MuscleMeat

buikspier apparaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

double ho seven

Cool Novice
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
183
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
78kg
In mijn gym zijn er van die klote buikspier apparaten waar ik iig niet mee kan trainen. En dan zijn er natuurlijk de matten. Maar Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met buikspier apparaten voor thuis. Ik heb welleens op tellsell (chuck norris) van die apparaatjes gezien en die zien er wel degelijk uit voor thuis. Maar toch vertrouw ik het niet 100%.

kan iemand mij die ervaring heeft met thuis apparuur mij een goed apparaat aanraden voor de buikspieren?
 
Laatst in de trainingsmateriaal sectie een Ab King PRO zien staan.

:fuux:
 
Waarom een apparaat voor de buikspieren? Zijn genoeg mogelijkheden om zonder een apparaat je buikspieren fatsoenlijk te trainen.
 
Waarom een apparaat voor de buikspieren? Zijn genoeg mogelijkheden om zonder een apparaat je buikspieren fatsoenlijk te trainen.

ja maar ik wil graag comfortabel mijn buikspieren trainen en misschien ook omdat ik daar te lui voor ben om die grondoefeningen te doen. Anders zou ik het ook niet vragen toch?
 
ALLE buikspierapparaten zijn bullshit (als in je krijgt er geen six-pack van).
 
je hoeft je buik toch helemaal niet te traine eigelijk of heb ik het fout?
 
F*ck Chuck Norris :D en die apparaten. Waarom? Het werkt voor geen meter.
Gewoon crunches doen.
 
je hoeft je buik toch helemaal niet te traine eigelijk of heb ik het fout?

Ik zeg niet dat het niet hoeft, maar voor een six-pack hoeft het in ieder geval niet.
 
zowiezo vind ik dat je buikspieren ook gewoon met max gewicht moet trainen, 100 reps op zo'n apparaat zijn zinloos.
 
Dat bedoel ik ook, puur tijdverspilling voor als je niks te doen hebt.

Ik doe wel eens een setje in zo'n ding als ik gedeadlift heb en ik wil gewoon even liggen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

soort van foetus houding zeg maar. Rebirth momentje.
 
Ik doe wel eens een setje in zo'n ding als ik gedeadlift heb en ik wil gewoon even liggen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

soort van foetus houding zeg maar. Rebirth momentje.

dit is een heel goedkoop dingetje, en ikzelf vind het "gevoel " met dit apparaatje beter in mn abs als wanneer ik los crunches doe.

ik ben dus voor (voor die op de foto hierboven)
 
ik vind persoonlijk leg raises het lekkerst hoef je niet veel reps te maken voor een lekker brandend gevoel.
 
Dat ding is echt slecht voor je nek!!!!
 
Dat ding is echt slecht voor je nek!!!!

niet als je m goed doet.
je moet natuurlijk niet met je armen gaan werken, dan klopt t wat je zegt.
geldt voor alle oefeningen, uitvoering belangrijk.;)
 
2x p/w cable crunches
 
Back
Naar boven