MuscleMeat

Build na injecteren

Bezoekers in dit topic

GroundZero

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
48
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
94kg
Beste,

heb al enkele kuren gehad en 3 weken geleden een nieuwe begonnen (had deze nog liggen).
Echter bij de 3e injectie welke verder prima verliep moest ik net na het einde wel in eens uit het niks flink overgeven.

Verder heb ik nu een bult op mijn boven bil op de plaats van de injectie. Doet geen pijn, maar je voelt wel een bult zitten die 2 dagen later (voor mijn gevoel) nog niet geslonken is.

Hebben jullie advies? het doet geen pijn, heb er geen last van, ben niet ongerust, maar ik denk ik vraag het even na voordat het misschien wel erg zou kunnen zijn. Heb er namelijk in 3 jaar tijd nog nooit last van gehad. Eens moet de eerste keer zijn natuurlijk maar toch :P

Misschien dat er wat geïnjecteerd is in een bloedvat of zo?

De naald was een gele 0,8x40mm. De naald gaat er bij mij altijd een goede 36mm in.
Trenbolone, Sustanon en nog iets, ben even de naam kwijt ben nu niet thuis :P
 
Geswitched naar een ander bepaald merk toevallig?
 
Nee exact het zelfde merk nog steeds. Ook zelfde leverancier. Denk dat het spuiten gewoon een keer verkeerd is gegaan, bound to happen dat het ooit een keer fout gaat toch? :P

had ook een "rare smaak" in mijn mond de uren er naar. Leek wel of ik een stuk ijzer in m'n mond had haha, echt heel raar. Dat is inmiddels gelukkig wel weg. Verder werkt de gear wel, 2e spuit gezet en net voor de 3e spuit merkte ik toch zeker wel gains in kracht, meer zweten en een stuk meer pomp.
 
Die rare smaak in je mond wijst er idd op dat je (gedeeltelijk) in een ader zat.
 
Je gaf al aan dat je de naald er goed ver in had zitten, lijkt me dat het wel de spier in is gegaan maar misschien toch de naald wat schuin gehouden?
 
ik heb geen bijzonder verstand hiervan, maar hoor wel dat je over moet geven als je in je aders injecteert.
 
Duidelijk verhaal. Misschien heeft ze de naald inderdaad wat te schuin gehouden. Zullen er eens op letten. Die rare smaak heb ik wel vaker de laatste tijd. Dit terwijl de naald er toch echt diep genoeg in gaat elke keer. Thanks voor jullie reacties!
 
Back
Naar boven