Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Luister naar je gevoel: denk je dat je prima herstelt, goed slaapt, kiplekker wakker wordt, geen pijntjes hebt en weer zin hebt in de volgende uitdaging dan zal het wel goed zitten.

Zal ik doen :thumb: !


:sad:. Ok ok, voor een kleinere fles gaat de deal ook door :p.

Aan die prijs verwacht je wel een orgasme bij elk glas!
:roflol:

Gisteren nog een UB-training gedaan.
Aangezien ik maandag nog de booty sessies deed en vanmorgen weer wilde rennen, heb ik de beentjes rust gegund :).

Training dinsdag 31 maart 2020 - UB@Home
Reverse DB row
4x12x9

Incline DB press
4x10x9

DB Shoulder press
4x10x9

DB Shrugs
4x15x9

One arm DB upright row
4x10x9

Side raises
4x10x6

Bench dips SS DB Bicep curl
4x15xBW // 4x10x8

10' Abs

Deze ochtend dan samen met mijn vriend een rustig rondje gaan rennen.
Hij had weer EENS koffie gedronken op het werk, dus het ging iets vlotter dan voorgaande weken :roflol:.
Laatste km zelf nog een tandje bij gegeven...

Looptraining woensdag 1 april 2020 - 40' tempo 1 (volgens schema)
Cijfertjes: 56'; 8,6km; 9,2km/h; ~500kcal; AVG HR 144bpm

wp_ss_20200401_0002.jpgwp_ss_20200401_0003.jpgwp_ss_20200401_0001.jpg

Toedels!
 
Vandaag een LB circuitje gedaan in mijn middagpauze, en een early bird wandeling deze ochtend.

Training donderdag 2 april 2020 - LB Circuit@Home
Volledige circuit na elkaar uitgevoerd.
3 minuten pauze tussen elk volledig circuit.

Bulgarian split squats (2DB van 8Kg)
12x per been

Potgrond hip thrust (30L)
20x

Potgrond Zercher squat (30L)
20x

Powerlunges (2DB van 8Kg)
10x per been (hels deze :eek:)

Donkey kickbacks
20x per been

Unilateral hip thrust
12x per been

10' Abs.
Cardio: ~6km wandelen.

Niet zeuren, maar doorsleuren!
 
Nog steeds aan het klussen?

Het is een neverending story vrees ik :p.
Badkamer staat wel op de planning om dit jaar nog verder aan te pakken...

Da's een goed idee die potgrond! Bekijk bijlage 485846
Morgen ook eens proberen...

Zeker doen! Het werkt prima (zolang de zak niet scheurt :p) :D!

Looking good hoor Bubs!!:woot:

Dank je Marv :heart:.

Vandaag voor het eerst weer eens lekker geslapen, tot 7u zelfs.
Daardoor niet meer gaan rennen deze ochtend, misschien doe ik over de middag een rondje.
Dit weekend iets rustiger aan doen, ik voel dat het nu echt nodig wordt om even een rustpauze (of op z'n minst minder belastende periode) in te lassen...
 
Vandaag voor het eerst weer eens lekker geslapen, tot 7u zelfs.
Daardoor niet meer gaan rennen deze ochtend, misschien doe ik over de middag een rondje.
Dit weekend iets rustiger aan doen, ik voel dat het nu echt nodig wordt om even een rustpauze (of op z'n minst minder belastende periode) in te lassen...
Wat verstandig ben je :thumb:
 
Het is een neverending story vrees ik :p.
Badkamer staat wel op de planning om dit jaar nog verder aan te pakken...

Ik zou beginnen met een wasmand :p Ipv je kleren op het toilet te flikkeren :roflol:
 
Wat verstandig ben je :thumb:

Kan ik heel soms eens zijn hoor :).

Ik zou beginnen met een wasmand :p Ipv je kleren op het toilet te flikkeren :roflol:

Die hebben we, staat boven. De kleren op het toilet waren om terug aan te trekken na het douchen ;).

Deze middag toch nog een klein rondje gaan rennen.

Looptraining vrijdag 3 april 2020 - 35' tempo 2 (volgens schema)
Cijfertjes: 43'; 7,6km; 10,5km/h; ~450kcal; AVG HR 155bpm

wp_ss_20200403_0001.jpgwp_ss_20200403_0002.jpgwp_ss_20200403_0003.jpg

Daarnet kwam mijn zus nog een pakketje afleveren ook: verse pannenkoeken en broodpudding.
Het wordt dus een weekendje rusten met teveel kcal :roflol:.

1585931927722.png
 

zzrhXH8.jpg


Zaterdag 9km gewandeld op 't gemakske (6km/h ongeveer) en voor de rest rust genomen.
Zondag duurloop gedaan, vandaag hersteltraining (nouja, moest het zijn maar eigenlijk iets te snel gelopen...).
De loop van gisteren is op 18km geëindigd, ik voelde dat die laatste drie tot de 21km er wel nog in zaten (veel meer dan de eerste keer dat ik 21km liep), maar ik dacht aan de J-curve (Mentat , you proud? :p) en ik kreeg ook wat last van verzuring in mijn rechterkuit.
Tijdens het rondje vandaag voelde mijn kuit ook nog pijnlijk (en nu ook trouwens als ik ze opspan/strek), dus morgen maar rustig aan doen :).

Looptraining zondag 5 april 2020 - 70' Tempo 1 (volgens schema)
Cijfertjes: 1h44'; 18km; 10,4km/h; ~1030kcal; AVG HR 161bpm

wp_ss_20200405_0001.jpgwp_ss_20200405_0002.jpgwp_ss_20200405_0005.jpgwp_ss_20200405_0004.jpg

+ rondje abs van 10-15'

Looptraining maandag 6 april 2020 - 35' Tempo 2 (volgens schema)
Cijfertjes: 41'; 7,1km; 10,4km/h; ~400kcal; AVG HR 158bpm

wp_ss_20200406_0001.jpgwp_ss_20200406_0002.jpgwp_ss_20200406_0003.jpg

+ rondje abs van 10-15'


Qua krachttraining zal het geen "vetten" zijn de komende week/10 dagen.
Heb wat sloop- en opbouwwerken op de planning staan dus zal daar mijn energie goed voor kunnen gebruiken.
De looptrainingen probeer ik wel aan te houden...
 
Heb jij ook de mogelijkheid om op een echte atletiekbaan te lopen? Zonder dat je lid ben. Hier is dat jammergenoeg niet. Er is wel een baan maar dan moet je lid zijn :grumble:

Als ik deze maand blessurevrij uit kom ga ik volgende maand weer een halve snuiven uhh lopen :p
 
Zondag duurloop gedaan, vandaag hersteltraining (nouja, moest het zijn maar eigenlijk iets te snel gelopen...).
De loop van gisteren is op 18km geëindigd, ik voelde dat die laatste drie tot de 21km er wel nog in zaten (veel meer dan de eerste keer dat ik 21km liep), maar ik dacht aan de J-curve (@Mentat , you proud? :p) en ik kreeg ook wat last van verzuring in mijn rechterkuit.
Tijdens het rondje vandaag voelde mijn kuit ook nog pijnlijk (en nu ook trouwens als ik ze opspan/strek), dus morgen maar rustig aan doen :).
Zolang je maar lekker gelopen hebt!

Rustig aan met die kuit, anders wordt het verplicht rust pakken.

EDIT: en dan haal je nooit de 75km deze maand....
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Heb jij ook de mogelijkheid om op een echte atletiekbaan te lopen? Zonder dat je lid ben. Hier is dat jammergenoeg niet. Er is wel een baan maar dan moet je lid zijn :grumble:

Als ik deze maand blessurevrij uit kom ga ik volgende maand weer een halve snuiven uhh lopen :p

Ja, de atletiekbaan hier is vrij toegankelijk :).
Vanaf volgende week zit er normaal vaartspel en intervaltraining in het programma.
Maar ik weet niet in hoeverre ik het strikt ga volgen...

Blessurevrij deze maand gaat hier niet lukken vrees ik :(.
Het vier keer per week lopen is denk ik toch iets te belastend voor mijn liezen.

Zolang je maar lekker gelopen hebt!

Rustig aan met die kuit, anders wordt het verplicht rust pakken.

EDIT: en dan haal je nooit de 75km deze maand....

Kuit is beter (gisteravond en vanochtend met wat zalf in gemasseerd), maar mijn linker lies is een groter issue.
Niet veel pijn, maar wel hetzelfde als toen ik de (chronische) ontsteking kreeg. Dus ik moet echt wel even wat rustiger aan doen.
Ik denk om morgen samen met mijn vriend een herstelloop te doen, en dan een dag of 2-3 rust te nemen met maximum 12km zaterdag of zondag.
Dan moet die 75km er alsnog inzitten deze maand ;).


Nee, helaas niet.
De keuken!
Van mijn ouders :o.
 
Kuit is beter (gisteravond en vanochtend met wat zalf in gemasseerd), maar mijn linker lies is een groter issue.
Niet veel pijn, maar wel hetzelfde als toen ik de (chronische) ontsteking kreeg. Dus ik moet echt wel even wat rustiger aan doen.
Ik denk om morgen samen met mijn vriend een herstelloop te doen, en dan een dag of 2-3 rust te nemen met maximum 12km zaterdag of zondag.
Dan moet die 75km er alsnog inzitten deze maand ;).
Beterschap!
 
Dank je :heart:.

Gisteren zoals gepland een hersteltraining met mijn wederhelft.
Lekker rustig gelopen, vandaag geen pijn meer aan mijn kuit en de lies is er niet erger op geworden :).
Dus... Misschien morgen toch een klein (6km) en rustig (9-9,5km/h) rondje doen :o.

Looptraining woensdag 8 april 2020 - 40' tempo 1 (volgens schema)
Cijfertjes: 58'; 8,75km; 9km/h; ~500kcal; AVG HR 137bpm

wp_ss_20200409_0004.jpgwp_ss_20200409_0003.jpgwp_ss_20200409_0001.jpg

Totaal voor april komt zo op ongeveer 50km ThaWasteland Mentat ;).

Zo meteen maar weer eens trainen, dat is nu toch al geleden sinds vrijdag.
Beetje hectisch hier atm, dus staat momenteel op een lager pitje.
 
Ik heb ook alweer twee dagen gelopen. Mijn eerste loopjes van de maand. Lekker weertje hè
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Mooie looptrainingen komen er voorbij:thumbs:

Zo meteen maar weer eens trainen, dat is nu toch al geleden sinds vrijdag.
Beetje hectisch hier atm, dus staat momenteel op een lager pitje.
En nog getraind?
 
Back
Naar boven