XXL Nutrition

Buikje

Bezoekers in dit topic

Big Swizzle

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Het onderwerp zegt het al : heb last van een buikje. Bovenbuikspieren zijn strak en aan de zijkanten zit wat vet, grote probleem is onderbuik.
Ik wil geen massa verliezen, hoe pak ik dit het best aan ?

-plaatselijk vet verbranden gaat niet
-om vet te verbranden moet je meer verbranden dan dat je binnenkrijgt

Maak gewoon een goed cut schema (weinig carbs en vet, veel proteine om spierverlies te voorkomen)

Dit probleem van dat buikje klinkt mij ook bekend in de oren. Hoe kom ik aan een schema om af te vallen. Is het gewoon simpelweg een paar honderd cal onder je dagelijkse verbruik te gaan zitten of komt daar meer bij kijken.

Is er trouwens een goede site, of spreadsheet waar je je voeding in kunt voeren en deze de berekeningen laten uitvoeren?

Ben benieuwd

De enige manier is door vet te verbranden, en dat door je door wat te gaan spelen met je calorien en met je cardio. Afhankelijk of je het snel weg wilt hebben of er evengoed wat langer over wilt doen moet je de beslissing maken of je gaat cutten of niet. Met een echt cuttingschema ga je waarschijnlijk wel wat massa verliezen ja...

kijk ff in de zoekfunctie. is al heeeeeeel vaak over gepraat en er zijn ook heeeeel veel tabellen en programma's om je kcalbehoefte te berekenen. Schema's zijn er legio.... neem er ff de tijd voor en verw8 geen hapklare info of schema, dat vershilt per persoon.

Niki zei:
Dit probleem van dat buikje klinkt mij ook bekend in de oren. Hoe kom ik aan een schema om af te vallen. Is het gewoon simpelweg een paar honderd cal onder je dagelijkse verbruik te gaan zitten of komt daar meer bij kijken.

Is er trouwens een goede site, of spreadsheet waar je je voeding in kunt voeren en deze de berekeningen laten uitvoeren?

Ben benieuwd

-500kcal onder normale inname gaan zitten
-je eiwitinname verhogen en kh inname verlagen
-cardioen

Tja; het beste is cutten.. ;)

Terug
Naar boven