XXL Nutrition

Buikpijn door Whey

Bezoekers in dit topic

djuuls

Cool Novice
Lid geworden
14 nov 2017
Berichten
185
Waardering
184
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Geachte lezer,

Ik ben sinds kort weer gaan sporten na een operatie. Ik gebruik ook weer mijn eiwitshakes maar ze vallen niet super lekker op de maag.

ik gebruik nu whey isolate van Body & fit. Krijg hier buikpijn van en kots neigingen voorheen gebruikte ik whey perfection van body & fit hier had ik dat niet bij. Zit er veel verschil in ? Bedoel dan meer in de opname of het gevoel van inname. Ik weet dat isolated whey meer geconcentreerde eiwitten bevat. Ben hier graag benieuwd naar! En/of sommige van jullie hetzelfde ervaren?

Ik ben niet lactose tolerant drink genoeg melk en andere zuivelproducten.
 
Geen last van, maar bepaalde smaken staan mij wel snel tegen. Ik weet niet hoeveel je neemt, maar wat minder of een tijdje andere smaak/merk helpt vast.
 
Geen last van, maar bepaalde smaken staan mij wel snel tegen. Ik weet niet hoeveel je neemt, maar wat minder of een tijdje andere smaak/merk helpt vast.
Mee eens, gebruik naar Strawberry en doe 1 schep (28) gram met 60 gram Brinta en 300-400Ml melk in Beker als ontbijt. Zo’n 700 kcal. Misschien wellicht Whey perfection halen en andere smaak proberen
 
Back
Naar boven