1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

buikje wegkrijgen

Discussie in 'Vrouwen Bodybuilding en Fitness' gestart door FitMommy, 31 okt 2017.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. FitMommy

FitMommy Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m60
    Massa:
    52kg
    beste iedereen,

ik ben ongeveer 1m60 en weeg ongeveer 50-52kg ik ben 23jaar.
    ik heb 2 kindjes.

ik volg een voedingschema :

1ste maaltijd : 30gram havermout met 20gram whey
    2de maaltijd : 100gram kwark en 15gram noten
    3de maaltijd : 80gram kip, 30 gram pasta/ rijst en groenten
    4de maaltijd : pompelmoes en 15gram noten
    5de maaltijd : idem 3de maaltijd
    6de maaltijd : 15gram noten + 20gram casein shake

ik durf tussendoor wel eens iets snoepen maar echt niet veel en ook ni elke dag.
    ik ben op zich helemaal niet dik maar mijn onderbuik hangt echt over men broek :o
    momenteel sport ik niet maar heb in het verleden wel veel krachttraining gedaan.
    ik wil terug beginnen maar ik ben zelfstandige met 2 kindjes en wij zijn een huis aant bouwen dus het is echt niet zo simpel.
    mijn jongste kindje is inmiddels 2jaar dus wordt wel tijd dat die buik weer weg is.
    nu moet ik wel zeggen dat mijn buik mijn zwakke plek is. als ik aankom is het enkel daar.

mensen die dit herkennen en ervan af zijn geraakt?
    of gewoon extra tips?

alvast bedankt

2. Pillz

Pillz Colossal Veteran Elite Member

Leuk Bevonden:
    10.365
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    96kg
    Vetpercentage:
    8%
    Reken je behoefte uit.
    Ga er 200-300 kcal onder zitten.
    Volhouden

Klaar :)

3. Steks

Steks Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.243
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Is het denk je echt vet, of is het los vel, te wijten aan je houding en/of uitgerekte buikspieren?

4. FitMommy

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m60
    Massa:
    52kg
    @Steks ik denk combinatie van de 2. Ik had zowizo ook een diastase kon echt 2 vingers tussen mijn buikspieren leggen. Is al iets gebeterd maar voel nog steeds een gleufje. Ik heb ook een zittend beroep dus dat doet ook al niet goed. Ik merk wel dat ik men 'bandje' zeg maar vrij ver kan uitrekken vel dus.

5. HillR

HillR Freaky Bodybuilder Elite Member Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    7.893
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m50
    Vetpercentage:
    23%
    Hi Fitmom!

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je op jouw lengte en met dat gewicht nog veel vet hebt zitten. Als het echt overtollige huid is ga je dat met afvallen niet wegkrijgen.

Verder kun je hier op het forum de stickies lezen voor informatie. Zoals al werd gezegd, reken je behoefte uit, ga daar in kcal wat onder zitten om af te vallen.
    Tel dus voortaan ook het aantal kcal wat je binnenkrijgt, anders weet je nooit of je te veel binnenkrijgt.

Succes.

6. SvP0501

SvP0501 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    214
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    Misschien ten overvloede, vergeet niet dat je mama bent van 2 kids, en dat daar ook het eea mee te maken heeft
    1.60 m met 52 kg kan nooit veel vet zijn

7. FitMommy

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m60
    Massa:
    52kg
    Oh geloof me ik heb een vrij veel vet hoor. Ik heb altijd 45kg gewogen. Toen ben ik beginnen fitnessen krachttraining en na 3maanden woog ik 48kg en zag er toen goed uit. Nu heb ik echt een blubberbuik :( enja ik vind ni da kinderen een excuus mag zijn om ineens zo een buik te hebben. Maar mijn buik is echt moeilijk weg te krijgen.. een struggle en kan daar echt van in een dipje geraken..

8. Steks

Steks Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.243
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Als het echt vet is moet je simpelweg minder eten dan je verbruikt. Als je nog last hebt van diastase of een slechte houding zullen buikspieroefeningen zeker kunnen helpen als je deze correct uitvoert. Aan los vel is helaas niet veel aan te doen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie