MuscleMeat

Buikspieren

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bestoldschool


CQ: dat ding heet een ab roller toch of is up roller een variant? ik hou het niet meer bij.
handverplaatsing en voet/knie verplaatsing maakt het al wat zwaarder

Ah Abroller/Uproller;komt allemaal op hetzelfde neer :)
 
Originally posted by Big Byron
Ziet er kewl uit, zal ik morgen ofzo zeker ns proberen...
/me altijd op zoek naar buikspieroefeningen die leuk zijn ipv het eeuwige crunchen + varianten... :D

Doe nu rope crunches, ook wel een lekkere oefening :thumbs:
 
Hoi,

Ik ben 27 jaar en sport al heel mijn leven. Ik ben sinds 5 jaar bezig met fitness/bodybuilding en heb aardig wat resultaat gekregen in de afgelopen jaren. Even wat stats:
27 jaar/ 1.70m/ 74kg/ vetpercentage 6,8%
Ik ben erg gedefinieerd maar mijn buikspieren willen maar niet komen. Ik heb goed gespierde armen, mooie borstspieren, stevige schouderspieren en een goede rug, benen zijn minder!
Ik ben op zoek naar een schema (voeding/training) waardoor ik toch iets meer massa krijg maar ook die zeer gewenste sixpack.
Wie kan mij daarbij helpen?
Verder ben ik door mijn trainingspartners min of meer overtuigd van het feit dat ik wat anabole zou moeten nemen om dit resultaat te bereiken. Klopt dat? Om de buikspieren te krijgen en meer massa, had men het over clenbuterol, deca en testo? Kan deze combi of moet ik iets anders nemen?
Mijn eerste doel is om natuurlijk te blijven trainen en zo er te komen dus mensen die mij tips en schema's kunnen geven, bedankt! Het andere wil ik ook meer over weten maar puur ter info!
Bedankt voor jullie hulp en live richly!
 
met anabolen zou ik maar even wachten.

Iedereen heeft buikspieren, de zichtbaarheid is alleen het probleem. Oftewel fat-burnen/cutten. De manier om vet te verbranden is door aan cardio-trainingen te gaan doen
 
Heb vandaag 'houtgehakt' voor mn buikspieren, en het voelde echt wel goed... Het enige probleem is dat ik zo'n beetje wegschuif op de parketvloer van onze gym.
Blijf hem toch doen, het ziet er best wel stoer uit! :D
 
Back
Naar boven