XXL Nutrition

Buik elke dag trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn middel loopt het meest achter. ofwel, daar is het gewoon blubberig vergeleken met de rest.

en als je middel smal oogt lijkt de rest groter...

Vaag is dat eigenlijk, als je kleine borst en rugspieren hebt oogt de rest ook groter, maar dat zou natuurlijk onzin zijn, waarom zijn je core spieren de spieren die niet groot mogen worden:p?
 
als ik in bulk buik teveel train wordt het echt zo een uitstaande buik, als ik buik minder train is hij beter zichtbaar, maar is denk ik voor eenieder persoonlijk, maar elke dag lijkt me niet nodig, rust is zo en zo belangrijkste ook voor buik ondanks dat die sneller zou herstellen
 
ik train buik 4 of 5 x per week.. ik heb egeinlijk nooit spierpijn in de buik en volgens mij kán de buik ook vaker worden getraind, omdat ik geen oefeningen doe die ik maar 6-10 x kan herhalen..

kan iemand mij die eens noemen buik waarbij je ook echt de oefening niet meer dan 10 x kan uitvoeren.. waarbij failure in de buikspieren op treed, niet in andere spiergroep
 
Ik doe 2 x per week buikspier oefeningen in de machine seated crunch.

wissel om de 6-8 weken van set/reprange.

Nu doe ik; di; 4-6-6-8-8 en za; ook... Het enigste nadeel is; dat ik alleen de bovenste 2 belast en als ik de stoel omhoog zet, wat meer de 3de...

het jammere is, dat je eigelijk je onderstel ook zou moten kunnen bewegen, zodat heel je buik wordt getrained. ( zie hammerstrenght equiment)
 
Ik doe 2 x per week buikspier oefeningen in de machine seated crunch.

wissel om de 6-8 weken van set/reprange.

Nu doe ik; di; 4-6-6-8-8 en za; ook... Het enigste nadeel is; dat ik alleen de bovenste 2 belast en als ik de stoel omhoog zet, wat meer de 3de...

het jammere is, dat je eigelijk je onderstel ook zou moten kunnen bewegen, zodat heel je buik wordt getrained. ( zie hammerstrenght equiment)

daar doe je ook vele vanuti je armen ed
 
Wat wij hebben; is met zo'n rol. Dus ik doe vrijwel niets met m'n armen/handen. Nadeel de onderste buikspieren worden minimaal gepakt. maar je kunt wel lekker zwaar gaan.
 
Ik train buikspieren 2 keer per week.

Ik snap niet dat sommigen mensen hun buik helemaal niet trainen???
 
hanging leg raises doen voor onderbuik.
 
Ik train buikspieren 2 keer per week.

Ik snap niet dat sommigen mensen hun buik helemaal niet trainen???

omdat het bij de meeste mensen niet nodig is,omdat je em ook mee pakt met andere oefeningen.
 
omdat het bij de meeste mensen niet nodig is,omdat je em ook mee pakt met andere oefeningen.

Dan kan je net zo goed je triceps niet trainen omdat je die ook met borst pakt. Maar die train je toch ook apart, waarom buikspieren dan niet.....?
 
ik train hem elke dag bloken worden steeds groter het werkt bij mij pervect
:roflol:

Waarom zou je je buikspieren niet net als alle andere spieren behandelen?
 
2x in de week en dan zo intensief mogelijk. Geen blije shit als crunches.
 
Back
Naar boven