MuscleMeat

Buikspieren hoeveel oefeningen in hoeveel tijd.

Bezoekers in dit topic

daguici

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
548
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Ten 1ste wil ik even duidelijk maken dat ik niet het tpye ben dat binnen 2 weken een wasbordje wil, maar ik heb gewoon een vraagje over buikspieren, om iedereen even gerust te stellen.:D

Ik zat is wat info op te zoeken over oefeningen voor buikspieren, zo kan je natuurlijk schuine, onderste en bovenste trainen. (http://www.bodystore.nl/buikspieroefeningen/buikspieroefeningen.php)
Mijn vraag: om de hoeveel dagen kan ik ze het beste trainen en hoeveel oefeningen doe ik dan, bijv. 2 oefeningen voor schuin 2 oefeningen voor onder en 2 voor boven? of van alle 3 maar 1tje?

Alvast bedankt.:cool:
 
1-2x per week, met gewicht.
 
Doe ze zelf 1x - 2x p/week na de training van de andere spiergroepen
Bij de meeste oefeningen span je je buikspieren al aan.
Wil je echte zware ribbels dan moet je ook zwaar trainen dus met gewicht
 
Alle dagen op dieet :) (nou ja in ieder geval 6 dan)
 
Bedankt voor de reacties, ik doe het op dit moment 2 x per week, dus dat zit wel goed, maar mijn vraag over die oefeningen per keer, weet iemand dat?
 
Gewoon trainen tot het brand en dan 10 extra reps!!!
Als jij hele sterke buikspieren hebt en je doet bijvoorbleed 150 sit ups (in totaal) dan voel jij misschien niets, terwijl een ander met zwakke spieren er na 25 al door heen zit.

En als je ze wil zien moet je uiteraard het vet op je buik eerst wegtrainen of door dieet weg krijgen
 
Ik train mijn buikspieren 1x per week direct. Dan doe ik 2 oefeningen. Voor de rest gewoon genoeg ab supported oefeningen in je schema doen ( Better abs without crunches ), en je bf% omlaag brengen. Dan komen die buikspieren vanzelf.
 
Ik doe 2 x per week 4 sets van ongeveer 12 reps weighted crunches
 
Gewoon trainen tot het brand en dan 10 extra reps!!!
Als jij hele sterke buikspieren hebt en je doet bijvoorbleed 150 sit ups (in totaal) dan voel jij misschien niets, terwijl een ander met zwakke spieren er na 25 al door heen zit.

En als je ze wil zien moet je uiteraard het vet op je buik eerst wegtrainen of door dieet weg krijgen

Nee hij bedoeld hoeveel oefeningen je van je bovenbuik per keer doet en hoeveel van de zijkant van je buik en hoeveel van de onderkant van je buik..

Bij mij is het btw verschillend..
Ik pak vaak één of twee oefeningen voor mijn zij & bovenkant van de buik.
En met polefitness doen we altijd ongeveer een kwartiertje buik trainen en dan vooral de onderkant dus die doe ik dan..
 
Ik train m'n buikspieren 2x per week, 2 oefeningen.
Doe ze altijd op het einde van de training, tot ze goed 'branden'
 
Nee hij bedoeld hoeveel oefeningen je van je bovenbuik per keer doet en hoeveel van de zijkant van je buik en hoeveel van de onderkant van je buik..

Bij mij is het btw verschillend..
Ik pak vaak één of twee oefeningen voor mijn zij & bovenkant van de buik.
En met polefitness doen we altijd ongeveer een kwartiertje buik trainen en dan vooral de onderkant dus die doe ik dan..

Dank je, jij begrijpt het.:cool:
De rest ook bedankt!
 
Dank je, jij begrijpt het.:cool:
De rest ook bedankt!

Zijn vrouwen toch nog ergens goed voor :p
&Graag gedaan,
laat maar weten hoe het gaat,
en als het niet lukt of je wilt nog tips of iets, pm me je schema :)
 
Back
Naar boven