MuscleMeat

buik

Bezoekers in dit topic

gbb

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
8 sep 2008
Hey allemaal

Weet niet of ik dit hier goed post maar ik heb een vraagje over hoe ik mijn buik het beste kan trainen.
Ik wil namelijk een goed zichtbare 6pack (heb nu een 4pack :P )
maar de onderste 2 blokjes zit nog een laagje vet/vel overheen waardoor deze niet zichtbaar zijn,
Is cardio daar een optie voor, of gewoon meer mijn buik trainen?
ik train mijn buik 3 keer per week zon 10 minuten, verschillende oefningen
ik eet bijna geen vet als dit er mischien mee te maken heeft.
Alvast bedankt voor de reacties!

wazzup

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
2 mei 2003
Lengte
1m89
dieet, cardio, squats en deadlifts (en eventueel crunches als je persee wilt)

pullups met gewicht aan een riem vind ik ook een fijne buikspieroefening (gezien de spierpijn die het me daar oplevert de volgende dag)

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
tja onderste zijn het lastigst om zichtbaar te krijgen. Weet niet of je je vetpercentage regelmatig meet? dan kun je zien of je enigzins op de goede weg bent.
Maar buikspieren goed zichtbaar te krijgen zul je redelijk laag in je bf moeten zitten.

fabolous

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
20 apr 2008
veel herhalingen afwissel met cardio training/vet verbranding training, zo min mogelijk rust nemen waardoor je lichaam gaat transpireren en meer stoffen gaat verbranden(je gaat meer zweten)! oefeningen zijn er in veel verschillende maten. ik doe vaak:

crunches 30(inclusief gewicht), crunches links en recht 30, 50 crunches recht(zonder gewicht) dit 3 tot 5 keer herhalen! tusen de sets door hooguit 30sec rust!

verder is de reverse crunch een goede voor de onderkant en hangen aan een stang en je knieen langzaam optrekken ook. op de swissball zijn er ook erg veel waar je goed de onderkant mee pakt!hiermee moet je veel je evenwicht zoeken waardoor je ook de onderste evenwicht spieren van de buik mee pakt.

ciaooo

fabolous

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
20 apr 2008
en bovenstaande oefeningen die al genoemd zijn;)

OP
gbb

gbb

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
8 sep 2008
Bedankt voor jullie reacties, ik zal mijn BF toch eens gaan meten..
ik zal dus aan mijn cardio moetten gaan beginnen..
Nogmaals, bedankt:D

Naar boven