XXL Nutrition

Buikspieren

Bezoekers in dit topic

Buttie88

Cool Novice
Lid geworden
2 apr 2024
Berichten
68
Waardering
142
Lengte
1m62
Zoveel mensen zoveel meningen dingetje.

Hoevaak en hoelang (hoeveel herhalingen en oefeningen en welke oefeningen) besteden jullie aam buikspieren en wanneer begon je resultaat te zien? Ene kant zegt dagelijks trainen, de andere zegt zelfde als iedere andere spiergroep dus 2x per week en weer een ander zegt na iedere training.

Ben van de regelmaat dus wil hierin ook graag een vaste structuur om aan vast te houden. Graag ervaringen van mensen zelf instead of theorie. Thnx alvast!,
 
Hoe vaak je ze ook traint maakt niet zoveel uit, resultaat zie je toch pas als je vetpercentage laag genoeg is..
 
Hoe vaak je ze ook traint maakt niet zoveel uit, resultaat zie je toch pas als je vetpercentage laag genoeg is..

Dit is zeker waar.

Ik train ze vaak op rustdagen, 3x per week ongeveer. En dan best wel wat herhalingen.

Hanging leg raises
Toes to bar
Cable crunch
Reverse crunch
Ab wheel
 
RookworstXL heeft hier veel aandacht aan besteed en kan je wel wat meer hierover vertellen.
 
Dit is zeker waar.

Ik train ze vaak op rustdagen, 3x per week ongeveer. En dan best wel wat herhalingen.

Hanging leg raises
Toes to bar
Cable crunch
Reverse crunch
Ab wheel
Oke cool ga ik eens proberen! Alleen ab wheel ga ik op mijn plaat haha. En wat zijn best wat herhalingen?
 
Dat verschilt per oefening eigenlijk.

Hanging leg raises/ toes to bar meestal 4x15
Cable crunch 12-8 met x gewicht
Reverse crunch met 4x30 met enkelgewicht
Ab wheel 4x15
 
Indien je weinig hebt, moet je een lager vetp hebben om het goed te zien.
 
Ga deze week vetpercentage meten met huidplooimeting en verder lichaam opmeten in cm en vanuit daar verder werken :flexbiceps:
 
Als je je abs vaak traint blijven ze ook zichtbaar(der) bij een hoger vetpercentage, imo.
En 8 hh is ook genoeg. Mits zwaar genoeg.
Buikspieren zijn van hetzelfde materiaal gemaakt als je andere spieren, dus train ik ze op dezelfde wijze.
Keep it simple stupid.... zeg ik altijd tegen mezelf.
 
En 8 hh is ook genoeg. Mits zwaar genoeg.
Buikspieren zijn van hetzelfde materiaal gemaakt als je andere spieren, dus train ik ze op dezelfde wijze.
Keep it simple stupid.... zeg ik altijd tegen mezelf.

Je noemt jezelf stupid? :eek:
 
Buikspieren zijn spieren, train je ze vaker dan worden ze “dikker” en als je dan nog obeesed bent zoals ik blijf je gewoon abs hebben en denkt men dat je shredded bent 👍
 
En 8 hh is ook genoeg. Mits zwaar genoeg.
Buikspieren zijn van hetzelfde materiaal gemaakt als je andere spieren, dus train ik ze op dezelfde wijze.
Keep it simple stupid.... zeg ik altijd tegen mezelf.
Ik ga altijd voor een paar 100.
 
Oke cool ga ik eens proberen! Alleen ab wheel ga ik op mijn plaat haha. En wat zijn best wat herhalingen?
Probeer het eens met een kortere beweging, range of motion. Gebruik een muur of drempel om tegen te eindigen, gaande weg kun je de afstand vergroten door iets naar achteten te gaan, en toch je knappe gelaat in ook in vorm te houden.
 
Probeer het eens met een kortere beweging, range of motion. Gebruik een muur of drempel om tegen te eindigen, gaande weg kun je de afstand vergroten door iets naar achteten te gaan, en toch je knappe gelaat in ook in vorm te houden.


Hij geeft wel wat handige tips voor een goede uitvoering
 
Probeer het eens met een kortere beweging, range of motion. Gebruik een muur of drempel om tegen te eindigen, gaande weg kun je de afstand vergroten door iets naar achteten te gaan, en toch je knappe gelaat in ook in vorm te houden.
Thnx! Ga ik de volgende training gelijk proberen.
 
Vroeger 2x per week, nu 5x per jaar
 
Back
Naar boven