MuscleMeat

Buik trainen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sboy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
279
Waardering
0
Nou vinden mensen in mijn omgeving dat mijn armen en borst en zo wel ok zijn! ( beachboy alarm aahha ) maar mijn buik mag beter vind ik maar word blijkbaar ook gezegt ;-(

dus nou is mijn vraag hoe krijg ik dat echt strakker! wil gaan voor het zomer strakke body! in de winter ga ik wel weer wat meer eten ofzo?! maar wil ook niet massa verliezen hoor!

dus wat trainings en voedings tips? korte termijn?

thx
 
Je zult dus moeten cutten(vetpercentage verlagen, zonder dat er teveel spiermassa verloren gaat) Ik heb hier niet zo heel veel verstand van, weet alleen dat je meer cardio etc.zult moeten gaan doen. Verder moet je wel genoeg eiwitten eten om je spiermassa te BEHOUDEN

Kijk gewoon even rond , Succes
 
Voor volle bolle blokken moet je zwaar trainen (vergelijkbaar met de rest van je spieren). Dus doe je bijvoorbeeld sit-ups met een zware dumbbell op je borst (vasthouden met je handen natuurlijk, anders daalt ie naar een gevoelige plek bij opwaartse beweging :D).

Wanneer je je buik traint door snelle herhalingen zonder gewicht te doen, train je alleen je buikconditie en zal je geen groei krijgen.

Om je blokken te kunnen zien moet je dalen in je vetpercentage. Het percentage dat je moet hebben om je blokken te kunnen zien varieert per persoon en is ook afhankelijk van de dikte van je blokken.

Succes.
 
:D
Sboy zei:
Nou vinden mensen in mijn omgeving dat mijn armen en borst en zo wel ok zijn! ( beachboy alarm aahha ) maar mijn buik mag beter vind ik maar word blijkbaar ook gezegt ;-(

dus nou is mijn vraag hoe krijg ik dat echt strakker! wil gaan voor het zomer strakke body! in de winter ga ik wel weer wat meer eten ofzo?! maar wil ook niet massa verliezen hoor!

dus wat trainings en voedings tips? korte termijn?

thx

Ik denk dat je dit beter als doel voor volgend jaar kan stellen. Je kan nu wel beginnen met cutten en je buikspieren meer gaan trainen maar je het zal je waarschijnlijk niet lukken om voor de zomer een sixpack te krijgen (het is namelijk ook al zomer :D )
 
CitizenDildo zei:
Je zult dus moeten cutten(vetpercentage verlagen, zonder dat er teveel spiermassa verloren gaat) Ik heb hier niet zo heel veel verstand van, weet alleen dat je meer cardio etc.zult moeten gaan doen. Verder moet je wel genoeg eiwitten eten om je spiermassa te BEHOUDEN

Kijk gewoon even rond , Succes

Deze is de goeie manier, net wat ik je verteld heb Sboy.
 
He shit is het al zomer! dat was me nou niet op gevallen ;-)

Nou ik zal eens zien dan! een doel voor volgend jaar dan maar ;-(
 
Ik weet zo gauw de naam van de oefening niet maar je gaat dan op je knie'en op de grond, cable in je nek en bidden maar :) Hier goed zwaar gaan max 10 her.

Daarna stabiliteits oefening waarbij je ze goed uitput.

Als laatste een supersetje. Reverse crunches gevolgt door crunches!

Zo pak ik hem aan en dat werkt heerlijk!! belangrijk bij de buik is die pijn niet uit te weg gaan! alle her. langzaam uitvoeren en vasthouden die pijn!
 
ok en jou abs zijn idd! goed ontwikkeld? ArezejE?
 
AreZje zei:
Ik weet zo gauw de naam van de oefening niet maar je gaat dan op je knie'en op de grond, cable in je nek en bidden maar :) Hier goed zwaar gaan max 10 her.

Daarna stabiliteits oefening waarbij je ze goed uitput.

Als laatste een supersetje. Reverse crunches gevolgt door crunches!

Zo pak ik hem aan en dat werkt heerlijk!! belangrijk bij de buik is die pijn niet uit te weg gaan! alle her. langzaam uitvoeren en vasthouden die pijn!

Wat voor stabiliteitsoefiening dan?
 
Sboy zei:
Nou vinden mensen in mijn omgeving dat mijn armen en borst en zo wel ok zijn! ( beachboy alarm aahha ) maar mijn buik mag beter vind ik maar word blijkbaar ook gezegt ;-(

dus nou is mijn vraag hoe krijg ik dat echt strakker! wil gaan voor het zomer strakke body! in de winter ga ik wel weer wat meer eten ofzo?! maar wil ook niet massa verliezen hoor!

dus wat trainings en voedings tips? korte termijn?

thx

Oke, ik heb een beter idee.

Ga ook eens aandacht schenken aan je schouders, rug en je benen. Anders hoor je volgend jaar dat je armen, borst en buik goed zijn, maar dat je benen, rug en schouders beter mogen.

Dan moet je weer naar het forum om advies te vragen.

En je wilt gaan voor de zomer strakke body? Zucht.... volgens mij is het nu zomer. Dus als ik het goed begrijp ga jij in de zomer trainen voor de zomer?
 
Laatst bewerkt:
Ja tuurlijk Saint! ik train alleen even in de zomer! voor de zomer en dan stop ik weer

nee train het hele jaaar door he! zo ben ik niet
 
Back
Naar boven