Fitness Seller

Buikje kwijt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boltado

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
4
Waardering
0
Hallo
Ik ben een jongen van 17 en meet 1,75m.
Ik weeg 70,5kg en heb dus een buikje... dit zou ik graag weg krijgen.
Maar hou kan ik dit op de beste manier doen?
Ik heb geen tijd om naar de fitness of powertraining te gaan, ivm school...
Wel heb ik thuis een step en hometrainer.
Af en toe ga ik ook lopen met een vriend, maar dit gaat momenteel niet meer, of toch weinig (terug door school...).

mvg

ps: als je nog iets moet weten, vraag je het maar, ik ben hier al een tijdje, maar heb nog nooit iets gepost. :)
 
Hallo
Ik ben een jongen van 17 en meet 1,75m.
Ik weeg 70,5kg en heb dus een buikje... dit zou ik graag weg krijgen.
Maar hou kan ik dit op de beste manier doen?
Ik heb geen tijd om naar de fitness of powertraining te gaan, ivm school...

ook 's avonds niet ?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
minstens 5 keer per week een uurke sporten. lopen, steppen, fietsen en vooral in de sectie voeding zien wat je juist moet eten. ik heb vroeger marathons gelopen. ik trainde toen 4 keer per week. ik woog toen niet veel maar toch had ik wat vet rond mijn middel. was trouwens de enigste plaats. voor de rest stond ik goed droog. en waarom ging dat niet weg. ik sportte genoeg maar ik lette niet op mijn voeding. ik at veel te veel. en vooral 's avonds na het lopen voor de TV. moraal van het verhaal. je mag sporten zoveel als je wil. als je teveel eet en/of slecht eet, vermager je wat in het begin maar dan blijft je gewicht stabiel en blijft je buikje. toch zeker bij de types die aanleg hebben om vet rond hun middel te kweken.
 
ook 's avonds niet ?
Neen, ook dan niet... ik heb om 17u gedaan met school. Tegen dat ik met de fiets terug ben (is eigenlijk ook wat sport :) maar duurt maar 10 minuten ofzo) is het al rond 17u15. Nu het schooljaar wat ten einde loopt heb ik massaal veel huiswerk (eindwerk waar zeer veel tijd in kruipt en dan ook nog eens gewone toetsen en taken).
Ik heb dus enkel tijd om net voor het slapen wat te sporten.
De enige dagen die ik wel normaal kan sporten zijn dan woensdag, zaterdag en zondag. Op deze dagen kan ik wel makkelijker +- een uur vrij maken.
Maar is lopen/zwemmen/fietsen dan ook genoeg tijdens deze dagen?

Qua eten valt het volgens mij ook nog best wel mee, ik ontbijt goed (boterhammen, wel meestal met kaas...) 's middags gewoon warm eten (weinig vet omdat mijn pa last heeft van cholesterol) en 's avonds terug boterhammen.
 
Plaatselijk vetverbranden bestaat niet ;) .
 
Ik bedoel ook niet om alleen op mijn buik het vet te verbranden.. :)
(Ik vraag het eigenlijk wel, maar bedoelde het anders... ik bedoelde gewoon dat ik mijn buik(je) graag weg zou hebben, wat daar anders nog bij verbrandt wordt van vet is goed mee genomen) Als je begrijpt wat ik bedoelde. :)
 
Met step en hometrainer kan je wel wat hoor! Desnoods vroeger opstaan. Maar zoals je ook kan lezen her en der... voeding! Begin eens met te kijken wanneer je wel tijd hebt/kunt maken. Plan dan cardio op vaste tijden van de week in. Denk wel aan je opbouw
 
Neen, ook dan niet... ik heb om 17u gedaan met school. Tegen dat ik met de fiets terug ben (is eigenlijk ook wat sport :) maar duurt maar 10 minuten ofzo) is het al rond 17u15. Nu het schooljaar wat ten einde loopt heb ik massaal veel huiswerk (eindwerk waar zeer veel tijd in kruipt en dan ook nog eens gewone toetsen en taken).
Ik heb dus enkel tijd om net voor het slapen wat te sporten.
De enige dagen die ik wel normaal kan sporten zijn dan woensdag, zaterdag en zondag. Op deze dagen kan ik wel makkelijker +- een uur vrij maken.
Maar is lopen/zwemmen/fietsen dan ook genoeg tijdens deze dagen?

en is krachttraining een optie... 2 keer per week zou al prima zijn...

en wat cardio betreft kun je ook met een omweg terug naar huis (of naar school fietsen)... kost je 15 minuten, maar dan heb je wel meteen een half uur cardio gehad. Je hoeft niet persee gekke kleding aan te trekken en binnen op een machine te gaan zitten om vet te verliezen.

Qua eten valt het volgens mij ook nog best wel mee, ik ontbijt goed (boterhammen, wel meestal met kaas...) 's middags gewoon warm eten (weinig vet omdat mijn pa last heeft van cholesterol) en 's avonds terug boterhammen.

Je pa's ziekte moet niet ten koste gaan van jouw gezondheid.
 
en is krachttraining een optie... 2 keer per week zou al prima zijn...

en wat cardio betreft kun je ook met een omweg terug naar huis (of naar school fietsen)... kost je 15 minuten, maar dan heb je wel meteen een half uur cardio gehad. Je hoeft niet persee gekke kleding aan te trekken en binnen op een machine te gaan zitten om vet te verliezen.



Je pa's ziekte moet niet ten koste gaan van jouw gezondheid.

Krachttraining zou misschien wel lukken, (op woensdag + zaterdag).

Is er dan iets mis met weinig vet te eten? (Want dat bedoelde ik met het middagmaal... ipv vlees/vis gebakken in boter wordt er bv gegrild of in plantaardige olie gebakken.)
 
Back
Naar boven