Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat je toch wel en heel duidelijk verschil ziet op de foto’s! Je was al niet echt dik ofzo dus dan kun je ook niet echt een indrukwekkend verschil laten zien. Vooral bij je taille en heupen is het verschil erg goed te zien.
 
Flink verschil en op hetzelfde gewicht betekent gainzz:D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goede progressie!
Summer shape activated...
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Verschil is echt goed te zien iddd....ik zou niks veranderen gewoon zo doorgaan....niet twijfelen meis het gaat toch goed? :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Lekker doorknallen!! Bubsie komt er wel!!! :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Aardig mooi resultaat op die pics Bubzerino!

Dank je Robke :)
Ik vind het zelf niet zo spectaculair eigenlijk :p

Ik vind dat je toch wel en heel duidelijk verschil ziet op de foto’s! Je was al niet echt dik ofzo dus dan kun je ook niet echt een indrukwekkend verschil laten zien. Vooral bij je taille en heupen is het verschil erg goed te zien.

Op die plaatsen zie je inderdaad wel een verschil.
Aan mijn heupen merk ik het ook wel goed, geen overhangende fatties meer bij het dragen van een jeans of "hobbels" bij een jurkje :cool:

Flink verschil en op hetzelfde gewicht betekent gainzz:D

:flexing:

Goede progressie!
Summer shape activated...

Dank je IP!

Verschil is echt goed te zien iddd....ik zou niks veranderen gewoon zo doorgaan....niet twijfelen meis het gaat toch goed? :)

Hm, ja misschien.
Ik twijfel altijd, en over alles :duh:

Lekker doorknallen!! Bubsie komt er wel!!! :thumb:

Fijn dat je er meer vertrouwen in hebt dan ik :p

Ik heb altijd zo'n compensatiedrang en ben extreem wispelturig...
Omdat ik gisteren hapjes had en deze oichtend niet ging lopen, vind ik dat ik max. 1150kcal mag vandaag.
Ook een lang weekend deze week, dus geen idee of ik me wel aan mijn schema kan/ga houden donderdag en vrijdag, ook beter nu al compenseren dus .
Terwijl ik eigenlijk net zei dat ik het beu wordt om het grootste deel van de dag een knorrende maag te hebben :hamer:
Jeetje, ik word soms gek van mezelf haha :roflol:
 
iedereen is enthousiast over je!!!!! behalve jijzelf hahahaha....:windup: :D
 
Ik zou gewoon knallen: bulken dus en nog meer gainzzzz maken. Je weegt nog maar een ons nu; wat blijft er anders nog van je over? :p
Hoe meer Bubs, hoe beter, toch? En je zegt het zelf: je hebt constant honger (no wonder op dergelijke lage intake :eek:) en je wil eigenlijk echt wel terug gaan bulken en gains maken, alleen zegt dat stemmetje in je hoofd nog even iets anders... Jezelf niet langer kwellen en de knoop doorhakken.
 
Ik zou gewoon knallen: bulken dus en nog meer gainzzzz maken. Je weegt nog maar een ons nu; wat blijft er anders nog van je over? :p
Hoe meer Bubs, hoe beter, toch? En je zegt het zelf: je hebt constant honger (no wonder op dergelijke lage intake :eek:) en je wil eigenlijk echt wel terug gaan bulken en gains maken, alleen zegt dat stemmetje in je hoofd nog even iets anders... Jezelf niet langer kwellen en de knoop doorhakken.
Met een 0,5kg /mnd erbij gaat dat zeker lukken

Je hebt wel een punt..lientje :)

Bubs weet het nog niet........denk ik!! :)
 
Ik zou gewoon knallen: bulken dus en nog meer gainzzzz maken. Je weegt nog maar een ons nu; wat blijft er anders nog van je over? :p
Hoe meer Bubs, hoe beter, toch? En je zegt het zelf: je hebt constant honger (no wonder op dergelijke lage intake :eek:) en je wil eigenlijk echt wel terug gaan bulken en gains maken, alleen zegt dat stemmetje in je hoofd nog even iets anders... Jezelf niet langer kwellen en de knoop doorhakken.

Bulken in de zomer? :gek:
Knoop is doorgehakt (denk ik :p).
Doorcutten tot aan de dexascan op 4 juli (ik heb in juni wel een trouwreceptie, werk etentje, werktrip naar Zwitserland en mogelijks ook werktrip naar Parijs dus veel gewicht gaat er mogelijks toch niet af :rolleyes:).
4 juli tot september: onderhoud, gewicht proberen vast te houden.
September tot het voorjaar: bulken, I want the gainz

Met een 0,5kg /mnd erbij gaat dat zeker lukken

Je hebt wel een punt..lientje :)

Bubs weet het nog niet........denk ik!! :)

Tuurlijk heeft ze een punt!
Maar mentaal kan ik het niet aan om bij te komen tijdens de zomermaanden...
Ik heb er sowieso al moeite mee, en als het dan "moet" liever in de herfst/winter :)
 
Op onderhoud maak je ook wel gains, door nu niet te minderen in gewicht!! ...en je bent idd wel druk....dan maar na de zomer
Omdat je vaak honger hebt ...misschien vaker eten...kleinere porties dan blijft je bloedsuiker nagenoeg stabiel
je kan ook over wegen om Keto te doen...lekker die vetjes verbranden en nooit meer honger hebben en niet meer Kcal tellen das ook wel wat waard....levert minder stress op
ScumbagAnnie doet Keto met 1800 Kcal (geen honger) en jij 1250-1350
 
Laatst bewerkt:
mooi resultaat bubs!
 
Bulken in de zomer? :gek:
Knoop is doorgehakt (denk ik :p).
Doorcutten tot aan de dexascan op 4 juli (ik heb in juni wel een trouwreceptie, werk etentje, werktrip naar Zwitserland en mogelijks ook werktrip naar Parijs dus veel gewicht gaat er mogelijks toch niet af :rolleyes:).
4 juli tot september: onderhoud, gewicht proberen vast te houden.
September tot het voorjaar: bulken, I want the gainz



Tuurlijk heeft ze een punt!
Maar mentaal kan ik het niet aan om bij te komen tijdens de zomermaanden...
Ik heb er sowieso al moeite mee, en als het dan "moet" liever in de herfst/winter :)
Tja, wat jij wil natuurlijk. Maar neem gewoon de beslissing en ga er dan voor.
En dat hebt je blijkbaar zonet gedaan. Dus voor jou was mijn post dan mss :gek: maar mss ook wel toch nèt dat zetje dat je nodig had ;)
 
Goed plan Bubs, en je ziet er super slank uit. Ik zou willen dat je wat meer tevreden was, :)
 
Op onderhoud maak je ook wel gains, door nu niet te minderen in gewicht!! ...en je bent idd wel druk....dan maar na de zomer
Omdat je vaak honger hebt ...misschien vaker eten...kleinere porties dan blijft je bloedsuiker nagenoeg stabiel
je kan ook over wegen om Keto te doen...lekker die vetjes verbranden en nooit meer honger hebben en niet meer Kcal tellen das ook wel wat waard....levert minder stress op
ScumbagAnnie doet Keto met 1800 Kcal (geen honger) en jij 1250-1350

Ik eet al kleine porties :o Ahja, nog ff doorbijten ;)
Volledig keto zie ik niet zitten, en zou thuis ook niet goedgekeurd worden :rolleyes:

mooi resultaat bubs!

Thanks natty!

Tja, wat jij wil natuurlijk. Maar neem gewoon de beslissing en ga er dan voor.
En dat hebt je blijkbaar zonet gedaan. Dus voor jou was mijn post dan mss :gek: maar mss ook wel toch nèt dat zetje dat je nodig had ;)

Ooooh, misschien wel! Wat een mindfuck zeg :nanner:
Dan wil ik je bedanken voor het helpen doorhakken van de knoop :clap:

Goed plan Bubs, en je ziet er super slank uit. Ik zou willen dat je wat meer tevreden was, :)
Dank je sweat.
Dat willen velen hier blijkbaar, en thuis zit er ook zo eentje...
Stom hé dat het mentaal soms zo stroef gaat en je je eigen vooruitgang blijkbaar niet echt ziet.

Gisteren op tijd mijn bed ingedoken en toch een heerlijke 7 à 8 uur geslapen!
Helemaal klaar voor LB vanavond dus :cool:
Focus ligt nog steeds op goede uitvoering bij het squatten en DL'n, en dat ga ik zo houden tijdens de laatste maand cutten.
Als er gewicht bij kan is dat prima, maar ik ga me er niet op vastpinnen nu :)

LeFood (ma)
  • 1167 kcal
  • EKV verhouding 36/29/35
  • EKV gram 106/85/46
 
Ik eet al kleine porties :o Ahja, nog ff doorbijten ;)
Volledig keto zie ik niet zitten, en zou thuis ook niet goedgekeurd worden :rolleyes:

Citroen met water wil soms de honger wel een beetje stillen
Keto kan alleen je gezondheid bevorderen....maar idd als je weerstand van je liefje krijgt...misschien moet je goed uitleggen
Je kan dan wel meer Kcal nemen.....
Voor nu maar even op gewicht blijven dan....Hang in there!! :).
 
Citroen met water wil soms de honger wel een beetje stillen
Keto kan alleen je gezondheid bevorderen....maar idd als je weerstand van je liefje krijgt...misschien moet je goed uitleggen
Je kan dan wel meer Kcal nemen.....
Voor nu maar even op gewicht blijven dan....Hang in there!! :).

Ik wil geen keto doen, met of zonder "weerstand" (wat overdreven uitgedrukt is imo).
Dat wil niet zeggen dat ik op gewicht ga blijven lol. Afvallen kan ook zonder koolhydraten te schrappen hoor ;)
Gewoon nog zes weken doorcutten, in de weekends met mate genieten en vooral:

upload_2019-5-28_11-28-34.png
 
Ik wil geen keto doen, met of zonder "weerstand" (wat overdreven uitgedrukt is imo).
Dat wil niet zeggen dat ik op gewicht ga blijven lol. Afvallen kan ook zonder koolhydraten te schrappen hoor ;)
Gewoon nog zes weken doorcutten, in de weekends met mate genieten en vooral:

Bekijk bijlage 456292
So true. De voornaamste reden om aan keto te beginnen was voor mij natuurlijk ook niet afvallen. Dat lukte me ook op het vorige dieet.
Voor mij had het voornamelijk te maken met mijn PDS en het vocht vasthouden (gevolg van).

Ik zou keto verder ook niet aan iemand aanraden. Het is mentaal en lichamelijk best zwaar. Goede resultaten boek je ook zonder keto.

Succes Bubsie. Ik weet zeker dat het goed gaat komen. Je hebt een duidelijk en logisch plan opgesteld. Niemand wilt immers bulken in de zomermaanden.
 
Back
Naar boven