AndroidHealthClinic

Buik opgezet?

Bezoekers in dit topic

She2

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
445
Waardering
0
Hi girls,

Ik ben wel even benieuwd hoe het bij jullie zit...
Ik ben al een tijdje aan het trainen en ik let erg goed op mijn voeding (zie mijn eerdere topics voor voedingsschema en training) en ik zie echt verschil op mijn buik. De lovehandles (de zijkant) zijn voor de helft al weg en er lijkt meer defenitie te komen, alleen nu lijkt mijn buik in het midden zo dik. In de spiegel, lijkt het niet zo als ik voor en opzij kijk. Maar als ik van bovenaf kijk... echt dik.
Ik heb het idee dat het niet echt vet is, misschien meer opgezet of zo?
Iemand een idee hoe ik het kan verhelpen?
Zo heb ik nog geen platte buik...

Thanks!
 
Of zou het zo kunnen zijn dat mijn zijkanten al strakker worden omdat daar het VET als laatste is opgeslagen (en dus als eerste weggaat bij het vetverbranden). Dat het nu dus dik lijkt in het midden, omdat daar relatief nog veel vet zit?
Al heb ik er 's morgens geen last van...
Meestal is het opgezet aan het eind van de dag...
Mannen mogen ook reageren hoor! ;-)
Thanks!
 
na het eten is je buik altijd wat boller als normaal. Je eet nu zeker ook 5a7 maaltijden per dag? Misschien buikspieren iets strakker/harder proberen te maken.
 
Jij bent de enige die van bovenaf naar je buik kijkt....
 
Minnuhhh, thanks voor je reactie!
Ik eet inderdaad 6x per dag, kan het daar dus aan liggen? Want ik heb idd het idee dat het aan het eten ligt... Maar zou het heel veel verschil uitmaken als ik mijn buikspieren nog sterker maak? Dan houdt het alles tegen of zo? En welk deel moet ik specifiek trainen?

Dani, je hebt wel gelijk, maar ik vind het er zo niet uitzien... Ik kan me niet voorstellen dat iedereen met een wasbordje dat van boven zo ziet... ;-)
 
Laatst bewerkt:
Faja, bedankt!
Ik zal vanavond eens ff goed kijken. Wat ik al wel doe is de brug (opdruk houding en steunen op onderarmen, navel naar je wervelkolom trekken en dat 1 min volhouden), dit komt denk ik wel neer op die vacuum oefening. Misschien hebben ze daar nog wat meer tips!
Thanks again!
 
Ik heb ook een opgezette buik, vooral als ik een enorme shake achterover kloek.
 
Mijn buik zet ook uit door vele eten, dan word me maag gewoon iets groter, zodra ik flink ga cutten word me maag weer wat kleiner omdat ik minder eet, en dan heb ik meer een platte buik zoals vroegahh:D
 
's Ochtends is je buik sowieso platter, dan is ie nog leeg, zonder eten/drinken erin.
 
je maag kan opzetten door het eten, hoe meer je eet hoe meer je je maag uitrekt

dit schijnt heel moeilijk weg te werken
 
Dit eet ik op een dag... lijkt me niet echt veel. Of wel?
Ik train btw om strakker te worden en voor vetverbranding.

6:30 1 ei + 1 geperste sinasappel + brinta met water
9:30 1 boterham met pindakaas
12:30 2 boterhammen met pindakaas
15:30 handje amandelen + banaan
18:00 aardappelen/pasta/rijst met groente (voornamelijk peulvruchten)
20:00 bakje kwark OF 1 ei + 1 eiwit
 
niet veel maar voor een vrouw denk ik wel dat het genoeg is, omdat je bv pindakaas en amandelen eet en daar zit veel (gezond) vet in wat weer veel calorieen bevat als je echt wil weten of dit genoeg is moet je alles per stuk uitrekenen in kcal
 
uiteraard zet je buik op na het eten, echter als je abdominal al enigszins ontwikkeld zijn krijg je ook meer dat effect.
 
Je bedoelt dat als mijn rechte buikspieren ontwikkeld zijn ik meer dat effect krijg?
Hoe kan ik dat dikke buik effect verhelpen dan? Want je ziet het midden stuk echt vooruit staan in vergelijking met de zijkant... :-(
 
Hey, dat heb ik ook sinds ik keihard aan 't bulken ben. Volgens mij slaat het vet zich op mijn kont en op mijn buik. Ik denk dat het gewoon een bulkbuikje is bij mij maar ik vind het wel erg lelijk. Misschien dat het stomach vacuum trainen werkt, ik ga het in ieder geval proberen.
 
Mag je tijdens de vacuum pose niet in/uit ademen? Er staat Exhale, suck in and hold.
 
Hi Mike,

Ik ben niet aan het bulken, maar aan het cutten. Ik heb ook een dikkere kont gekregen, maar dat vind ik niet erg. Ik denk dat het bij mij aan het squatten ligt...
Ja, ik ga zo ook even kijken naar die vacuum oefeningen...
 
Mike, is je buik 's ochtends (als er dus geen voeding in je buik zit) ook opgezet?
Bij mij niet, dus ik denk dat het bij echt aan de voeding ligt.
 
Back
Naar boven