XXL Nutrition

Buik elke dag trainen?

Bezoekers in dit topic

Mortyr

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2004
Berichten
254
Waardering
0
Mag je je buik elke dag trainen aangezien dat de buikspieren snel genezen?
 
ga jij dat volhouden dan?

3 keer in de week niet zat om mee te beginnen?
 
Dat je daar zin in hebt.
 
als ik mn buik zwaar getraint heb voel ik dat de volgende dag nog hoor, doe gwn 3 keer per week
 
ik heb mijn buik nu 3 jaar getraind, elke week 2x door een hell gegaan want dat is het.
en mijn buik is nog precies het zelfde! ik doe het niet meer!
 
ik heb mijn buik nu 3 jaar getraind, elke week 2x door een hell gegaan want dat is het.
en mijn buik is nog precies het zelfde! ik doe het niet meer!
vreemd, onze shredded ecto van de klas is er nochtans van overtuigd dat hij daarom zo gespierd is
 
ik train hem elke dag bloken worden steeds groter het werkt bij mij pervect
 
Ik train de buik nooit omdat ik vind dat deze al genoeg meegetraint wordt met de rest... heb zelfs vaak spierpijn in de buikspieren. Blokjes zijn zichtbaar, dus ben tevreden.
 
hoe komt eigenlijk dat de buik sneller herstelt?
 
Is dat uberhaupt wel zo?
 
Ik train de buik nooit omdat ik vind dat deze al genoeg meegetraint wordt met de rest... heb zelfs vaak spierpijn in de buikspieren. Blokjes zijn zichtbaar, dus ben tevreden.

me too
 
Ik train de buik nooit omdat ik vind dat deze al genoeg meegetraint wordt met de rest... heb zelfs vaak spierpijn in de buikspieren. Blokjes zijn zichtbaar, dus ben tevreden.

dan heb je geluk ik moet er hard voor werken
 
heb jij nooit dat je buik licht zeer doet aangezien je die alle dagen traint?
 
Lol, elke dag... Niet dat ik het goed doe, ik train hem nooit, maar goed, je gebruikt hem al bij veel andere oefeningen.
 
3x per week, voelt goed. Alleen zijn de bovenste 4 buikspieren duidelijk en droog zicht baar, maar blijft mijn onderbuik wat boller zal maar zeggen. Heb meer het idee dat mijn maag groot is dan dat het vet is.
 
train mn buik 2 keer per week,elke dag is beetje overdreve
 
mijn middel loopt het meest achter. ofwel, daar is het gewoon blubberig vergeleken met de rest.

en als je middel smal oogt lijkt de rest groter...
 
doe het 2 x per week, je traint inderdaad met andere oefeningen de buikspieren zat...!
 
gewoon deadlifts en squats dat is zeker genoeg voor je buik
 
Back
Naar boven