Fitness Seller

Buikspieren , hoe krijg je ze?

Bezoekers in dit topic

kevinjaja1

Novice
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m52
Massa
40kg
Ik ben een jongen van 12 jaar ik weeg 36 Kilo en ben 1.52 cm lang.
,ik doe al soms oefeningen zoals crunces ,ik zit op volleybal train 2 keer in de week en 1 keer in de week wedstrijd , in me vrijtijd ben ik buiten aan het voetballen ik fiets elke dag 10 km (school) , wie weet hoe ik een kleine sixpack kan krijgen.


Ltr:cool:
 
Ik ben een jongen van 12 jaar ik weeg 36 Kilo en ben 1.52 cm lang.
,ik doe al soms oefeningen zoals crunces ,ik zit op volleybal train 2 keer in de week en 1 keer in de week wedstrijd , in me vrijtijd ben ik buiten aan het voetballen ik fiets elke dag 10 km (school) , wie weet hoe ik een kleine sixpack kan krijgen.


Ltr:cool:


gast, 12jaar?? watthefak doe jij hier ???
 
Here we go again...:o
 
Ik ben een jongen van 12 jaar ik weeg 36 Kilo en ben 1.52 cm lang.
,ik doe al soms oefeningen zoals crunces ,ik zit op volleybal train 2 keer in de week en 1 keer in de week wedstrijd , in me vrijtijd ben ik buiten aan het voetballen ik fiets elke dag 10 km (school) , wie weet hoe ik een kleine sixpack kan krijgen.


Ltr:cool:


Gwn naar school lopen ipv de fiets te nemen & wat op je voeding letten ;)
 
Geen Mcdonalds, wat dacht je van die?
 
Ok , zal er op letten , zometeen eet ik rodekool xD :D

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------




Khaat de mc donalds xD


:slet:
 
Ik ben een jongen van 12 jaar ik weeg 36 Kilo en ben 1.52 cm lang.
,ik doe al soms oefeningen zoals crunces ,ik zit op volleybal train 2 keer in de week en 1 keer in de week wedstrijd , in me vrijtijd ben ik buiten aan het voetballen ik fiets elke dag 10 km (school) , wie weet hoe ik een kleine sixpack kan krijgen.


Ltr:cool:
Je hebt al buikspieren, vriend.

Een sixpack krijg je door een goed voedingsschema in combinatie met een krachttrainingsschema en discipline om dit vol te houden.
 
Je krijgt een sixpack door je nooit meer af te trekken. SRS
 
*zucht* There we go again..

Listen carefully. :)
Abs scoor je meisjes mee.
Grote schouders, een brede rug en gespierde benen scoor je vrouwen mee.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gewoon veel PVC buizen zagen en pijltjes vouwen, want dat is wat je hoort te doen ;)
 
Buikspieren krijg je bij je geboorte hoef je niks voor te doen fijn he! En nu terug buiten knikkeren
 
*zucht* There we go again..

Listen carefully. :)
Abs scoor je meisjes mee.
Grote schouders, een brede rug en gespierde benen scoor je vrouwen mee.

Wat nou als je beide hebt :trollface:
 
Back
Naar boven