XXL Nutrition

Buikkrampen

  • Topic starter jelt
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 3K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Haha herkenbaar qua ouders betreft en ze hebben natuurlijk groot gelijk tenzij ze iedere avond friet met frikandellen eten is avondeten gewoon een gezonde maaltijd.

Wat Marina zegt; naast de eiwitten die je 2gr per kilo lichaamsgewicht wil eten eet je gewoon wat je lekker vind en semi gezond is dan doe je het al heel goed. Zo simpel mogelijk wel, want ik vind haar uitleg met de amandelmelk alweer te ver gaan en als ik pure chocolade zie dan denk ik ook al dat dat ergens van een superfood forum komt :D

Je hebt nu je shake + ei + kwarkje + vlees avondeten. Als je nog iets mist qua eiwit pak je kipfilet als broodbeleg of kipfilet als tussendoortje
Je hebt nu nog nagenoeg geen vet zoals Marina al goed aangeeft. Pak een handje noten en een eetlepel olijfolie en je bent ook klaar

Alle kcal die je nu over hebt vul je aan met dat semi gezonde voedsel en je bent klaar. Je kunt nu in alle rust een boterham pasta nemen of een croissantje, chips, chocolade eigenlijk wat elk jong persoon wel eens doet volgens mij. Pas als je honger krijgt kun je slimmer om gaan met kcal. Kijk in het topic post je maaltijden met pics naar wat velen hier allemaal naar binnen schuiven. Redelijke normaal allemaal en maar weinig gasten met broccoli/kip/rijst. Hoe normaler je blijft eten, hoe langer dat je het vol gaat houden.

fuck amandelmelk :D
Amandelmelk had ik ook alleen als voorbeeld genoemd ;)
Ben zelf lactose intolerant en t is een betaalbare vervanger. Als t kon had ik ook gewone chocomelk gepakt :D

Keep it simple.
Zak bolletjes met een pak kip ben je nog geen 2 euro kwijt.

Zat zelf vroeger vaak op stations vast (treinen ivm studie). Pak karnemelk met zak kaas uienbollen deed t prima. :D
 
Ja amandel melk zal wel moeten zit geen lactose in kan ook wel melk zonder lactose maar amandelmelk is best prima
Ja als melk de eis is dan kun je dat doen, maar geen melk is ook een optie toch? Shake met melk is lekkerder, maar shake met water is ook gewoon goed te doen hoor.

marina1975 hier ga ik ook niet lekker op veel lactose, maar ik vind het gewoon k*t om dan iets te gaan drinken wat niet zo lekker is als melk. Dan drink ik liever geen melk en verzin ik wel wat anders. Als ik graag naar de bioscoop ga en ineens slechtziend word dan ga ik wel wat anders zoeken waarvan ik wel volledig van kan genieten ;)
 
Laatst bewerkt:
Is goed zal er wat van maken ben gek van pindakaas daar zitten wel vetten in die neem ik met rijstenwavels
 
Is goed zal er wat van maken ben gek van pindakaas daar zitten wel vetten in die neem ik met rijstenwavels
Vetten heb je nodig! ;)
Je kan ook broodje pindakaas met kip en eventueel ananas doen. Broodje kipsateh :D
Maar denk ook eens aan pindasaus/satehsaus bij je avondeten. Een een keer wat mayo kan ook geen kwaad. Is tenslotte ook olie met ei ;)
Denk gewoon simpel. Eet lekker en geniet een beetje. Als je gewon gevarieerd eet kan een pizza of een frietje met mayo en sateh ook prima. Pas als er "te" veel voor staat moet je gaan nadenken. Je eet bijvoorbeeld niet 3 x per week pizza... of elke dag een reep chocolade. Maar gewoon een stukje chocolade of een koekje in de avond kan prima. Zolang je niet elke avond een heel pak neemt. ;)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven