XXL Nutrition

buik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Sommige BB'ers zie je zo'n grote buik (geen vet volgens mij)
hoe komt dat/hoe kan je dat voorkomen?
 
Originally posted by TrainingFreak
Sommige BB'ers zie je zo'n grote buik (geen vet volgens mij)
hoe komt dat/hoe kan je dat voorkomen?

Door steroids o.a.
 
Originally posted by TrainingFreak
Sommige BB'ers zie je zo'n grote buik (geen vet volgens mij)
hoe komt dat/hoe kan je dat voorkomen?

Door steroids o.a.
 
Orgaan hypertrofie door HGH.

Groet Smalluser :thumb:
 
hoe kan je die aanmaak beperken
 
Originally posted by TrainingFreak
.... hoe kan je die aanmaak beperken ....

Door het niet exogeen toe te voegen :D

Groet Smalluser :thumb:
 
HGH is een hormoon, maar GEEN steroïde dus.

Het is mede verantwoordelijk voor bot en weefselgroei en is vooral van belang voor kinderen om in de lengte te groeien.

Als je een dikke buik wil vermijden dan moet je meerdere kleine maaltijden eten ipv minder hele grote, zodat de maaginhoud niet extreem vergroot. (duwt de buikspieren naar buiten en geeft het bolle bierbuik effect)
En natuurlijk vermijden dat je teveel intra-abdominaal vet aanmaakt. (Vet rond de organen; darm/maag etc)
 
HGH = human growth hormone.

Wordt in de prof wereld veelal gebruikt in combinatie met AAS. Geeft m.i. de 'opgeblazen buik' bij overmatig gebruik.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik dacht dat dat eigenlijk was omdat je maag erg kan uitzetten van het vele bulken... Zou het daar niks mee te maken kunnen hebben?
 
kan ook..

maar zoals je de buiken bij profs ziet, is dat meestal GH..
 
Yep, en het ziet er niet goed uit... ik vind dat ze dat wat zwaarder moeten laten meetellen in de jurering zodat pro's wat voorzichtiger ermee omgaan :D
 
Ik denk dat insuline gebruik een grotere rol speelt in het bijdragen tot een grote buik.
 
Originally posted by admin

En natuurlijk vermijden dat je teveel intra-abdominaal vet aanmaakt. (Vet rond de organen; darm/maag etc)

hoe kun je dat voorkomen?
 
Ik zou dus wel nog wat willen groeien in de lengte dus zou ik de hormoon HGH moeten stimuleren, maar ik zou niet zo'n buik willen krijgen, is dat dan mogelijk?
en hoe stimuleer je de HGH
 
Originally posted by Olimantado
Ik dacht dat dat eigenlijk was omdat je maag erg kan uitzetten van het vele bulken... Zou het daar niks mee te maken kunnen hebben?
kan wel; maar je maag ligt hoger (bij je ribben). als het organen zouden zijn zou het eerder je darm flora en blaas zijn
 
Er zijn heus nog een paar andere factoren dan GH hoor! Zwaare squats en groote maaltijden gedurende jaren, aanleg, positie van het middenrif, ....
 
Mijn buik steekt ook best uit,wat grappig;wordt je maag echt relatief kleiner als je alleen maar kleine maaltijden eet?
Maar stel dat je dan alsnof over de dag evenveel eet als met grote maaltijden..hm
 
Back
Naar boven