XXL Nutrition

buikhaar verwijderen, hoe?

Bezoekers in dit topic

riggard

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
9.246
Waardering
33
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
hallo,

onder m'n navel heb ik zo'n streepje haar, niet echt cool. ik wil dit weghebben, wat is de beste manier om dit weg te halen? (niet scheren en laseren...)

gr Rich
 
ladyshave, doet ff pijn maar dan heb je ook wat;)
 
wel een beetje laat he, op je 19e pas wat buikhaar :D:aai:

anders harsen als je het niet wilt scheren..
 
Harsen met Veet.
 
Door je vriendin een voor een er uit laten treken met der tanden:D
 
hallo,
:wave:
onder m'n navel heb ik zo'n streepje haar, niet echt cool. ik wil dit weghebben, wat is de beste manier om dit weg te halen? (niet scheren en laseren...)

gr Rich

Waarom niet gewoon scheren? Ik geloof niet echt dat door Veet het maandenlang duurt eer het terug groeit.
 
Gewoon scheren doe ik ook incl me scrotum & alles er om heen...om de week of zo.
 
als je het scheert krijg je toch juist stoppels terug...?
 
Ik wel iig. Mijn buik/borsthaar groeit net zo snel als mijn baard. Veels te snel dus! Word er gek van! Heb al een x een epileer ding van een vriendin van mij geprobeerd maar damn dat was toch iets te pijnlijk op mijn mannelijke haar...
 
gewoon eens per week erover met de tondeuse...
 
mja stoppels of met andere woorden opnieuw groeien gaat het altijd doen vrees ik. Met harsen ofzo zou je de wortels moeten mee uittrekken maar dat is gewoonweg niet zo. Waarom zouden er anders duurdere geavanceerde methodes zijn zoals laseren.
Heb over een paar jaar een bosje rughaar ook laten wegtrekken met veet. Resultaat was dat het eventjes wegwas, intussen is de groeisnelheid versnelt. Je kan er niet omheen vrees ik, tenzij laseren maar dat ligt mij persoonlijk niet zo en het is dan nog flink duur ook.
 
Ik vind dat streepje wel lauw man. Lekker laten staan tenzij je echt overbehaard bent.
 
laten staan, pijltje van maken!!! Leuke richtingaanwijzer voor de dames ^^
Ik heb em nog :p Check foto hehe Maar gaat binnekort ook eens weg, kwestie vn beu zijn..
 
Ik heb daar ook een plukje, dat is echt gruwelijk hip. De rest er omheen scheer ik altijd weg.
 
begin gewoon met vroeg met epileren dan heb je er later geen last meer van (Doet geen pijn meer)... Het doet trouwens tijdje pijn en later als het je doet heb je er niet last van.
 
begin gewoon met vroeg met epileren dan heb je er later geen last meer van (Doet geen pijn meer)... Het doet trouwens tijdje pijn en later als het je doet heb je er niet last van.

Die vriendin zei idd ook dat het bij haar steeds minder pijn ging doen. Misschien mezelf dan maar is vastketenen en een x flink doorbijten... Word namelijk echt gek van dat haar en het tempo waarop het terug komt :mad:
 
begin gewoon met vroeg met epileren dan heb je er later geen last meer van (Doet geen pijn meer)... Het doet trouwens tijdje pijn en later als het je doet heb je er niet last van.

14 jaar en nu al zoveel ervaring met ontharen. Dikke respect!
 
Hier is het anders, ik mag het niet afscheren van mijn vrouwke, sexy hé :p
 
jow ik heb dat ook.. ik vind het wel leuk staan :D
 
Back
Naar boven