AndroidHealthClinic

Buddy talk !

Bezoekers in dit topic

Ik train altijd alleen, ik vraag ook nooit hulp ofzo. Lukt meestal wel goed zo. :D
 
train liefst zonder.. .begin altijd te lache als ze zo gaan bleren.. wat ik wel wil is af en toe een spotter voor de veiligheid. maar wie je ook vraagt iedereen staat daar altijd wel voor klaar om ff te assisteren
 
Originally posted by Rob G
Gewoon als ik merk dat de ander het moeilijk gaat krijgen zeg je een keer: komop drukken met die shit! En als het echt moeilijk word dan roep je dingen als: pompen potverdomme!!!

Maarja bij ons in de gym zitten bijna geen hardcore gasten, dus r is nooit iemand die mij net die kick geeft. Eerder van die spotters die je eerst helemaal vast laten lopen en dan ineens het gewicht aan pakken en weg leggen... MOet echt eens een goede trainingsmaat hebben die mij een keer kapot maakt tijdens de training...

ik herken je probleem maar al te goed :sad:

heb zelf 2 trainingspartners gehad maar zijn gestopt omdat ze t niet meer konden opbrengen om 3-4 x per week kei hard te trainen.
 
haha het is strak om bij de een na laatste rep van je trainingsmaat '"ok nog 6!! KOM OP!!!" te roepen, dan zak ik altijd helemaal in elkaar, whaha

ook trainen met een belg gaat me niet lukken ben ik bang, die gasten zijn gewoon te lachwekkend :D
 
Dat aanmoedigen vind ik irritant. Motivatie komt vanuit mezelf, heb ik anderen niet bij nodig.
 
Originally posted by dandyman
kan er niets aan doen maar train toch leiver alleen. ben dan een stuk geconcentreerder. Als mijn maatje me oppept schiet ik vaak in de lach, kan daar gewoon niets aan doen. Ken m al vanaf jongs af aan en ben dat gewoon niet van m gewend, denk dat dat t is. Ik pep hem daarentegen wel vaak op: kom op vent, tillen die zooi..mietje kom op !!"

maar nee, ik ben vaak zat in de lach geschoten. Was een keer toen zat ik een soort van gromgeluid te maken om hem op te peppen, en ja hoor..was ik bezig, komt hij aanzetten met een grrrrr..wist niet wat iik hoorde, schoot finaal in de lach verdomme:(
Ja hahahha zo'n maatje heb ik ook.
Is al 6 jaar mijn collega en is elke dag feest met die gozer :)
Vind het wel fijn om samen te trainen, toch wat zekerheid met die stang boven je .
Maar idd het komt erg vaak voor dat ik in de lach schiet, al zie ik die kop alleen al boven me hangen dan voel ik de lach al weer kriebelen haha.
Hij is ook zo van...tijdje stil, begin ik met me oefening en dan gaat ie allerlei dingen aan me vragen.
De kllootzak haha
 
Het is ook belangrijk dat je elkaar goed aanvoelt(gezichtsuitdrukking etc) of degene op het eind van zijn kunnen zit (tijdens de reps). Juist op zo'n moment geef je hem de (verbale)stimulans om nog 2 reps te doen.

It works 4 me! :)
 
Mwoa, moet eigenlijk nooit zo lachen tijdens trainen. Wil dan gewoon kei hard pompen. Maar in Dandy's verhaal kan ik me wel vinden :)

Ik begin nu trouwens toch wel goed te wennen aan alleen trainen. Laatste weken ben ik echt als een bezeten beest aan;t trainen en de intensiteit ligt hoger als ooit tevoren. Heb weer een echte vette trainingskick en dat is mega relaxed! Zou alleen wat meer ervaren jongens in de gym willen. Goede spotters zijn moeilijk te vinden!
 
Sowieso train je beter alleen ...

Gewoon toekomen je ding doen en buiten ...
Langer dan 1 uur ben ik nooit in de gym ( tenzij met een zonnebank erbij ) ...

Een kort babbeltje kan wel maar tijdens je workout is er niks irritanter dan iemand die constand aan je kop zit te zagen...

Misschien wat assiociaal ... ma zo train je gewoon beter, 110% concentratie !

Nie pleuien :lifter:

Greetz

ps: jullie nederlanders zijn ook wel lachwekkend ... in de pos zin hé ... vertoef zo een 5 maal in de week in nedeland dus ...
lekkah chillen ...
 
Idd, als je teveel praat komt er zo weinig van het trainen :P
En ik zou ook wel wat gasten willen hebben met wat meer ervaring, die zitten er imo niet zoveel..
We moeten misschien met dit forumpje maar een gym oprichten ;)
 
Ik begin om 19.00 en train tot 21.30.
Dan nog ff 15 min sauna. hmmm heerlijk!

Om op je buddy terug te komen. Ik train met iemand die sterker is als mij. Ook dat is een zeer goede stimulans. Je wil namelijk toch min of meer bij blijven. Ook ervaring speelt natuurlijk een grote rol.

Ook kiezen we om de beurt welke oefening we gaan doen.
 
Vraag soms wel eens een keertje hulp maar meestal wil ik alleen trainen en dan moeten ze me ook gerust laten. Laatst kwam een man van een jaar of 45 naar me toe terwijl ik dp press voor schouders aan het doen was. Ik was met de laatste 2 reps bezig, zit die idioot g*dverdomme veel te hard mee te duwen waardoor het gewicht misschien verminderde met de helft. Allemaal goed en wel dat ze willen helpen maar doe het dan goed.
Ik was in alle staten en roepen dat hij van je af moet blijven met twee loodzware dumbbells gaat niet zo goed want dan is me concentratie gelijk weg :(
 
was bi mij ook een keer gebeurt. ben aan t dumbbell pressen en liep te zwoegen voor de laatse 2 reps, en plots komt er een kerel aan die ff die dumbbells omhoog tilt met al zn kracht..goddomme, goed bedoelt maar doe t dan gewoon.

hij heeft nu overigens een tuintje op zn buik en niemand die mij nog wil helpen:D

mijn maatje ziet er overigens goed uit, bf% van 5.6 en 75 kilo bij 1m75. erg droog maar te droog om echt veel spiermassa aan te zetten. hij vreet zich t schompus aan vette hap ed en eet en leeft dus niet zoals wij hier grotendeels doen. Daarbij kent hij geen enkele oefening, t interessert m ook allemaal niet. ik voer m uit, hij imiteert als t ware. hij is een keer alleen gaan trainen en heeft oefeningen door elkaar gedaan waarik bijna een hartverzakking van kreeg;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven