AndroidHealthClinic

Buikspieren probleem tips nodig om een goede sixpack te krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robin28

Novice
Lid geworden
11 jun 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m83
Vetpercentage
4%
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik train nu ongeveer 8 maanden mijn buikspieren alleen je ziet weinig resultaat. Mijn vetpercentage is rond de 4 % dus dat is goed voor zichtbare buikspieren. Ik weeg rond de 60 en mijn lengte is 1.83, ik ben 18 jaar .. Hoevaak doen jullie buikspieren? Ik zelf deed het eerst elke dag, alleen ik hoorde dat 2 keer in de week beter is. Ik heb nog kleine blokjes en wil graag grote & zichtbare blokjes. De onderste 2 zie je bijna niet & de andere 4 blokjes erboven zie je alleen als ik aanspan maar dan zie je ze ook niet zo goed. Kan iemand me vertellen hoe je grote blokjes kan krijgen en ook hoe je de strakke v lijn kan krijgen en hoevaak ik de buikspieren moet trainen?! Ik deed het eerst elke dag 15 minuten thuis zonder apparaten.

Alvast bedankt!
 
Strong first post!

Die 4% is gemeten op een weegschaal zeker? Dat is totaal niet nauwkeurig.

Ga eerst maar eens flink eten en bouwen.
 
4% lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die 4% klopt niet, zal waarschijnlijk veel hoger liggen..
maar dat is wel de "key" naar buikspieren die zichtbaar worden...;)

maar je wilt alleen beteren buikspieren ?
welkom trouwens...
 
Die 4% klopt niet, zal waarschijnlijk veel hoger liggen..
maar dat is wel de "key" naar buikspieren die zichtbaar worden...;)

maar je wilt alleen beteren buikspieren ?
welkom trouwens...

Bedankt :) en ik heb het gemeten in de sportschool met een apparaat dat meet je vet etc is er nog een andere manier om het te meten? Ja ik train gewoon alles alleen ik wil grote blokjes is 2 keer in de week buikspieren dan wel genoeg?
 
Bedankt :) en ik heb het gemeten in de sportschool met een apparaat dat meet je vet etc is er nog een andere manier om het te meten? Ja ik train gewoon alles alleen ik wil grote blokjes is 2 keer in de week buikspieren dan wel genoeg?

Kan op verschillende manieren gemeten worden,

beste is geloof ik een z'n bad, maar doorgaans is een 3 punt tang waar ze je vet mee meten,
en meestal(hopelijk) is de gene die het meet wel aardig op de hoogte met wat hij ziet(optisch) :)

ik weet niet hoe je schema etc er uit ziet maar in principe is 2x per week mer dan genoeg,
als je ook alle (of sommigen) compound oefeningen doet.,.


Succes ermee man !!
 
Ik denk dat er verkeerd is gemeten. Plaats anders eens een foto zodat wij kunnen beoordelen.
 
Ik denk dat er verkeerd is gemeten. Plaats anders eens een foto zodat wij kunnen beoordelen.

Dit zijn de foto's van mij binnen en buiten



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[ATTACH=full]59937[/ATTACH]

[ATTACH=full]59938[/ATTACH]

[ATTACH=full]59939[/ATTACH]
 

Bijlagen

  • DSC_0176.jpg
    DSC_0176.jpg
    66,3 KB · Weergaven: 466
  • Screenshot_2015-06-11-14-48-50.jpg
    Screenshot_2015-06-11-14-48-50.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 466
  • Screenshot_2015-06-11-14-49-11.jpg
    Screenshot_2015-06-11-14-49-11.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 468
Het zal geen 4% zijn maar ook zeker geen 12. Het probleem is dat je geen spiermassa hebt en dus weinig abs ziet.
 
Het zal geen 4% zijn maar ook zeker geen 12. Het probleem is dat je geen spiermassa hebt en dus weinig abs ziet.

Dus eigenlijk meer eten en meer buikspieren trainen?
En hoevaak in een week? Als ik 15 min buikspieren train
 
Alles trainen inclusief buikspieren en goed eten, dan ga je uiteindelijk ook buikblokken zien.
 
Ik was ervan overtuigd dat dit een troll was, tot de foto's.

Ik heb te veel vetrouwen in de mensheid.
 
Dus eigenlijk meer eten en meer buikspieren trainen?
En hoevaak in een week? Als ik 15 min buikspieren train

Meer eten en hard trainen. Daarbij niet alleen de abs maar alles. Probeer eens een 3/4/5/6 day split schema op te stellen. Ik pak mijn abs bij de rest erbij zo'n 2 keer per week.
 
Meer eten en hard trainen. Daarbij niet alleen de abs maar alles. Probeer eens een 3/4/5/6 day split schema op te stellen. Ik pak mijn abs bij de rest erbij zo'n 2 keer per week.

Sinds wanneer wordt dit aangeraden aan beginners?
 
Meer eten en hard trainen. Daarbij niet alleen de abs maar alles. Probeer eens een 3/4/5/6 day split schema op te stellen. Ik pak mijn abs bij de rest erbij zo'n 2 keer per week.

Ik train ook alles nu ongeveer een half jaartje
1ste dag biceps en rug
2de dag borst triceps
3de dag benen schouders
En dan 4de dag rust en zo heel de tijd door dus ik train 5/6 keer in de week

Bedankt voor het beantwoorden! :)
 
Meer eten:) rond de 60 kilo voor 1,83 M? Das veel te weinig.
 
zomer bulk 2015
 
Back
Naar boven