XXL Nutrition

Buddy talk ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
Ik denk dat de meeste (met mij) vinden dat trainen het lekkerst gaat als je met iemand (of meerdere) samen traint.
Niet alleen uit competitiedrang maar ook hulp en aanmoediging.

Over dit laatste wil ik graag jullie reacties. Wat is voor jou nou de beste peptalk/coaching/aanmoediging door je buddy (of jijzelf)?

Wat roepen ze tegen jou op de bank waardoor je net toch die extra herhaling eruit perst?

Bij werkt het als ze roepen:
" kom op!, voor jezelf " !
" concentreren " !

Maar een beetje schelden (mietje) wil ook nog wel eens werken.
 
Laatst bewerkt:
jup, ik merk dat ik veel beter train als ik met iemand train.

ik vind het trouwens zeer belangrijk omdat het motiverend werkt en het kan zeker jouw resultaten positief beïnvloeden !
 
Nog eetje!!! en na die rep nog eentje!!!! en daarna, okee de laatste

zo gaat het meestal bij ons, elkaar helemaal afmaken:D
 
En als we bv 8 herhalingen moeten maken dan niet gelijk beginnen met tellen. Maar pas na de 6e herhaling roepen "Kom op, nog twee keer "!
Niet onnodig denken van hoeveel x moet ik nog. Nee, puur focussen op het uitoefenen. Let your buddy do the thinking!
 
Train altijd alleen. Lekker mp3 op. En dan Heavy Metal. Heb ik geen partner nodig als zo jackass in je oor staat te bleren! :D
 
Ik train ook alleen, maar meer bij wijze van gebrek aan :D
 
als ik iemand help met bandrukken zeg ik altijd:
kom op man ! meer eten jij !! is da alles? DUWEN !!!!

werkt vaak goed :) en bij mij ook
 
Tja ik heb dat dan meer indirect, dat aanmoedigen. Ik train, dan zie ik weer een strak kontje van een mooie vrouw die voorover buigt en dat helpt erg goed moet ik zeggen.
 
Ik zeg altijd, KOM AAN POESSIE, GE GAAT IER NIE NAAR UIS VOOR DA GE UW SETS HIER ALLEMAAL AFGEWERKT HEBT!!!!!!!

Dan duwt hij altijd meer dan gepland:D
 
hehehe ik wil welles trainen met een belg :D

denk dat ik dan dubbel lig van t lachen ipv dak die stang omhoog duw met me laatste rep
 
:D en kzeg da dan nog in het West -Vlaams met een Brugs accent
 
komaan poessie, hi haat hier niet naar huzze veur da hi uw sets hier allemo afhewerkt hebt!! :D :D
 
joat, ti nie geweune wi joene:D

ge moe duwn verdomme, ge goat ier nie nor uus eer da ge ol die sets et afgemakt moatje !!!
 
Yup.. Light Weight Baby.!! :D
ennu als StEaLtH aan `t stuntelen is .. zeg ik: komop mietje..
nog 1.. of 2... :D


Als er lekkere chick rondlopen in de gym.. heb je ook weer een voordeel.! :rolleyes:
 
Gewoon als ik merk dat de ander het moeilijk gaat krijgen zeg je een keer: komop drukken met die shit! En als het echt moeilijk word dan roep je dingen als: pompen potverdomme!!!

Maarja bij ons in de gym zitten bijna geen hardcore gasten, dus r is nooit iemand die mij net die kick geeft. Eerder van die spotters die je eerst helemaal vast laten lopen en dan ineens het gewicht aan pakken en weg leggen... MOet echt eens een goede trainingsmaat hebben die mij een keer kapot maakt tijdens de training...
 
Jah das echt wel het irritantste dat ze kunnen doen.
Wachten tot je echt blok zit en dan dat gewicht *snok* naar boven en in de steun leggen ...

Meestal volstaan 2 vingers om je gewoon door dat dode punt te krijgen ... zo heb je ook het gevoel dat je de rep. toch voor een deel hebt afgewerkt.
Anders loop je met een wrang gevoel van gdvd heb men set niet afgewerkt.

Ik train niet met een "maatje" als ik assistentie nodig heb vraag ik dat wel aan iemand in de gym die ik ken.
We zijn daar een gezellige bende, vrienden onder mekaar:coolnana:

Voor de rest pep talk ... op zen gènts woarrrrr ...
Mé de rollende rrrrrrrrrrrrr :nut:

Komoan gij vuuse kluut, prèsse godverdoemme
 
Laatst bewerkt:
Ik vroeg eerst hulp voor het bankdrukken, maar heb daar geen goede ervaringen mee als het om zomaar willekeurige mannen in de gym gaat. Speciaal daarom deed ik het bankdrukken 's avonds. Vaak ook had ik de indruk, dat ze me niet serieus nemen.
Maar nu werk ik alles gewoon het liefst in de late ochtend wakker als er geen kip meer is.

Tot nog toe zijn de gewichten waar ik mee werk, zo belachelijk licht, dat hulp een gotspe zou zijn, tenminste nu ik in de 15rep reeks zit. Als ik over 3 weken met de 5rep reeks zit, vraag ik wel weer hulp: maar dan van de medewerkers, die hebben er meer verstand van, vertellen me waar ik de handen moet neer zetten, hoe ik de arm/elleboog moet houden en gaan ook niet meetillen wanneer dat niet hoeft .... etc.

Espi, gezegend met veel vt!
 
kan er niets aan doen maar train toch leiver alleen. ben dan een stuk geconcentreerder. Als mijn maatje me oppept schiet ik vaak in de lach, kan daar gewoon niets aan doen. Ken m al vanaf jongs af aan en ben dat gewoon niet van m gewend, denk dat dat t is. Ik pep hem daarentegen wel vaak op: kom op vent, tillen die zooi..mietje kom op !!"

maar nee, ik ben vaak zat in de lach geschoten. Was een keer toen zat ik een soort van gromgeluid te maken om hem op te peppen, en ja hoor..was ik bezig, komt hij aanzetten met een grrrrr..wist niet wat iik hoorde, schoot finaal in de lach verdomme:(
 
Ik train redelijk lekker zionder dat iemand mij zit aan te moedigen en omdat ik bij sommige oefeningen wel eens hulp nodig heb, vraag ik altijd wel iemand waarvan ik weet dat ik daarbij mij eigen goed voel en ook goed presteer.. Heb ook weleens gehad dan ben ik aan het bankdrukken en dan zijn er van die lol broeken die vanalles gaan roepen als ze zien dat ik het moeilijk heb, maar dan schiet ik in de lach en dat is dan net niet bevoordelijk voor mijn oefening...
 
Back
Naar boven