MuscleMeat

buik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by CQ_Demolisher
Mijn buik steekt ook best uit,wat grappig;wordt je maag echt relatief kleiner als je alleen maar kleine maaltijden eet?
Maar stel dat je dan alsnof over de dag evenveel eet als met grote maaltijden..hm

kan kloppen; ik weet niet of je mijn pics hebt gezien? Ik eet meerdere kleinere maaltijden verspreid over de dag (ik moet al kotsen als ik een zo'n maaltijd van jullie zie, dat krijg ik echt nooit weg) :)
 
Originally posted by Frenkpie


hoe kun je dat voorkomen?
Het gaat gewoon samen met je subcutaan vet, dus minder voeding eten die hoog inde GI staat.
Je intra-abdominaal vet verminderd trouwens ook bij het cutten, dus als je pro's ziet die zwanger lijken in competitie dan is dat niet door het vet maar door de grotere buikinhoud bestaande uit organisch weefsel.
Zoals SQUAT al zei spelen er natuurlijk verschillende factoren mee, niet alle pro's die insuline en GH gebruiken ontwikkelen een belly, je moet ook een zekere aanleg hebben. En wat ik zei over grote maaltijden maken een grote maag, dat is geen prietpraat maar heeft wel degelijk een belangrijke invloed. De maag kan heel groot worden (rekt in principe eindeloos uit) en kan dus de andere organen verder naar buiten duwen, zo kan de abdominis verder naar buiten gedrukt worden, (zeker als deze en omringende spieren ontspannen zijn).
 
Idd! Kijk maar eens naar iemand die alle dagen bier drinkt! Door de gisting in de maag en de alcohol in de lever zetten deze beiden uit en krijg je een enorme buik. Plus dat het dan nog eens erger is omdat ze geen ontwikkelde buikspieren hebben!
Schol!
 
Een maat van me die heeft dat ook. Die kerel bezit gewoon hele mooie buikspieren maar dan wel vergezeld met een buikje.
Toen ik nog niks met BB had snapte ik daar geen zak van, hij ook niet maar hij vond t allemaal best. Hij vrat ook echt alles wat los en vatszat. Ik dacht toen altijd dat bij hem het vet onder zijn buikspieren zat en dat hij dus een wonder van de natuur was. heb ik m ook daadwerkelijk zo verteld.

Hij had zowiezo een goed lichaam, maar aangezien hij zijn hele leven aan voetbal wijd (hij had de kans om proffesioneel keeper in Joegoslavie te worden) en alleen af en toe fitnesste voor zn conditie lag dit dus niet GH-hormonen of iets dergelijks. Blijft er vreemd uitzien
 
ik heb het ook, zo'n uitpuilende buik, Het gaat idd wel beetje weg als je een poosje minder grote maaltijden eet. Of als je je buik aanspant is er niks aan de hand. Maar jah dat is ook irritant.

Ik wacht wel tot mijn borst zo groot is dat het niet meer opvalt :D
 
Back
Naar boven