Fitness Seller

Buik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shazad

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m82
Vetpercentage
23%
Ik heb geen directe blessure, maar weet niet waar deze topic precies hoort.

Ik heb eigenlijk een probleem: Ik ben te snel afgevallen, en heb nu problemen met "overtollige" vel. Ik heb rond mn buik een stukje teveel vel zitten. Ik weeg sinds een jaartje al hetzelfde, heb destijds wel wat vet in spiermassa omgezet maar het is nog niet weg.
Ik hoorde wel dat er wat creme's op de markt zijn die dit gedeeltelijk kunnen verhelpen?
Ik heb ook gehoord dat je minder vocht moet drinken zodat de vocht tussen je spieren en je vel verminderd: zoals bodybuilders doen voordat ze moeten optreden.

Ken je dit probleem of heb je een oplossing?
 
heb je het nu over vel of vet?
ik ken ook een aantal mensen die heel erg (snel) zijn afgevallen, zo erg dat het zwaar respect verdient. Maar de keerzijde van de medaille is dat ze ook met overtollig vel zitten. Bij één van hun zal het operatief verwijderd worden.
Ik geloof persoonlijk niet in die zalfjes. ik weet niet hoe oud je bent of bepaalde medicijnen gebruikt en hoe erg het probleem is, maar als je erg echt mee zit zou ik er mee naar de huisarts gaan. Gezien het feit dat je zo aan je gezondheid hebt gewerkt kan ik me niet anders voorstellen dan dat hij of zij je zal willen helpen.
 
dr zijn wel wat middeltjes op de markt die je vel wat strakker maken, of je moet meso-therapie overwergen waarbij ze vetoplossende soluties inspuiten. Liposuctie is wel de meest srastische oplossing..m,aar dan is het wel weg:D

Ik zou eens koolvis in me dieet gooien...dr schijnt een stof in te zitten die je huid strakker maakt..maargoe..tis alleen nie te vreten:(..maar dat heb je als DBB'er dr wel voor over tog?;)
 
RobertHosper zei:
dr zijn wel wat middeltjes op de markt die je vel wat strakker maken, of je moet meso-therapie overwergen waarbij ze vetoplossende soluties inspuiten. Liposuctie is wel de meest srastische oplossing..m,aar dan is het wel weg:D

Ik zou eens koolvis in me dieet gooien...dr schijnt een stof in te zitten die je huid strakker maakt..maargoe..tis alleen nie te vreten:(..maar dat heb je als DBB'er dr wel voor over tog?;)

Wat bazel jij nou?
Hij heeft VEL te veel geen VET een liposuctie is om een hoeveelheid vet onderhuids te verwijderen zijn huid moet strakker en hij vraagt daarbij om hulp!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het is voor een groot deel vel, kijk het is niet heel erg ofzo, als je "goed" kijkt zie je mn buikspieren. Maar er hangt wat weefsel eronder en het is ook heel zacht.

Ik ben 21 jaar, ik hoorde wel van de huisarts dat het "normaal" gesproken vanzelf strakker wordt. Omdat je huid constant vernieuwd wordt. Ik d8 eerder zelf aan om misschien zo'n rimpel-creme ofzo te gebruiken, maar zulke creme's kosten bijna 30 euro en is maar iets van 10 ml. Dat is zeker in 2/3 keer op als ik t voor mn buik gebruik.
 
shazad zei:
het is voor een groot deel vel, kijk het is niet heel erg ofzo, als je "goed" kijkt zie je mn buikspieren. Maar er hangt wat weefsel eronder en het is ook heel zacht.

Ik ben 21 jaar, ik hoorde wel van de huisarts dat het "normaal" gesproken vanzelf strakker wordt. Omdat je huid constant vernieuwd wordt. Ik d8 eerder zelf aan om misschien zo'n rimpel-creme ofzo te gebruiken, maar zulke creme's kosten bijna 30 euro en is maar iets van 10 ml. Dat is zeker in 2/3 keer op als ik t voor mn buik gebruik.

Gewoon lekker door blijven trainen en netjes je buikspieren doen!
Als er een lap vel hangt die je over je hoofd kunt klappen als een capuchon zou ik mij zorgen gaan maken!
Ik denk dat het vanzelf voor het grootste gedeelte verdwijnt heb geduld en succes.
 
Het is ook al een klein beetje verminderd vergeleken vorig jaar. Maar ik kan nu ook niet precies checken wat mijn verpercentage is, omdat t vel in de weg zit.
Ik blijf ook gewoon door trainen, maar d8 dat r misschien wat bestond om t te versnellen.
 
foutje...verkeerd gelezen:o :o :o
 
sorry:o dacht een "T"lezen ipv een "L"..maargoed, kheb me lenzen nu ook nie in:o
 
Back
Naar boven