MuscleMeat

buikspieren!!!!

Bezoekers in dit topic

josB

Novice
Lid geworden
17 jan 2012
Berichten
18
Waardering
2
Lengte
1m60
Massa
55kg
Vetpercentage
5%
ik train al even en ik heb een probleem
ik train regelmatig mijn buikspieren maar ze zijn nog steeds niet zichtbaar
zou ik te veel vet hebben of wat kan ik doen?
 
In je stats staat 5% dat zou wel genoeg moeten zijn maar ik betwijfel of dat ook klopt.
 
Plaats maar eens een foto van je buik.
 
ik train regelmatig mijn buikspieren maar ze zijn nog steeds niet zichtbaar

Wat is jouw voedingspatroon? Hoe train je?

En hoe train je jouw buik? Push crunches, pullovers en push sit ups met zware gewichten?
 
Wat is jouw voedingspatroon? Hoe train je?

En hoe train je jouw buik? Push crunches, pullovers en push sit ups met zware gewichten?
9:00 beschuitje met hagelslag + koffie

12:00 boterham met worst + glas water

15:00 2 crackers met kaas + thee (mint)

18:00 avondeten

22:00 glas melk

23.00 5 gram creatine

Dit is zijn voedingsschema (gevonden in een ander topic)
 
:roflol: monster maaltijd om 23:00
 
9:00 beschuitje met hagelslag + koffie

12:00 boterham met worst + glas water

15:00 2 crackers met kaas + thee (mint)

18:00 avondeten

22:00 glas melk

23.00 5 gram creatine

Dit is zijn voedingsschema (gevonden in een ander topic)

Een waardeloos voedingsschema. Om 9 uur ontbreken de snelle eiwitten (whey bijvoorbeeld) en om 23 uur ontbreken de langzame eiwitten (die o.a. in kwark zitten). Aangezien er in een beschuitje, een boterham en wat kaascrackers nauwelijks eiwitten zitten duurt het tot 18:00 voordat er behoorlijk eiwitten kunnen worden getankt. Hiermee doet hij zichzelf enorm te kort.

Direct aanpassen dat schema en om 9:00 uur een whey shake, om 12:00 uur eiwitten uit ei of vlees, rondom de training nog een shake en voor het naar bed gaan een bak kwark of een caseine shake. Het nieuwe voedingsschema analyseren en het aantal kcal berekenen en eiwit/koolhydraten/vet uitsplitsen. Daarna kijken we verder.

En als buikspieroefeningen niet gewone sit ups maar (decline) push sit ups, (decline) push crunches en pullovers met de nodige kilo's ijzer aan de barbell of dumbbell.
 
9:00 beschuitje met hagelslag + koffie

12:00 boterham met worst + glas water

15:00 2 crackers met kaas + thee (mint)

18:00 avondeten

22:00 glas melk

23.00 5 gram creatine

Dit is zijn voedingsschema (gevonden in een ander topic)

Dan lijkt me zijn vp niet het probleem, maar het ontbreken van enige definitie van de spieren.

Trainen als en malle kerel, en ga je inlezen in de voedingssectie want je eet minder dan de gemiddelde somaliër
 
Je wil buikspieren zien ahmad haidar schijnt hele mooie te hebben maar waarom zoveel uitroeptekens ik dacht dat je je buikspieren kwijt was en aan het zoeken
 
Dan lijkt me zijn vp niet het probleem, maar het ontbreken van enige definitie van de spieren.

Ik denk dat je bedoelt het ontbreken van spiermassa?
Want spierdefinitie staat in rechtstreeks verband met het vetpercentage.
 
Ik denk dat je bedoelt het ontbreken van spiermassa?
Want spierdefinitie staat in rechtstreeks verband met het vetpercentage.

Er zijn nog steeds mensen die denken dat je spierdefenitie kan trainen haha, wss denkt ie ook dat je buikspieren meer defenitie krijgen door 100 reps.
 
Ik hoef mn sixpack nog niet dat komt voor de zomervakantie wel, maar je kan je buik tog wel zo trainen dat het wel strak is en niet gaat hangen.
 
Back
Naar boven