XXL Nutrition

Buikspier oefeningen

Bezoekers in dit topic

lifter123

Novice
Lid geworden
2 mei 2022
Berichten
24
Waardering
11
Lengte
1m90
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Hallo Allemaal,

Ben redelijk nieuw hier en ik zou graag jullie advies willen.

Ik ben 1.90 lang en weeg 75kg. Geschatte vet percentage zal rond de 15%. In de loop der jaren redelijk spieren ontwikkeld door middel van crossfit. Crossfit is niet het meest ideale hoorde ik al 😁.

Nu zou ik graag mijn lichte sixpack meer willen ontwikkelen.

Graag hoor ik van jullie hoe ik dit het beste kan doen? En welke oefeningen zijn zeer effectief.

Thuis heb ik een pull-up bar/abwheel en elastieken. Losse gewichten kan ik gebruiken bij de crossfit.
 
Hallo Alkemaal,

Ben redelijk nieuw hier en ik zou graag jullie advies willen.

Ik ben 1.90 lang en weeg 75kg. Geschatte vet percentage zal rond de 15%. In de loop der jaren redelijk spieren ontwikkeld door middel van crossfit. Crossfit is niet het meest ideale hoorde ik al 😁.

Nu zou ik graag mijn lichte sixpack meer willen ontwikkelen.

Graag hoor ik van jullie hoe ik dit het beste kan doen? En welke oefeningen zijn zeer effectief.

Thuis heb ik een pull-up bar/abwheel en elastieken. Losse gewichten kan ik gebruiken bij de crossfit.
Zware compounds+wat isolatie. Leg/knee raises zijn erg effectief en je kunt de uitvoering aanpassen om verschillende 'regio's' te benadrukken.
Hoe lager je vet%, hoe zichtbaarder. Al kan dat enorm verschillen van persoon tot persoon.
 
Hallo Allemaal,

Ben redelijk nieuw hier en ik zou graag jullie advies willen.

Ik ben 1.90 lang en weeg 75kg. Geschatte vet percentage zal rond de 15%. In de loop der jaren redelijk spieren ontwikkeld door middel van crossfit. Crossfit is niet het meest ideale hoorde ik al 😁.

Nu zou ik graag mijn lichte sixpack meer willen ontwikkelen.

Graag hoor ik van jullie hoe ik dit het beste kan doen? En welke oefeningen zijn zeer effectief.

Thuis heb ik een pull-up bar/abwheel en elastieken. Losse gewichten kan ik gebruiken bij de crossfit.
Sit-ups, leg lift, kun je allemaal thuis doen zonder hulpmiddel. Hoe dikker je spieren, en hoe lager je vet, des te beter zichtbaar.
 
Eerst dus harder trainen, dan misschien bulken want als ik ga cutten om minder vet te krijgen blijft er niet veel van mij over voor mijn gevoel.
 
Nu zou ik graag mijn lichte sixpack meer willen ontwikkelen.

Graag hoor ik van jullie hoe ik dit het beste kan doen? En welke oefeningen zijn zeer effectief.
Minder eten -> lager bf% -> abs komen vanzelf
 
Eerst dus harder trainen, dan misschien bulken want als ik ga cutten om minder vet te krijgen blijft er niet veel van mij over voor mijn gevoel.
Gewoon blijven trainen. liever lean bulk dan vet worden. op je vetpercentage nu blijven. Met 1.90m en 73 kg zal dat wel kloppen. volgende zomer resultaat en paar kg zwaarder
 
Gezien je lengte/gewicht zou ik persoonlijk iets boven je behoefte gaan eten, je mag wel iets zwaarder ;) Verder: Ab wheel, (zij) planken, leg lifts, trappen in de lucht en binnen deze 4 oefeningen heb je ook weer tal van variaties
 
Back
Naar boven