Fitness Seller

buikspieren advies nodig aub! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Olala 17M

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
40
Waardering
90
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
hey,:cool:

meself:

jongen
17jaar
63kg
1,75 meter ofzo
gezond lichaam ( geen vet en niet mager)
atletiek ( 2 a 3 keer per week gaan trainen, lange afstand)
veel motivatie

ik heb nu niet echt een six pack, ik zie de blokjes wel maar niet echt schitterend, soms zie je ze en anders amper, ik wil ze altijd zien :D

ik beschik echter over geen fitness toestellen, ik beschik echter alleen over de vloer :p


ik weet dat er veel topics zijn over buikspieren, heb al 2 uur op jullie forum rond gekeken en gelezen en ook nog veel op het internet maar zou toch eens graag jullie advies horen, aub. om een six-pack te krijgen(om indruk te maken op een meisje):rolleyes:

ik weet heel weinig af van z'n zaken, ik zou juist graag een mooie six pack willen daarover
enkele vragen:

1.gezond eten is noodzakelijk?, mag cola???
2.om spieren te hebben moet je vet verbranden maar wat moet je eten zo veel vet te kunnen verbranden en omzetten tot spieren?
3.dagelijks oefeningen doen, maak het uit als je het s'avonds doet?
4.om buikspieren te krijgen moet je ze dan trainen uit verschillende hoeken?
5.vroeger deed ik heel veel sit ups zonder resultaat dus beter een korte maar effectivie training?
6.alleen 1 x s'avonds trainen of 1 x smorgen(kort) + 1 x snamiddags (kort) + 1 x s'avonds (lang) wat is het best?
7. ik doe nu het programma zoals op deze site (ik wil geen reclame maken!!!)
Ab Workout Circuit | My Fit Tribe

is deze training goed???
8. maakt het veel uit dat ik die training meerdere keren per dag doe?(krijg ik betere resultaten?)
9. maakt het veel uit als ik de hoeveelheids sit-ups verhoog? ( krijg ik betere resultaten?)
10. ik doe nog enkele oefeningen erbij, maar ken niet de exacte naam ervoor sorry, ik zal de oefening beschrijven.
graag jullie mening daarover:

oef1: met de rug plat op de grond,benen en armen naast elkaar en
dan gestreke benen 10 cm boven de grond en nek naar omhoog, kijkend
naar de voeten 10 a 20 seconden volhouden x 3 keer

oef2: rug plat op de grond, armen gestrekt, handpalm op de grond maar in
45°graden met je benen( dus niet naast je lichaam) , je benen
geplooid voor je borstkas en zo je benen strekken voor en steeds 10
cm boven de grond en dan weer terug geplooid boven je borst terug
brengen.(voel je in je onderste buikspieren) 10 a 20 keer

oefening voor de rug/schouder? spieren:

oef3: plat met de buik op de grond, benen te samen, armen gestrekt naar
voor, dan je armen gestrekt naar boven brengen(10-15 cm boven de
grond). je voelt het in je schouders. 150 keer je armen naar
boven en terug naar de
grond

11.kennen jullie soms nog goede grond oefeningen die ik daarbij kan doen?
12.daarbij doe ik nog 2-3 x 30 keer pompen , ik wil niet echte gespierde armen hebben maar toch wel iets eh:p
gewichten zou meer helpen zeker?


aanvullingen, commentaar, advies heel graag welkom en nodig en bedankt opvoorand!!

sorry voor de spelling, niet echt men sterkte vak of kant :cool:
 
Laatst bewerkt:
:roflol: Je had je tijd beter kunnen besteden door te gaan lezen, en leren schrijven.
 
Wat past er niet in het rijtje: 1.75, 63kg, geen vet en niet mager

Squatten, deadliften, roeien, bankdrukken, OHP-en, vreten en chillen en je wordt vanzelf een beest met AbSzzz.

Trouwens, breezahsletjes(bijna alle vrouwen dus) vinden een snelle babbel geiler dan een paar blOkjUhSss.
 
1.gezond eten is noodzakelijk?, mag cola Ja, maar water is net zo lekker.
2.om spieren te hebben moet je vet verbranden maar wat moet je eten zo veel vet te kunnen verbranden en omzetten tot spieren? Je eet veel zodat ze genoeg voedingstoffen hebben om te herstellen, vet kun je niet omzetten tot spiermassa.
3.dagelijks oefeningen doen, maak het uit als je het s'avonds doet? Niet dagelijks, doe ze om de dag. Doe het p de tijdstip dat jou het beste uitkomt.
4.om buikspieren te krijgen moet je ze dan trainen uit verschillende hoeken? hoeft niet, maar als jij side chrunches nodig vindt doe je dat
5.vroeger deed ik heel veel sit ups zonder resultaat dus beter een korte maar effectivie training? sit up x 100 is geen effective oefening, doe leg raise, dragon flags, hanging leg raise, ab roller. Varieer, verzwaar ze met gewichten.
6.alleen 1 x s'avonds trainen of 1 x smorgen(kort) + 1 x snamiddags (kort) + 1 x s'avonds (lang) wat is het best? wat jij het fijst vindt, zoals ik zij om de dag een training. spieren moeten herstellen
7. ik doe nu het programma zoals op deze site (ik wil geen reclame maken!!!)
Ab Workout Circuit | My Fit Tribe geen zin om te kijken

is deze training goed
8. maakt het veel uit dat ik die training meerdere keren per dag doe?(krijg ik betere resultaten?) nee ze moeten herstellen
9. maakt het veel uit als ik de hoeveelheids sit-ups verhoog? ( krijg ik betere resultaten?) dat maakt wel uit, blijf laag in de herhaling, kom niet hoger al 20, probeer 8-15 zware herhalingen doen a 3-5 sets per oefening, 1/3 oefeningen per training

Daarnaast train de rest ook, echte monsterabs krijg je pas als je de rest ook traint.

Ik ben het ook inderdaad met luuc eens, alleen ik reageer nu even zodat je post niet helemaal zinloos is:D
 
merci

qua spelling, ja jullie zijn wss nie vertrouwd me de spelling va de jeugd, ja srry voda
tis gwn hoe de jeugd typ, zo kort mogelijk

vertaling:

qua spelling, ja jullie zijn waarschijnlijk niet vertrouwd met de spelling van de jeugd, ja sorry daarvoor
het is gewoon hoe de jeugd typt, ze typen het zo kort mogelijk

Luuc, Je had je tijd beter kunnen besteden door te gaan lezen, en leren

sorry hoor maar zo typ ik alleen, op school moet je dan natuurlijk mooi, juist schrijven eh
ik zal het wat aanpassen zodat jullie het beter te verstaan is.
leer leren? ik zit nog op school en denk wel dat in 6de jaar economie talen je wel wat moet leren hoor!
 
Haha ik ben 15 en ik typ toch ook normaal?
 
Lol big backs are way cooler then a sixpack wilje indruk maken ga je rug trainen dat is pas massive . Ps Je bent vast een beachboy :D maar gewoon lekker knallen veel situps en crunches en don't give up!
 
merci

qua spelling, ja jullie zijn wss nie vertrouwd me de spelling va de jeugd, ja srry voda
tis gwn hoe de jeugd typ, zo kort mogelijk

vertaling:

qua spelling, ja jullie zijn waarschijnlijk niet vertrouwd met de spelling van de jeugd, ja sorry daarvoor
het is gewoon hoe de jeugd typt, ze typen het zo kort mogelijk

Luuc, Je had je tijd beter kunnen besteden door te gaan lezen, en leren

sorry hoor maar zo typ ik alleen, op school moet je dan natuurlijk mooi, juist schrijven eh
ik zal het wat aanpassen zodat jullie het beter te verstaan is.
leer leren? ik zit nog op school en denk wel dat in 6de jaar economie talen je wel wat moet leren hoor!

Ik ben ook 17, maar ik ben zeker geen jeugd van tegenwoordig dan?
 
merci

qua spelling, ja jullie zijn wss nie vertrouwd me de spelling va de jeugd, ja srry voda
tis gwn hoe de jeugd typ, zo kort mogelijk

vertaling:

qua spelling, ja jullie zijn waarschijnlijk niet vertrouwd met de spelling van de jeugd, ja sorry daarvoor
het is gewoon hoe de jeugd typt, ze typen het zo kort mogelijk

Luuc, Je had je tijd beter kunnen besteden door te gaan lezen, en leren

sorry hoor maar zo typ ik alleen, op school moet je dan natuurlijk mooi, juist schrijven eh
ik zal het wat aanpassen zodat jullie het beter te verstaan is.
leer leren? ik zit nog op school en denk wel dat in 6de jaar economie talen je wel wat moet leren hoor!
Typ gewoon zodat iedereen weet wat je schrijft. Niet zo moeilijk toch? Kost misschien 0.01 seconde per letter.
 
Waarom denken mensen dat ze indruk maken met ,,alleen,, een sixpack??


Train dat hele lijf, dan maak je pas indruk:eek:
 
Zelfs op msn type ik gewoon normaal, wel met wat snelheidsfoutjes. Maar dat is gewoon mijn typevraadigheid.

Idd traint allees, die sixpack ziet toch nietmand. Niemand ziet dat jij die hebt zolang jij er niet mee gaat patsen. Ga jij er mee patsen ben jij een ecto breezah en dat wil jij niet zijn, geloof me maar.

Als je alles traint zien ze dat je gespierd bent, groot etc.Als ze zien dat jij 40 cm armen @ 5% bf hebben vermoeden ze ook heus wel dat jij abs hebt.

Oftewel alles trainen.
 
Zelfs op msn type ik gewoon normaal, wel met wat snelheidsfoutjes. Maar dat is gewoon mijn typevraadigheid.

Idd traint allees, die sixpack ziet toch nietmand. Niemand ziet dat jij die hebt zolang jij er niet mee gaat patsen. Ga jij er mee patsen ben jij een ecto breezah en dat wil jij niet zijn, geloof me maar.

Als je alles traint zien ze dat je gespierd bent, groot etc.Als ze zien dat jij 40 cm armen @ 5% bf hebben vermoeden ze ook heus wel dat jij abs hebt.

Oftewel alles trainen.



Amen..
 
Ik heb zelf heel weinig BF, dus zie je de blokjes zowiezo beter. ( niet dat ik een heel gespierde buik heb ofzo ;))

Ik doe om de dag oefeningen, 5x10 situps, dan 4x5 Pushups, en dat doe ik 2 keer. Daarbij doe ik ook side crunches dezelfde manier als Situps, en Hanging Legs Raised.
 
bedankt voor de reacties en suggesties

maar iemand zegt me dat als je altijd dagelijks dezelfde oefeningen doet dat, dat het slecht is voor je spieren en dat ze in plaats van groter worden juist kleiner worden, klopt dit?
 
Back
Naar boven