MuscleMeat

buik groter dan borst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En heeft dit je geholpen bij dit probleem?

Ik ga meer borst trainen per week 2x per week. Ik hoop dat dit zorgt voor betere verhoudingen.

Dat weet ik nog niet. Maar als ik het goed begrepen heb ga je als je minimaal 1 en maximaal 2 uur jogt (6 a 8 km/u) het snelst vet verbranden. Dit moet je echter wel lang volhouden waarschijnlijk een jaar. Ik spreek dus niet uit ervaring maar misschien is het een hint.

Ik heb schema's en theorieen over vetverbranden gevonden op Hardlopen met Hardloopschema.nl, gratis trainingsschema's met logboek voor de hardloper
 
Thx for the link! Ik had zelf ook wat problemen op dit vlak met name met mijn ademhaling (kortademig na grote maaltijden) heb nu net mijn eerste vacuumoefening gedaan en adem direct na de oefening al beter. :)
 
goeie tip 3xl. Heb je die oefeningen zelf ook geprobeerd en waren ze succesvol? (en in welke mate...) OF als iemand anders ze gedaan heeft moge ze ook hun resultaat melden natuurlijk.... (maar dat betwijfel ik-_-)
 
Ik doe ze met enige regelmaat (dus niet altijd :) ) en vind het een prima oefening om het corset van je romp te versteviging.

Is op zich ook een oefening die je overal kunt doen zonder dat je er iets bij nodig heb.
 
Ik doe ze met enige regelmaat (dus niet altijd :) ) en vind het een prima oefening om het corset van je romp te versteviging.

Is op zich ook een oefening die je overal kunt doen zonder dat je er iets bij nodig heb.

Om even terug te komen op de post en de link die je erbij gaf mbt tot het "natuurljike corset" van het lichaam.

Vacuum oefeningen
Protruding Gut

en belaste rotatie oefeningen



Is idd een belangrijke veel vergeten spier. Eigenlijk is dit een natuurlijk corset

Wat bedoel je met "belaste rotatie oefeningen"? Rotary Torso apperaat? Of meer zoals in schuine sit-ups met gewicht?

(Ik wou het desbetreffende topic niet bumpen omdat ie al uit 2003 is en in een ander forum staat.)
 
Eigenlijk elke oefening die de oblique traint

Vacuum's zijn puur voor de TVA, rotatie oefeningen belasten de oblique en aangezien deze voor een groot deel zijn insertie aan de Rectus Abdominis heeft trekt de oblique a.h.w. de RA naar binnen
 
gewoon je buik en je borst harder trainen. op die foto sta je er ook redelijk aardappel-zak-achtig op. span je buikspieren aan als je een pose doet.
voor de rest zal t wel meevallen, als je een broek aan hebt krijg je nog wat support, en vet heb je ook niet... gewoon doorknallen en t komt goed.
 
Ik heb het ook best erg. Terwijl ik niet eens hoog in kcal zit. Weet eerlijk gezegd nie thoeveel maar kan nooit boven de 3000 zijn (weeg 87/88) Als ik gewoon een pose doe en mijn boek span zie je het niet, maar als ik gewoon "relax" sta dan puilt hij wel uit. Pretty annoying want mijn ouders zeiken er best vaak over.
 
Dude je hebt geen borst...

Maar anyway je buik lijkt in de bulk zowieso huge door het eten.
Maar daar moet je maar mee leren leven:D
 
Back
Naar boven