Fitness Seller

Buikspieren hoe en wat?

Bezoekers in dit topic

sjeun zei:
Train jullie de buikspieren voor de hardheid, voor de vorm of dat je oefeningen beter kan uitvoeren? Oefeningen beter kan uitvoeren -> als je sterkere buikspieren kan je toch oefeningen beter uitvoeren (dus zwaarder gaan)? En welke oefeningen zyn dit?
ik ga voor de vorm dus de blokjes:p
 
jaaaaaah zei:
klopt daarom hou ik het bij belangrijke....onderste, bovenste en zijkanten...dus 3 verschillende oefeningen per dag... met ongeveer 4 sets van 10 a 12 reps

Doe ik in principe ook en heeft altijd goed gewerkt. Bedenk wel dat je helemaal droog moet zijn om je buikspieren goed uit te laten komen
 
Luukie23 zei:
Doe ik in principe ook en heeft altijd goed gewerkt. Bedenk wel dat je helemaal droog moet zijn om je buikspieren goed uit te laten komen
ik weetet das dus het probleem ik voel me buikspieren maar zie ze niet
 
jaaaaaah zei:
Maar ik train ze dus al een tijdje en merk dat ik best wle vaker kan dus je zegt 3 keer per week maximum?

Sommigen trainen ze elke dag en dat bevalt hun goed. Moet je gewoon zelf uitvinden.
 
Ik heb er de genen voor haahaha. Hoef er eigenlyk niets aan te doen maarja ze zyn zacht.. = ook niet alles.. :cool:
 
sjeun zei:
Ik heb er de genen voor haahaha. Hoef er eigenlyk niets aan te doen maarja ze zyn zacht.. = ook niet alles.. :cool:
jah das dan weer minder he,,, als je ze toch zelf getraind hebt en hard ook is toch mooier
 
jaaaaaah zei:
jah das dan weer minder he,,, als je ze toch zelf getraind hebt en hard ook is toch mooier
Sinds kort train ik ze dus 1 keertje in de week..
 
njah me gids ...die ik net hier post zegt dus 4 keer in de week maximaal want je moet je spieren rust gunnen om te herstellen en te groeien dus daar hou ik het maar op
zolang ik daar plezier in houd....
 
jaaaaaah zei:
njah me gids ...die ik net hier post zegt dus 4 keer in de week maximaal want je moet je spieren rust gunnen om te herstellen en te groeien dus daar hou ik het maar op
zolang ik daar plezier in houd....

inderdaad, buikspieren hebben net als andere spieren ook rust nodig om te groeien
 
Back
Naar boven