XXL Nutrition

Buikvet.....Moeilijk weg te krijgen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alain1962

Cool Novice
Lid geworden
3 feb 2021
Berichten
69
Waardering
64
Lengte
1m80
Massa
90kg
Ik ben niet meer van de jongste maar voel me wel nog jong.
Volgende maand 59?
Vroeger dus intensief getraind maar meer dan 20 jaar stil gelegen.
Nu een maand of 6 de draad weer opgenomen en het gaat goed.
Buikje is wel een probleem.
Een beetje buik......93 cm omtrek.....toen 6 maanden geleden.
Nu na een goeie zes maanden buik 95 cm. Niet goed .
Nochtans geen alcohol , zo weinig mogelijk suiker enz....

Moeilijke bevalling. EN regelmatigd pest mijn vrouw mij er mee......haha.
Thanks.
 
Lokaal vet verbranden bestaat niet en daarmee is een “strakke buik” compleet het gevolg van een negatieve energie balans. Heb je enig idee hoeveel kcal je per dag consumeert? De bedoeling is namelijk dat je in een dagelijks onderschot komt
 
O.K.

Wat is je vraag? Hoe krijg ik mijn buikvet weg? Je weet dat lokaal vet verbranden niet kan?
 
Ik zal de Cal eens berekenen.
 
Ja ...wat eet ik allemaal.

ontbijt : 4 boterhammen (kleine) , 1 banaan , 1 kop koffie , 1 shake ( 250 ml water en 25 gram whey)

Voor trainen : pre workout (sterren stof) + 2 pillen Arginine (1000 mg)
Tijdens trainen : muscle protect Body & Fit)
Na het trainen. : shake ( 400 ml water , 1 banaan , 40 gr Havermout , 30 gram whey

Middag : 6 boterhammen met toespijs (kan van alles zijn)
Shake 250 ml water met 20 gram whey

Namiddag : 90 gram clean gains met 400 ml water

Iets later : 1 kiwi en enkele vijgen , glas water

’s avonds : gewoon warm eten....wat de pot schaft ( geen sauzen , niet te vettig)

Rond 20.15 u half bakje kwark of 1 proteïne reep of 1 bakje proteine pudding (XXL Nutrition)

Voor het slapen gaan : T mens cycle ( body &fit) , 1 ashwaghanda (300 mg)

Andere supplementen gedurende de dag : 2 x omega 3 , 1 saw palmetto, zakje animal flex.

Weeg nu 90 kg , 1,8O m.
Buik (95....grrr). , biceps : 39. , borst 118)
Ik weet het .......ben nog een dwergje....moet nog veel groeien.....haha)
Aan mijn leeftijd gaat dat niet meer zo vlot als vroeger toen in nog 20 was, maar ik laat mij niet kennen ook al heb ik sommige kwaaltjes.
Soms pijn aan ellebogen en schouder Enz......slijtage.
 
Blijven trainen met zware gewichten... Spiermassa zal toenemen en vet zal afnemen... Buikje zal verdwijnen...
 
Hier kun je nog heel weinig informatie uit halen, buikvet vallen de meeste mensen pas als laatste af.
Wat voor work-out doe je? Hoeveel Kcal verbrand je daarmee? Ik zou gewoon 300-500 kcal lager gaan zitten per dag (Ik eet er nu 1850, waarvan 90 gram koolhydraten), voor mij werkt dit.
Ik weeg zelf nu 94 kg, maar ben wel ruim 15 centimeter langer en ook jonger, dit speelt allemaal mee.
 
Blijven trainen met zware gewichten... Spiermassa zal toenemen en vet zal afnemen... Buikje zal verdwijnen...
Nee dit wordt bepaald door je voeding
 
Hier kun je nog heel weinig informatie uit halen, buikvet vallen de meeste mensen pas als laatste af.
Wat voor work-out doe je? Hoeveel Kcal verbrand je daarmee? Ik zou gewoon 300-500 kcal lager gaan zitten per dag (Ik eet er nu 1850, waarvan 90 gram koolhydraten), voor mij werkt dit.
Ik weeg zelf nu 94 kg, maar ben wel ruim 15 centimeter langer en ook jonger, dit speelt allemaal mee.
Dan eet je wel heel weinig .. ik cut op 2200/2300 ben 180 en weeg 83kg...
 
Ja ...wat eet ik allemaal.

ontbijt : 4 boterhammen (kleine) , 1 banaan , 1 kop koffie , 1 shake ( 250 ml water en 25 gram whey)

Voor trainen : pre workout (sterren stof) + 2 pillen Arginine (1000 mg)
Tijdens trainen : muscle protect Body & Fit)
Na het trainen. : shake ( 400 ml water , 1 banaan , 40 gr Havermout , 30 gram whey

Middag : 6 boterhammen met toespijs (kan van alles zijn)
Shake 250 ml water met 20 gram whey

Namiddag : 90 gram clean gains met 400 ml water

Iets later : 1 kiwi en enkele vijgen , glas water

’s avonds : gewoon warm eten....wat de pot schaft ( geen sauzen , niet te vettig)

Rond 20.15 u half bakje kwark of 1 proteïne reep of 1 bakje proteine pudding (XXL Nutrition)

Voor het slapen gaan : T mens cycle ( body &fit) , 1 ashwaghanda (300 mg)

Andere supplementen gedurende de dag : 2 x omega 3 , 1 saw palmetto, zakje animal flex.

Weeg nu 90 kg , 1,8O m.
Buik (95....grrr). , biceps : 39. , borst 118)
Ik weet het .......ben nog een dwergje....moet nog veel groeien.....haha)
Aan mijn leeftijd gaat dat niet meer zo vlot als vroeger toen in nog 20 was, maar ik laat mij niet kennen ook al heb ik sommige kwaaltjes.
Soms pijn aan ellebogen en schouder Enz......slijtage.
In essentie heb je dus totaal geen idee hoeveel je eet. Hou het eens bij in MyFitnessPal.
 
Niet als je niks aan je voeding doet. Genoeg dikke powerlifters die dit kunnen bevestigen. ;)
Fout. Als je calorie intake dezelfde blijft zal je vet verliezen want spieren vragen meer energie.
 
Fout. Als je calorie intake dezelfde blijft zal je vet verliezen want spieren vragen meer energie.
In theorie heb je gelijk, als je daarvoor op onderhoud zat. Maar als je meer/zwaarder/harder gaat trainen, krijg je ook meer trek, dus zul je alsnog met je voeding aan de slag moeten gaan en op z'n minst een plan van aanpak moeten hebben.
 
Weightgainers niet doen als je wil afvallen inderdaag voor de rest gewoon minder eten meer bewegen : cardio + kracht.
 
Ik heb geen glazen bol,maar als je hiervan bijkomt zou ik het brood snee per snee afbouwen en een paar weken zien welke invloed het heeft.
 
Ik heb geen glazen bol,maar als je hiervan bijkomt zou ik het brood snee per snee afbouwen en een paar weken zien welke invloed het heeft.
Of de weight gainer er uit. Wat je niet hoeft te eten, hoef je ook niet te kopen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Sowieso wel erg veel poedertjes en pilletjes. Ga eens gezonde maaltijden bereiden met veel groenten enz. 3 whey supplementen per dag vind ik wel erg veel.

Maar ik zou die weight gainer er ook uithalen. En een hoop groenten toevoegen (en wat minder brood). En dan per dag een uurtje wandelen toevoegen.
 
Back
Naar boven