Fitness Seller

buikspieren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

chizzle

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
9
Waardering
0
Hoihoi dit is mijn tweede post sorry voor als ik zeur maar mijn droom moet werkelijkheid worden.
Ik wil buikspieren net als iedereen.

1. ik heb strakke brede buikspieren
2. ze zitten alleen onder een klein laagje vet/vel
3. als ik lig dan zijn ze supergoed te zien/of als ik ze span

Wat moet ik doen voor de zijkant en de onderkant buikspieren want de bovenkant zit dik in orde?

Thanks ;)
 
chizzle zei:
Hoihoi dit is mijn tweede post sorry voor als ik zeur maar mijn droom moet werkelijkheid worden.
Ik wil buikspieren net als iedereen.

1. ik heb strakke brede buikspieren
2. ze zitten alleen onder een klein laagje vet/vel
3. als ik lig dan zijn ze supergoed te zien/of als ik ze span

Wat moet ik doen voor de zijkant en de onderkant buikspieren want de bovenkant zit dik in orde?

Thanks ;)

Om je buikspieren goed te laten zien moet je een goed voedingsschema opstellen en eventueel cardio doen. Niet meer en niet minder.
Om de kwaliteit te verbeteren doe je de bekende buikspieroefeningen.

Maar wat moet je met alleen buikspieren? Wil je de rest van je lichaam niet trainen dan?
 
Jawel maar dat had ik in de vorige post besproken en ik was eigenlijk de buikspieren vergeten hehehe ;)

maar bedankt
 
buikspieren kan je trainen zoveel je wilt, maar als je ze goed wilt zien moet je vet verliezen.
 
saint zei:
Niet meer en niet minder.

In theorie is dat juist maar het is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend als het lijkt, cutten, zeker niet als je het voor de eerste keer doet of je nog maar net met krachttraining bezig bent.

@ topicstarter, 90% hangt hier idd van je voeding af en de een hoopt al wat meer vet op rond de buikstreek dan de ander dus het is een kwestie van discipline.
 
Heeft iemand een voedingsschemaatje wat effectief gaat zijn om vet kwijt te raken en dus je buikspieren beter te zien.. ik ren al zo een 14 kilometer per dag dus met cardio zit het wel goed, nu nog een mooi voedingsschema ?
 
Maar ik snap dan nog 1 ding niet je moet dan vet verliezen maar om massa te krijgen moet je aankomen?
Als ik aankom dan gaat van eigens mijn buik ook aankomen!
En cutten is dat soort cardio/droogtrainen gedoe?

thnx voor de reactie`s
 
schuine buikspieren trainen
 
forzatio zei:
Heeft iemand een voedingsschemaatje wat effectief gaat zijn om vet kwijt te raken en dus je buikspieren beter te zien.. ik ren al zo een 14 kilometer per dag dus met cardio zit het wel goed, nu nog een mooi voedingsschema ?


:mad:
 
chizzle zei:
Maar ik snap dan nog 1 ding niet je moet dan vet verliezen maar om massa te krijgen moet je aankomen?
Als ik aankom dan gaat van eigens mijn buik ook aankomen!
En cutten is dat soort cardio/droogtrainen gedoe?

thnx voor de reactie`s

Hey bro,

Daarom is het heel belangrijk om een goed dieet te volgen, precies uitgebalanceerd omdat je ook nog massa wil kweken ;)

En cutten is vet kwijtraken , meestal na de bulk
 
Back
Naar boven