Fitness Seller

Buikvet.....Moeilijk weg te krijgen.

Bezoekers in dit topic

Nog eens bedankt voor het goeie advies.......top forum.

Dit is mijn kast met supplementen maar zal dat nu wel beginnen te beperken tot het minimum. Wondermiddeltjes bestaan niet.

Bekijk bijlage 521678
Kan je die proteïne pudding niet beter in de frigo bewaren?
 
Wat moet je met al die zooi joh, gewoon echt eten kopen is een stuk gezonder imo.
 
Die pudding moet niet worden bewaard in de frigo maar er zitten er altijd een paar in de frigo.

Inderdaad Fable....het verstand komt met de jaren....In mijn geval.....hmmm.
En is misschien ook veel goedkoper.
 
Zou wel, ondanks dat het advies luidt 'matigen', die dingen een voor een op maken, want anders is het dubbel zonde!
 
Die pudding moet niet worden bewaard in de frigo maar er zitten er altijd een paar in de frigo.

Inderdaad Fable....het verstand komt met de jaren....In mijn geval.....hmmm.
En is misschien ook veel goedkoper.
Ow, dat wist ik niet, dan zet ik ze er voortaan ook niet meer allemaal in.

”gewoon eten” kan idd beter zijn, maar vind persoonlijk die proteïnesnacks handig en lekker. Nog steeds beter dat een twix ofzo...
 
Zou wel, ondanks dat het advies luidt 'matigen', die dingen een voor een op maken, want anders is het dubbel zonde!
Ja de basis zaken mogen blijven :
whey poeder , creatine , pre workout , zma , glucosamine , omega3 , Arginine.

Wat er weg mag en nog nieuw (ongeopend) Grow (x2) , Dominate V2 , ook nog een pot van 4 kg Clean gains (chocolade)
 
Jaja, minder eten dan je verbrandt. Aangezien deze meneer wat ouder is en 6x per week traint zal eten toch echt meer aandacht behoeven.
Aandacht ja maar daar ging de discussie niet over.
 
Sowieso goed dat je weer begonnen bent. Ik vraag me alleen af of je voordeel gaat hebben van zaken als arginine,glucosamine enz,zoals al aangegeven. Ik ben zelf 50,en het enige wat ik gebruik is proteïnepoeder,en dan alleen om de kwark op smaak te maken.
Verder eet ik gewoon ’normaal’. Veel eieren,vlees en vis. Hou alles ook bij in myfitnesspal.
Succes en veel plezier !
 
Al dat Body&fit gefrabiceerde afval, met hun 100 verschillende soorten shakes waarvan 9/10 gewoon waardeloos qua voedingswaarde in vergelijking met andere merken. Heb nog meer vertrouwen in dat Kruidvat merk dan dat van B&F.
 
Al dat Body&fit gefrabiceerde afval, met hun 100 verschillende soorten shakes waarvan 9/10 gewoon waardeloos qua voedingswaarde in vergelijking met andere merken. Heb nog meer vertrouwen in dat Kruidvat merk dan dat van B&F.
Oei ....dacht body@fit goed was. Had al andere dingen gehoord over XXL . Kan mis zijn.
 
Oei ....dacht body@fit goed was. Had al andere dingen gehoord over XXL . Kan mis zijn.
Niks mis mee hoor, wat je hebt kan je met gerust hart consumeren
 

Resultaten van de nieuwe perfection sinds eind 2015 na hun slechte resultaat eind 2014.

Toch is het vertrouwen in dat merk volledig verdwenen. Nieuwste onderzoek werd niet onafhankelijk getest en het oude wel. En bij de nieuwe tests zou het ineens overeen komen met het label, yeah right.
 
Sowieso goed dat je weer begonnen bent. Ik vraag me alleen af of je voordeel gaat hebben van zaken als arginine,glucosamine enz,zoals al aangegeven. Ik ben zelf 50,en het enige wat ik gebruik is proteïnepoeder,en dan alleen om de kwark op smaak te maken.
Verder eet ik gewoon ’normaal’. Veel eieren,vlees en vis. Hou alles ook bij in myfitnesspal.
Succes en veel plezier !
Hier hetzelfde, redelijk normaal, beetje hoger in de eiwitten, en klaar.
Ik vind veel van die sportvoeding chemische smaken.
 
Mam tylko odżywki - kreatynę, białko, cytrulinę, argininę. witaminy - cynk, magnez, witamina B6, B12, Omega. gainerem masy jest cukier. najpierw jedz - jajka, ryby, kurczak, ryż, ciemny chleb pełnoziarnisty, a następnie odżywki. kup wagę kuchenną i policz kcal
 
Ik heb alleen voedingsstoffen - creatine, proteïne, citrulline, arginine. vitamines-zink, magnesium, vitamine b6, b12, omega. massa-gainer is suiker. eerste eten - eieren, vis, kip, rijst, donker volkorenbrood, dan conditioners. koop een keukenweegschaal en tel kcal
 
Mam tylko odżywki - kreatynę, białko, cytrulinę, argininę. witaminy - cynk, magnez, witamina B6, B12, Omega. gainerem masy jest cukier. najpierw jedz - jajka, ryby, kurczak, ryż, ciemny chleb pełnoziarnisty, a następnie odżywki. kup wagę kuchenną i policz kcal
Was sagen Sie....plankjes ??
 
Back
Naar boven