XXL Nutrition

buikspieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

shiva

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
20
Waardering
0
hoe kan ik die het gemakkelijkst krijgen door en een goede voeding en door crunchs te doen???k train ze al tijdje maar ze zijn alleen maar hard kweet nie hoeveel me vetpercentage is
 
Originally posted by shiva
hoe kan ik die het gemakkelijkst krijgen door en een goede voeding en door crunchs te doen???k train ze al tijdje maar ze zijn alleen maar hard kweet nie hoeveel me vetpercentage is

Als je leestekens gebruikt is het voor ons aangenamer om te lezen.
 
Je kan ze trainen zoveel je wil als je BF% niet laag genoeg is ga je ze nooit zien!
 
yup, dus bv. op een goed dieet gaan en cardio erbij op lage intensiteit zodat je vet gaat verbranden...
 
Je moet ze wel degelijk trainen als je mooie buikspieren wilt.
En dieet speelt hier uiteraard een sleutelrol in.

1) Roman Chair sit-up
2) Leg raises
3) schuine buikspieren: met dumbbell
 
Read the board, read de voeding-sectie
 
Of je "blokjes" hebt (of duidelijk zichtbare buikspieren)is ook voor een groot deel genetisch bepaald. Bij de ene zie je de buikspieren goed met een vetpercentage van 15%, bij de ander zie je ze nog niet met 10%
 
Originally posted by Johny
Of je "blokjes" hebt (of duidelijk zichtbare buikspieren)is ook voor een groot deel genetisch bepaald. Bij de ene zie je de buikspieren goed met een vetpercentage van 15%, bij de ander zie je ze nog niet met 10%

genetisch bepaald, dat is onzin.
Als je je buikspieren goed en correct traint, en op je voeding let... dan komen ze zeker tevoorschijn op 10%.
 
Originally posted by Geoffke


genetisch bepaald, dat is onzin.
Als je je buikspieren goed en correct traint, en op je voeding let... dan komen ze zeker tevoorschijn op 10%.

Zeker geen onzin, net zoals de ene wel dwarsstrepen op zijn kont heeft en de ander nier. Ze zullen bij iedereen op een gegeven moment wel naar boven komen, alleen bij de ene veel sneller en duidelijke dan de andere. Kijk maar eens naar het verschil in buikspieren tussen Ronnie Coleman en Jay Cutler.
 
Ik denk toch dat Geoffke gelijk heeft. Het kan zo zijn dat genetisch is bepaald dat de buikspieren minder zichbaar zijn. Maar door goede training zou iedereen zichtbare buikspieren moeten kunnen krijgen met 10% BF.
 
Originally posted by Johny


Zeker geen onzin, net zoals de ene wel dwarsstrepen op zijn kont heeft en de ander nier. Ze zullen bij iedereen op een gegeven moment wel naar boven komen, alleen bij de ene veel sneller en duidelijke dan de andere. Kijk maar eens naar het verschil in buikspieren tussen Ronnie Coleman en Jay Cutler.

Je haalt wel de beste mannen aan moet ik zeggen.... Cutler en Coleman.
Die mannen zien eruit of ze gaan bevallen van een drieling.

Uiteraard zullen de buikspieren bij de een mooier zijn als bij de ander... maar zoals ik al zei.
Als je buikspieren wilt en er je voor inzet zul je ze krijgen en zul je ze kunnen tonen.
 
Vanaf een bepaald vet% zullen ze bij iedereen zichtbaar zijn (om en nabij de 10%), maar de een heeft gewoon veel mooiere buikspieren als de ander.. Neem Coleman en Haider qua buikspieren, en DAT is wel genetisch bepaald.. Zichtbaar zijn van de buikspieren heeft 100% met dieet en cardio te maken, het perfectioneren ervan met training.
 
Originally posted by soulreaver
Vanaf een bepaald vet% zullen ze bij iedereen zichtbaar zijn (om en nabij de 10%), maar de een heeft gewoon veel mooiere buikspieren als de ander.. Neem Coleman en Haider qua buikspieren, en DAT is wel genetisch bepaald.. Zichtbaar zijn van de buikspieren heeft 100% met dieet en cardio te maken, het perfectioneren ervan met training.

Dat probeer ik ook te vertellen. Volledig mee eens Soulraever.
 
ja okay, maar de ene moet er veeeel meer moeite voor doen dan de ander. De een moet altijd cutten om zichtbare buikspieren te hebben, de ander hoeft er niet eens op te letten.
 
Originally posted by Johny
ja okay, maar de ene moet er veeeel meer moeite voor doen dan de ander. De een moet altijd cutten om zichtbare buikspieren te hebben, de ander hoeft er niet eens op te letten.

training+ voeding+rust + 10 % bf = zichtbare buikspieren.
 
Back
Naar boven