AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

:D Ik moet ook wel toegeven dat ik er meer voldoening uithaal met full ROM!
:thumbs:
Ik zie de meerderheid in mijn gym partials doen. Ik denk dat veel mensen, en vooral beginners, niet eens bewust bezig zijn met de range of motion waarmee ze de oefeningen uitvoeren, maar ga dan niet roepen dat je 10x kunt optrekken, als je halve reps doet...
 
Pull-ups (full ROM ;) )
3x4xBW
2x3xBW
Toch beslist om ze niét assisted te doen, maar wel full ROM te gaan.
Helemaal geen rugpijn meer bij deze, dus suuuuper blij met bovenstaande sets!
Hier word ik ook blij van, top!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Welkom in de Front Squat leef.

Dank je :p!

:thumbs:
Ik zie de meerderheid in mijn gym partials doen. Ik denk dat veel mensen, en vooral beginners, niet eens bewust bezig zijn met de range of motion waarmee ze de oefeningen uitvoeren, maar ga dan niet roepen dat je 10x kunt optrekken, als je halve reps doet...

Heb je zeker gelijk in!


Haha :roflol: .

Hier word ik ook blij van, top!

Blij, dat je blij bent!

Training gisteren ging weer lekker, en ook het Grieks 's avonds ging goed binnen :D.

Training zaterdag 26 september 2020 - FB Week 1 Dag 4
Warm-up
  • Front raises 3x12x4
  • Squat bouncer 3x15x10
  • Abductor machine 3x20x35
Leg press - Wide stance
1x15x40
1x12x80
3x10x110
2x10x120
DROPSET 15x100 // 15x70 // 20x40

Vertical chest press machine
1x15x20
1x12x30
1x10x40
2x12x45
3x10x47,5 PR :cheer:

BB Hip thrust - 2sec hold
5x8x69,5 PR
Echt een heel goeie MMC in de glutes!

Tricep DB overhead extension
3x12x16

Cable bicep curl
3x12x27,5

Bench dips
3x15xBW

Seated leg curl
3x10x37,5

Adductor machine
1x20x20
3x8x42,5

Cardio:
1601208358959.png


Vandaag rustdag, ja een échte.
Niet gaan hardlopen of fietsen, zelfs geen wandeling gepland :eek: .
Het weer is ook gewoon schijt, dus ik heb geen zin om veel buiten te komen :).
Dus enkel wat huishouden gedaan, en nog een cooking spree houden later deze namiddag (pasta al forno, noedels met tofu en courgettesoep staan onder andere op de planning).
 
Dank je :p!



Heb je zeker gelijk in!



Haha :roflol: .



Blij, dat je blij bent!

Training gisteren ging weer lekker, en ook het Grieks 's avonds ging goed binnen :D.

Training zaterdag 26 september 2020 - FB Week 1 Dag 4
Warm-up
  • Front raises 3x12x4
  • Squat bouncer 3x15x10
  • Abductor machine 3x20x35
Leg press - Wide stance
1x15x40
1x12x80
3x10x110
2x10x120
DROPSET 15x100 // 15x70 // 20x40

Vertical chest press machine
1x15x20
1x12x30
1x10x40
2x12x45
3x10x47,5 PR :cheer:

BB Hip thrust - 2sec hold
5x8x69,5 PR
Echt een heel goeie MMC in de glutes!

Tricep DB overhead extension
3x12x16

Cable bicep curl
3x12x27,5

Bench dips
3x15xBW

Seated leg curl
3x10x37,5

Adductor machine
1x20x20
3x8x42,5

Cardio:
Bekijk bijlage 504942

Vandaag rustdag, ja een échte.
Niet gaan hardlopen of fietsen, zelfs geen wandeling gepland :eek: .
Het weer is ook gewoon schijt, dus ik heb geen zin om veel buiten te komen :).
Dus enkel wat huishouden gedaan, en nog een cooking spree houden later deze namiddag (pasta al forno, noedels met tofu en courgettesoep staan onder andere op de planning).
Klinkt allemaal weer goed. Mooie dag vandaag keukenprinses, zie het tegemoet in t andere topic 🙃
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Het weer is ook gewoon schijt, dus ik heb geen zin om veel buiten te komen :).
Dat helpt ook. Hier werd het wel droog na 10:00, wel harde wind :(

Vertical chest press machine
1x15x20
1x12x30
1x10x40
2x12x45
3x10x47,5 PR :cheer:

BB Hip thrust - 2sec hold
5x8x69,5 PR
Echt een heel goeie MMC in de glutes!
Yeey, feestje :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Klinkt allemaal weer goed. Mooie dag vandaag keukenprinses, zie het tegemoet in t andere topic 🙃
Ik kijk nu al uit naar de resultaten van de kookkunsten! :D :heart:

Foto's staan net in het maaltijden topic :D!

Dat helpt ook. Hier werd het wel droog na 10:00, wel harde wind :(

Hier de ganse dag rukwinden en felle buien...
Ik zal er wel deugd van hebben om mijn lijf eens wat rust te geven denk ik :).

Yeey, feestje :thumb:

Gisteren gevierd met veel teveel eten, haha :p.
 
Ohja, juist.
Ik vond ze - met dit gewicht - minder erg dan bulgarians!
Het in de goeie positie houden van de bar vergt wel wat concentratie en zal volgens mij de eerste beperkende factor zijn in het verhogen.
Overall vind ik het best een fijne oefening, en ben ik toch blij dat ik een squat variant kan doen :).
Hij blijft er dus zeker in op dit moment!

En om ScumbagAnnie hier ook nog eens door te wrijven dat ik vandaag een overheerlijke ovenkoek had :roflol: .
Dit is dus mijn "run over by a bus-look" :p. (amateuristisch gemaskeerd met wat make-up uiteraard).
#noshame.
Ik vind het echt naar hoe je mij mentaal mishandelt. Kan ééécht niet
:treuren:
 
Gisteren weer een keertje naar kantoor geweest. Met veel moeite vertrokken, maar uiteindelijk heel blij dat ik daar nog eens was.
Dan pas herinner ik me weer wat voor fantastische collega's ik heb :heart: .
De tijd die ik normaal spendeer aan wandelen, gaat dan wel op in naar kantoor rijden. Dus als ik vaker naar Gent ga zal ik misschien toch mijn kcals weer moeten verlagen omwille van geen/minder cardio. We'll see.
's Avonds wel naar de gym geweest, as is tradition op maandag :).

Training maandag 28 september 2020 - FB Week 2 Dag 1
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Push-ups x15xBW
--> 3 keer herhaald

Bulgarian split squat (DB per hand)
5x8x16 :punch:

Alternating shoulder press (high tension)
3x10x10
2x8x10
Echt zwaar met die high tension!

BB Hip thrust - Heavy
5x10x69,5
Burn :peachy: burn!

Face pulls (thumbs pointing backwards)
3x12x30
Best easy dit.

Reverse cable crossover Cable upright row (ik vond die crossover maar niks, en deze vind ik wel leuk :p)
1x12x32,5
2x10x35
Zwaar!

Rope wrist curl
3x op/neer x2,5

Leg extension
1x12x32,5
2x10x35

Abductor machine
1x12x55
2x10x57,5

Cardio:
smackdown live wwe bayley GIF by WWE


Deze ochtend was het echt heerlijk weer om te rennen: zonsopgang, 11 graden, geen wind.
perfect cat GIF by Amanda


Training dinsdag 29 september 2020 - Cardio
  • Hardlopen: 1h01'; 10km; 9,8km/h; ~600ckal; AVG HR 157bpm
1601407652707.png 1601407700836.png 1601407706903.png

Gewicht stijgt weer licht, maar het kan ook dat Grieks van zaterdag zijn dat nog niet helemaal verteerd is :roflol: .
Er zit alvast weer veel (lekker) eten aan te komen, want ik ben komend weekend jarig.
En kcal in je verjaardagsweekend tellen niet natuurlijk! Aangezien ik vrijdag een dagje verlof heb genomen, is het dan ook weekend van vrijdag tot en met maandagochtend :engel: .
Ready for :piggy: !
 
Gisteren weer een keertje naar kantoor geweest. Met veel moeite vertrokken, maar uiteindelijk heel blij dat ik daar nog eens was.
Dan pas herinner ik me weer wat voor fantastische collega's ik heb :heart: .
De tijd die ik normaal spendeer aan wandelen, gaat dan wel op in naar kantoor rijden. Dus als ik vaker naar Gent ga zal ik misschien toch mijn kcals weer moeten verlagen omwille van geen/minder cardio. We'll see.
's Avonds wel naar de gym geweest, as is tradition op maandag :).

Training maandag 28 september 2020 - FB Week 2 Dag 1
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Push-ups x15xBW
--> 3 keer herhaald

Bulgarian split squat (DB per hand)
5x8x16 :punch:

Alternating shoulder press (high tension)
3x10x10
2x8x10
Echt zwaar met die high tension!

BB Hip thrust - Heavy
5x10x69,5
Burn :peachy: burn!

Face pulls (thumbs pointing backwards)
3x12x30
Best easy dit.

Reverse cable crossover Cable upright row (ik vond die crossover maar niks, en deze vind ik wel leuk :p)
1x12x32,5
2x10x35
Zwaar!

Rope wrist curl
3x op/neer x2,5

Leg extension
1x12x32,5
2x10x35

Abductor machine
1x12x55
2x10x57,5

Cardio:
smackdown live wwe bayley GIF by WWE


Deze ochtend was het echt heerlijk weer om te rennen: zonsopgang, 11 graden, geen wind.
perfect cat GIF by Amanda


Training dinsdag 29 september 2020 - Cardio
  • Hardlopen: 1h01'; 10km; 9,8km/h; ~600ckal; AVG HR 157bpm
Bekijk bijlage 505131 Bekijk bijlage 505132 Bekijk bijlage 505133

Gewicht stijgt weer licht, maar het kan ook dat Grieks van zaterdag zijn dat nog niet helemaal verteerd is :roflol: .
Er zit alvast weer veel (lekker) eten aan te komen, want ik ben komend weekend jarig.
En kcal in je verjaardagsweekend tellen niet natuurlijk! Aangezien ik vrijdag een dagje verlof heb genomen, is het dan ook weekend van vrijdag tot en met maandagochtend :engel: .
Ready for :piggy: !
Leuk te lezen! Apart he? Wie had nu ooit gedacht dat het allemaal zo zou lopen wat betreft corona en werk. Fijn dat het toch goed voelde en je zulke fantastische collega's hebt!

Wat is die BulgarianSplit een motherfucker he?😂 super gedaan dus!

Probeer het een beetje rustig te houden in je koppie wat betreft gewicht. Denk er aan; jij bent in controle. Stel je voor dat er 2 kg bij aan komt die jij daar niet wilt hebben, dan verdwijnen die ook wel weer, voelen ze goed en wil je ze laten zitten? Kan ook! Het is niet iets voor de eeuwigheid.
Probeer te genieten van je verjaardagsweekend😘 heerlijk die extra dagen vrij!!❤
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goed bezig :thumb:
Gisteren weer een keertje naar kantoor geweest. Met veel moeite vertrokken, maar uiteindelijk heel blij dat ik daar nog eens was.
Dan pas herinner ik me weer wat voor fantastische collega's ik heb :heart: .
In NL is het helaas weer aangescherpt. Wij waren een paar keer al met een klein groepje collega's op kantoor geweest. Maar dat mag niet meer. Toch wel jammer ......
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Gewicht stijgt weer licht, maar het kan ook dat Grieks van zaterdag zijn dat nog niet helemaal verteerd is :roflol: .
Er zit alvast weer veel (lekker) eten aan te komen, want ik ben komend weekend jarig.
En kcal in je verjaardagsweekend tellen niet natuurlijk! Aangezien ik vrijdag een dagje verlof heb genomen, is het dan ook weekend van vrijdag tot en met maandagochtend :engel: .
Ready for :piggy: !
:woot:
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Je bent aan het bulken, zet die knop eens om.
 
Waarom je kcal naar beneden aanpassen als je naar kantoor gaat? Je wilt toch bulken?Zou het lekker zo laten.
 
Leuk te lezen! Apart he? Wie had nu ooit gedacht dat het allemaal zo zou lopen wat betreft corona en werk. Fijn dat het toch goed voelde en je zulke fantastische collega's hebt!

Wat is die BulgarianSplit een motherfucker he?😂 super gedaan dus!

Probeer het een beetje rustig te houden in je koppie wat betreft gewicht. Denk er aan; jij bent in controle. Stel je voor dat er 2 kg bij aan komt die jij daar niet wilt hebben, dan verdwijnen die ook wel weer, voelen ze goed en wil je ze laten zitten? Kan ook! Het is niet iets voor de eeuwigheid.
Probeer te genieten van je verjaardagsweekend😘 heerlijk die extra dagen vrij!!❤

Corona is het minste van mijn zorgen, en ook niet de hoofdreden dat ik moeite heb om naar kantoor te rijden...

Jup, maar altijd een lekker gevoel na BSS dus hij blijft er ondanks de haat/liefde verhouding toch in!

Ik heb helemaal geen probleem met mijn gewicht atm, tot mijn eigen verbazing.
Integendeel, misschien kwam het niet goed over, maar ik ben net blij dat het opnieuw omhoog gaat! Ik ben aan het bulken en wil aankomen op dit moment :).

Goed bezig :thumb:

In NL is het helaas weer aangescherpt. Wij waren een paar keer al met een klein groepje collega's op kantoor geweest. Maar dat mag niet meer. Toch wel jammer ......

Dank je neet61 !
Hier gaan de cijfers ook niet bepaald de goeie kant uit, dus het is goed mogelijk dat we binnenkort ook weer verplicht thuis zitten.
Party time :D!
Je bent aan het bulken, zet die knop eens om.
Ik heb de knop al een tijdje omgezet, volgens mij kwam mijn post echt verkeerd over :thinking: .
Waarom je kcal naar beneden aanpassen als je naar kantoor gaat? Je wilt toch bulken?Zou het lekker zo laten.
Ik pas ze op dit moment niet aan, maar als ik te snel begin aan te komen ga ik het wel doen.
Meer dan 1-1,5kg per maand aankomen hoeft nu ook weer niet hé.
Zolang ik rond die toename zit laat ik alles lekker zoals het is!
 
Ik heb helemaal geen probleem met mijn gewicht atm, tot mijn eigen verbazing.
Integendeel, misschien kwam het niet goed over, maar ik ben net blij dat het opnieuw omhoog gaat! Ik ben aan het bulken en wil aankomen op dit moment :).
Dan interpreteerde ik het verkeerd, sorry!
Super om te lezen

Hoe jong wordt je eigenlijk?
 
Dan interpreteerde ik het verkeerd, sorry!
Super om te lezen

Hoe jong wordt je eigenlijk?
Ik had het ook niet echt duidelijk geformuleerd :).

Anyhow, no worries iedereen ik bulk nog wel een tijdje door. Ik vind het eten leuk, merk goeie progressie op gebied van kracht en fysiek en voel me nog lang geen vet varken. Dus er kunnen nog wat kilo's bij :D. Ik heb zelfs geen "maximum gewicht" meer in gedachten. Gewoon doorgaan tot ik me ongemakkelijk voel of februari/maart.

Op je vraag: ik word zaterdag 32 herfsten jong :).
 
Back
Naar boven