XXL Nutrition

buikpijn na t drinken van bep. merk WHEY? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hey ik gebruik eigenlijk bijna nooit whey..eigenlijk stom.. omdat ik dacht dat ik t niet echt nodig had en t is behoorlijk duur voor n student :)

maar iig.. ik heb welles een pot gekocht .. 2 keer ofzo.. beviel altijd goed.. maar die waren dus ook weer zo leeg omdat ik geen grote potten gekocht had (wou even kijken wat t precies is etc.)

maar mijn broer had dus ook pas een 1 kg pot gekocht hier in de buurt voor 30 euro zei die. dus ik wou die wel even testen.. dus ik pak + - 20-30 gram whey en vul t aan met wat melk.

maar toen ik de whey klaargemaakt had.. viel me op dat t volle glas heel licht was..dus ik de whey (met moeite) helemaal opgedronken.. en k had gewoon echt vette buikpijn van gekregen.... na ong een half uur (en veel boeren) later was t wel over.

maar dat is dus niet echt fijn als je dat elke keer hebt lijkt me... t merk dat ik geprobeerd had was ultimate nutrition. is dit normaal dat je er zon buikpijn van krijg? heb ik iets verkeerd gedaan .. of verschilt dit gewoon per merk ?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me gewoon toevallig. En dit is zeker niet normaal, maar als iedereen er buikpijn van zou krijgen dan zullen ze dat bij ult. nutrition ook wel te horen krijgen.

Of mischien ben je overgevoelig voor een van de toevoegingen.

Als ik jou was zou ik gewoon een pot whey halen op www.labrada.nl (eerst ff inloggen mbv de nieuwsbrief). Je hebt daar 2,27 kg voor 43 euro en het is goede whey!
 
Ik gebruik zelf best wel vaak whey van ultimate nutrion en heb er nog nooit last van gehad ik mix het alleen wel met water.
Maar of het daar door kom??? ik zou gewoon een ander merk kiezen waar je wel tegen kan.


Groeten bigboy25.
 
hmm ja ik denk dat ik gewoon te weinig melk had toegevoegd..

want ik denk dat t gewoon veel lucht in zat die vrijkomt wanneer je t gaat mengen. iig bij de voorgaanden whey's had ik t niet :)
 
Raar dat je buikpijn kreeg, gebruik bijna dagelijks whey van EAS en heb nooit ergens last van. Er wil wel eens een Whey windje uitkomen, maar thats it...

Probeer eerst kleine potjes en als je er tegen kan zou ik pas voor de grotere gaan..

Succes
 
Altijd Promax 85 gebruikt van MDY, maar heb nu 3 potten EAS Whey ingeslagen. Wat me opviel is dat whey shakes idd erg luchtig / licht zijn. Ik was gewend dat die shakes altijd wel goed dik zijn.

Maarja... hou me aan de dosering dus zal wel kloppen :S

Groeten,
Ferdi
 
Met sommige shakes (whey of normaal) krijg je ontsettend veel luchtbellen na het mixen met de blender. De reden dat je veel buikpijn en boeren krijgt (ikzelf heb altijd veel scheten) komt omdat je veel lucht je darmen in "eet". Los dit op door je shake met een RIETJE te drinken! Gegarandeerd nergens last meer van!!
 
Back
Naar boven