Fitness Seller

Budget voeding - €32 per week inclusief voedingschema 3100kcal per dag

Bezoekers in dit topic

Goed als je het niet te breed hebt en op veel dingen wil besparen, maar ik verkies toch gevarieerder eten en ook genieten van andere en duurdere voedingswaren.
 
maar in die tabel zie ik geen omega's?:p beetje genieten kan geen kwaad:d

Scherp. Ja omega 3 en 6 is toegevoegd aan de bak en braad boter maar dit zit inderdaad aan de krappe kant. Genieten kan zeker en vette vis is heerlijk dus if the budget allows.. nomnomnom :)

Als ik ergens anders eet of iets anders etc dan hanteer ik ook gewoon IIFYM maar dit gebeurd niet heel vaak, voor mij is het handig zon richtlijn.
 
doe je whey in je melk of kwark? omdat je daar zo hoog in eiwitten zit
 
47g eiwitten in 600ml lactosevrije melk?:eek:
weet je zeker dat dit klopt want normale melk is 35g eiwitten per liter, dit lijkt mij wel heel erg veel.
 
haha oops.. ja normaal doe ik er een schep eiwitten bij, dat zal het probleem geweest zijn. Maar me whey is op het moment op.

de normale waardes van lactosevrije melk per 600ml is:
ei: 21
kh:30
vet:9

halfvolle melk en lactosevrije melk is nagenoeg hetzelfde @ voedingswaardes

Kwark deed ik ook altijd met een beetje whey inderdaad (voor de smaak) maar nu afgewisseld met wat kaneelpoeder.
Goed gezien, de correcte waardes zijn:

lidl 500g:
ei: 44,5
kh:18,5
vet:1

totaal -20,5 van de kwark en -26 van de melk kom je op een totaal van 184,5 eiwitten per dag. Nu ook nuttig voor mij dat ik het gepost heb, slordige foutjes gefixt, thx :)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn er veel die beginnen met 3 keer rijst met kipfilet, maar het volhouden is wat anders, ik zou je aan raden af te wisselen met aardappelen en pasta, blijf je toch in je budget en kan je veel gemakkelijker volhouden.
 
Er zijn er veel die beginnen met 3 keer rijst met kipfilet, maar het volhouden is wat anders, ik zou je aan raden af te wisselen met aardappelen en pasta, blijf je toch in je budget en kan je veel gemakkelijker volhouden.

Ja precies, dit doe ik ook en heb ik ook vermeld. Maar snap het verschil niet tussen elke dag brood of elke dag variëren met rijst/pasta/aardappelen. In mijn oren klinkt dit enkel beter en zelfs meer variatie ;)
 
Er zijn er veel die beginnen met 3 keer rijst met kipfilet, maar het volhouden is wat anders, ik zou je aan raden af te wisselen met aardappelen en pasta, blijf je toch in je budget en kan je veel gemakkelijker volhouden.

Onzin, ik heb ( nu aan 't cutten ) zowat 1.5 jaar lang elke dag 2 x rijst met kip en 2 x pasta gegeten.

Ook prachtig hoe mensen zeggen dat die gast wel moet genieten. Misschien is dit wel genieten, een vast en makkelijk patroon. Heb ik zelf ook, heerlijk om niet na te hoeven denken of ik wel genoeg binnen krijg en toch gains maken.
 
Onzin, ik heb ( nu aan 't cutten ) zowat 1.5 jaar lang elke dag 2 x rijst met kip en 2 x pasta gegeten. Ook prachtig hoe mensen zeggen dat die gast wel moet genieten. Misschien is dit wel genieten, een vast en makkelijk patroon. Heb ik zelf ook, heerlijk om niet na te hoeven denken of ik wel genoeg binnen krijg en toch gains maken.

Lol 1,5 jaar maar wat als het over veel jaren gaat? Je bent beter met afwisseling. Er zijn trouwens zoveel voedingsmiddelen goed voor de training, waarom toch steeds dat kip met rijst en pasta? Lijkt wel een idee fixe in het bodybuilding, zelfs de kompetitie bodybuilders eten lang niet zo strikt als iedereen denkt hoor.
 
Lol 1,5 jaar maar wat als het over veel jaren gaat? Je bent beter met afwisseling. Er zijn trouwens zoveel voedingsmiddelen goed voor de training, waarom toch steeds dat kip met rijst en pasta? Lijkt wel een idee fixe in het bodybuilding, zelfs de kompetitie bodybuilders eten lang niet zo strikt als iedereen denkt hoor.

Omdat ik 't lekker vind, het goedkoop is, makkelijk om te maken is en je het in bulk kunt maken. Genoeg redenen voor mij.
 
Nagenoeg alle vitamines en mineralen krijg je binnen met dit voorbeeld schema. Alles berekend en zal fototje als bijlage posten. zout zit op 3,3gr per dag. tussen de 3,8 en 6 gram is de richtlijn. (ik hou dit op het moment expres zo laag mogelijk) natrium zit 140mg onder de richtlijn magnesium zit 111 boven de richtlijn nicotinezuur zit 3mg boven de richtlijn In verhouding allemaal goed dus. Ook krijg je voldoende vitamine D binnen aangezien dit is toegevoegd aan de bak en braad boter. Ooh en ik was vergeten te melden dat ik ook afentoe 3 plakjes leverworst eet voor vitamine A.
Waar kan je zo'n tabel genereren van al die vitamines en mineralen?
 
Waar kan je zo'n tabel genereren van al die vitamines en mineralen?

Eetmeter van het voedingscentrum.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Omdat ik 't lekker vind, het goedkoop is, makkelijk om te maken is en je het in bulk kunt maken. Genoeg redenen voor mij.

+1

Zijn er nog mensen die hier iets aan hebben gehad?
 
Ja zeker!
Wat ik zelf ook lekker vind is rijst/pasta met tonijn en is ook vrij goedkoop.
 
Back
Naar boven