met de papa is belangrijk :)

Nu wat mealpreppen en dan ritje doen met de cabrio!
Smile for the camera :D

Mugen.jpg
 
Echt een mooie smily....haha ik zag het al meteen
zij / hij heeft zelfs een pukkel boven zn lip
en zn linkerneusgat zit nog dicht..... :p

Sterke band vader-dochter :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Inderdaad, quality time met je ouders is erg belangrijk! Geniet ervan :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Echt een mooie smily....haha ik zag het al meteen
zij / hij heeft zelfs een pukkel boven zn lip
en zn linkerneusgat zit nog dicht..... :p

Sterke band vader-dochter :heart:

Pukkel is opgevuld intussen met de badge :D
Linkerneusgat blijft hopelijk ook dicht, zou niet goed zijn anders :roflol:

Ik kan het goed vinden met mijn ouders, vind het ook nog altijd fijn om samen met hen dingen te doen.

Inderdaad, quality time met je ouders is erg belangrijk! Geniet ervan :)

Zeker en vast! Ik heb altijd schrik dat ze er plots niet meer zullen zijn, en ik ben nog zo jong om mijn ouders te verliezen.
Das het nadeel als je 15 jaar jonger bent dan je zus natuurlijk :rolleyes:

Ik heb nog een super begaaide foto van mijn papa en ik gisteren, maar ik vind hem toch iéts te slecht om te posten :laugh:
 
Ga je ook sporten met je pa?
 
Ga je ook sporten met je pa?

Nee, mijn papa gaat enkel wandelen als sport (5x per week 10-25 km), voor de rest geen extraatjes :)
Hij voetbalde vroeger wel, maar door een aderverstopping een jaar of 17 geleden is hij daarmee moeten stoppen.
Krachttraining is niets voor hem, dus ik probeer het zelfs niet om hem naar de gym te kijgen :roflol:

Mijn mama gaat wel naar de gym, maar puur ontspannend en om wat af te vallen.
En natuurlijk gaat ze meestal ook mee wandelen, gisteren toevallig niet omdat ze andere verplichtingen had.
Tja, ze zijn geen 7x7 (of zelfs 9x7) meer hé ;)
Er zijn genoeg andere leuke dingen om samen te doen :D
 
5x/wk is best goed ok....met die km...prima!! je kan je moeder goed helpen met voeding ook :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
5x/wk is best goed ok....met die km...prima!! je kan je moeder goed helpen met voeding ook :)

Zou ik kunnen, maar ah... Ik vind niet dat je nog zo strikt op je eten moet letten op die leeftijd.
Ze moeten genieten van hun pensioen, doen wat ze leuk vinden en eten wat ze lekker vinden.
In het algemeen eet mijn mama wel gezond hoor.
Ze snoept niet echt veel en eet veel vis, wit vlees, veel groenten,...
Maar er zijn ook vele sociale gelegenheden, dus daar gaat het dan wat "fout" voor haar.
Mijn vader, tja. Dat is een echte bourgondiër :D
Zolang hij zich goed voelt, zoveel blijft bewegen en zijn bloedwaarden goed zijn vind ik niet dat ik op hem moet beginnen katten omtrent voeding...
 
Zou ik kunnen, maar ah... Ik vind niet dat je nog zo strikt op je eten moet letten op die leeftijd.
Ze moeten genieten van hun pensioen, doen wat ze leuk vinden en eten wat ze lekker vinden.
In het algemeen eet mijn mama wel gezond hoor.
Ze snoept niet echt veel en eet veel vis, wit vlees, veel groenten,...
Maar er zijn ook vele sociale gelegenheden, dus daar gaat het dan wat "fout" voor haar.
Mijn vader, tja. Dat is een echte bourgondiër :D
Zolang hij zich goed voelt, zoveel blijft bewegen en zijn bloedwaarden goed zijn vind ik niet dat ik op hem moet beginnen katten omtrent voeding...
Ja idd helemaal mee eens.....bezorg je "oudjes" een leuke "ouwe" dag....en geef veel liefde (terug)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gisteren beetje moe want slecht geslapen/vroeg wakker, vandaag nog erger :(
Alweer om 5u wakker en niet al te best geslapen, fml. Ik wil slapen! Aan een stuk door en liefst een uur of 8 :rolleyes:
Best nog wat brak van dit weekend een uur of 20 aan de auto te sleutelen, maar toch wezen trainen gisteren.
Ging wel lekker eigenlijk, voor het eerst een werkset met 52,5Kg squat (1,5kg meer dan mijn gewicht gisterochtend :D).

Training dinsdag 23 april 2019 - LB2
Squat
1x10x25
1x10x35
1x8x42,5
5x5x52,5 Werkset BW squat :cheer:

Standing calve raises
5x12x65

BB Glute bridge
5x10x62

Cross body crunch
5x12 per kant

Stiff leg DL
5x8x44,5 PR

Ab rope pushdown
5x12x37,5

Leg extension
1x10x37,5
2x10x40

Seated leg curl
2x10x40
1x8x42,5

KB Step-ups (knee height)
3x12x8 L
3x12x8 R

Cardio (250kcal)

  • 15' Stepper
  • 10' Wave
Vandaag push training die ik misschien écht eens rustig aan ga doen (want moe en hongerig).
Hoewel dat gevoel vanavond nog kan veranderen, want eenmaal in de gym wil ik mezelf wel altijd tot het uiterste laten gaan :rolleyes:.
Beide is goed, als er maar getraind wordt :cool:

En dan het belangrijkste: NOG SLECHTS EEN WEEK TOT EUROMEET :driving::D :D
 
Ik wil slapen! Aan een stuk door en liefst een uur of 8 :rolleyes:

Ik ook....morgen weer naar de KNO ...ik denk niet dat het nog goed komt .....al te lang geen verbetering :(

Nice BW SQ.....moe en hongerig ....pas op die signalen!!

maak je wel foto's op de meet?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nice Bubsie, die squats gaan echt lekker! :D
Body weight squats for reps ga ik voorlopig echt niet doen hahaha. Veel te moe van al dat gekut/gecut. :roflol:
 
Ik ook....morgen weer naar de KNO ...ik denk niet dat het nog goed komt .....al te lang geen verbetering :(

Nice BW SQ.....moe en hongerig ....pas op die signalen!!

maak je wel foto's op de meet?

Ai, hopelijk brengen ze toch goed nieuws voor je Bos.
Ik zal alvast duimen!!

Nog een weekje, dan lekker rusten en (vr)eten :)
Foto's worden er zeker gemaakt! Zal er bij thuiskomst wel een aantal delen ;)

Burgers en frieten!

:gek::gek:
't Is Italië: pizza, risotto, pasta's, gelato, limoncello, tiramisu,... :eating: drool:

I-Regret-Nothing-Nothing-Funny-Eating-Meme-Image.jpg


Nice Bubsie, die squats gaan echt lekker! :D
Body weight squats for reps ga ik voorlopig echt niet doen hahaha. Veel te moe van al dat gekut/gecut. :roflol:

Thanks Annie! Mijn BW-squat is natuurlijk wel lichter dan die van jou (ik ben dan ook een onderdeurtje), logisch dat het dan iets sneller gaat denk ik :rolleyes:
Maar... Jij bencht al 40kg! Daar ben ik dan te zwak voor met mijn gemiddelde van 75gr carbs/1200kcal van de laatste maand(en) :nut:
Na de vakantie nog kort doorcutten om de aangezette kilootjes weer kwijt te spelen, en dan stilletjes aan verhogen in kcal om weer wat meer progressie te boeken!
Ben nu niet te ontevreden, dus als ik in de zomer deze look kan behouden is het ok :grinny:
 
Ai, hopelijk brengen ze toch goed nieuws voor je Bos.
Ik zal alvast duimen!!

Nog een weekje, dan lekker rusten en (vr)eten :)
Foto's worden er zeker gemaakt! Zal er bij thuiskomst wel een aantal delen ;)



:gek::gek:
't Is Italië: pizza, risotto, pasta's, gelato, limoncello, tiramisu,... :eating: drool:

Bekijk bijlage 453389



Thanks Annie! Mijn BW-squat is natuurlijk wel lichter dan die van jou (ik ben dan ook een onderdeurtje), logisch dat het dan iets sneller gaat denk ik :rolleyes:
Maar... Jij bencht al 40kg! Daar ben ik dan te zwak voor met mijn gemiddelde van 75gr carbs/1200kcal van de laatste maand(en) :nut:
Na de vakantie nog kort doorcutten om de aangezette kilootjes weer kwijt te spelen, en dan stilletjes aan verhogen in kcal om weer wat meer progressie te boeken!
Ben nu niet te ontevreden, dus als ik in de zomer deze look kan behouden is het ok :grinny:
Dat hoor je niet vaak; iemand die tevreden is. Ik zeg: houd dat gevoel maar vast dan! :D

Relatief gezien zou het toch even zwaar moeten zijn om BW te squatten, maar mij begint het te duizelen als ik hoger ga. De kracht is er wel, maar het kcalbudget laat het voor nu even niet toe.
Stiekem kijk ik ook uit naar een periode (whenever that is) waarin ik richting/net boven onderhoud eet. FIESTA, eat alllll the food. :eyebrow:
 
Dat hoor je niet vaak; iemand die tevreden is. Ik zeg: houd dat gevoel maar vast dan! :D

Relatief gezien zou het toch even zwaar moeten zijn om BW te squatten, maar mij begint het te duizelen als ik hoger ga. De kracht is er wel, maar het kcalbudget laat het voor nu even niet toe.
Stiekem kijk ik ook uit naar een periode (whenever that is) waarin ik richting/net boven onderhoud eet. FIESTA, eat alllll the food. :eyebrow:

Die komt nooit meer, vraag maar aan HillR :haha:
 
Back
Naar boven